OMGquote:
Ik dacht dat die fillers bedoelde. Manga spoilers zullen we altijd blijven, want de manga loopt altijd voor op de anime.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers zijn nog lang niet afgelopen, aangezien de manga heel ver voorloopt op de huidige Naruto serie (shippuuden) wat na het vertrek van Sasuke (fillers drna) plaatsvindt. Dit wordt ook wel gezien als part 2 aangezien er een tijdsprong tussen zit en de personages allemaal ouder zijn.
Als je Sasuke's vertrek gezien hebt kan je gewoon zoeken op episode 1 Naruto hurricane chronicles of Naruto Shippuuden.
Meesterlijkquote:
hij steekt anders meer 2 vingers op met de duim erover... of bedoelde je het anders ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Meesterlijk
Duimpie omhoog en de prodent smile.
[afbeelding]
Het was de eerste associatie die ik van die foto kreeg...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hij steekt anders meer 2 vingers op met de duim erover... of bedoelde je het anders ?![]()
Boeie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef outcast_within het volgende:
is gaara een jongen of een meisje.
wel mooie oog make-up
er zijn wel foutere doujin series te vinden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef mschol het volgende:
ow en:
http://xs413.xs.to/xs413/07122/groupcomic4nh.jpg
is fout, errug fout..
tuurlijk zijn er foutere, maar die is gewoon echt foutquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:53 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
er zijn wel foutere doujin series te vinden...
mn ex was redelijk dan van kakashi en iruka![]()
hoezo fout? Ik vond het plaatje wel grappig. Vooral omdat ik iemand wel eens zie rondlopen met zo'n sakusasu pica.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef mschol het volgende:
http://xs413.xs.to/xs413/07122/groupcomic4nh.jpg
is fout, errug fout..
Stfu.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja voor jou maakt het niet uit wat het is
Dat is jouw mening. Persoonlijk vind ik NaruHina gewoon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk zijn er foutere, maar die is gewoon echt fout
quote:
Well i'm not all that ganbate about naruto putting sth in sasuke that isn't a shuriken or sth weapony like...quote:Dat is jouw mening. Persoonlijk vind ik NaruHina gewoon.![]()
Maar er zijn best veel Yaoi fans.Netzoals Yuri..
Mijn voorkeur gaat naar Yaoi en die van jouw naar Yuri. Maar dan is het toch nog niet fout.. toch..![]()
Kakashi en Iruka vind ik trouwens ook niets..
Gewoon onschuldig kussen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
[..]
Well i'm not all that ganbate about naruto putting sth in sasuke that isn't a shuriken or sth weapony like...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
We hebben graag dat het hier inhoudelijk over Naruta gaat. Hele gesprekken over waar hij staat, hoe hij heet, wanneer hij uitkomt, waar je 'm kan vinden en aanverwanten doe je maar op een alternatieve manier, niet in de topic aub. Merci.
Inderdaad. Terwijl er ook yuri in zat, dus ze moeten niet zeuren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:21 schreef archgallo het volgende:
Op narutofan zitten mensen hele topics vol te spammen over dat ene plaatje in het laatste chapter en hoe "iiieeww" dat wel niet was.
Ik vind het allebei geen probleem, en ik snap niet wat mensen zitten te zeiken. Het was één panel, nou boehoe. Naruto wordt nu vast een yaoi manga OMFG!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Terwijl er ook yuri in zat, dus ze moeten niet zeuren.![]()
Maar zie je ook meteen wie er homofoob zijn. Had het niet verwacht van Konohameru trouwens!![]()
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Hahaha die gezichten waren priceless en dan die droge reactie van Sai ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik vind het allebei geen probleem, en ik snap niet wat mensen zitten te zeiken. Het was één panel, nou boehoe. Naruto wordt nu vast een yaoi manga OMFG!!!![]()
Heb wel ontzettend moeten lachen, vooral om Sakura's reactie. Pure gold!
Ja het gaat over de manga. Ik ben benieuwd of ze het ook in de anime stoppen. Ik vond het trouwens niet echt extreem, het was maar een grapje van de auteur. Maar een hoop Narutards deden er wel ontzettend moeilijk over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:03 schreef mschol het volgende:
hebben jullie het nou over de manga??
et wordt wat extremer>?
of zal het manga only blijven ()
Ja, dit gaat over de manga.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:03 schreef mschol het volgende:
hebben jullie het nou over de manga??
et wordt wat extremer>?
of zal het manga only blijven ()
ook vooral dat ie zegt 'a sasuke-kun da' (dat is sasuke-kun!?)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Hahaha die gezichten waren priceless en dan die droge reactie van Sai ook.![]()
eyowee doe ff rustig tegen het meisje dat mijn papiersneetje aan mijn vinger gaat behandelen ^_^quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef wdn het volgende:
Nee Aardbeitje. Over 2 weken.................
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eyowee doe ff rustig tegen het meisje dat mijn papiersneetje aan mijn vinger gaat behandelen ^_^
ze zegt toch ook volgende keer
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
eyowee doe ff rustig tegen het meisje dat mijn papiersneetje aan mijn vinger gaat behandelen ^_^
ze zegt toch ook volgende keer
Again, KinkYquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Af jij.![]()
![]()
Anders ga ik gekke dingen doen met muilkorven en handboeien.
1 oog?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef wdn het volgende:
oops
Las volgende week![]()
Krijg je als je maar 1 oog hebtSorry
?
quote:
Ik had ook een lui oog vroeger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:19 schreef wdn het volgende:
Jups. Links is nagenoeg onbruikbaarKadootje van mijn moeder (die heeft het ook).
Aangezien een lui oog alleen in de eerste 5 levensjaren kan worden verholpen zit ik der mee tot mijn einde.
Blij dat het geen probleem is. Wil je met me?
Ff outcast voor zijn
daar ging de laatste yhbt ook over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef wdn het volgende:
LOL
Overigens als je deze episode uitkleed (er zitten een paar dubbele stukken in en een middenstukje dat niets toevoegd) blijven er 35 minuten over. Doe dan maar iedere week 25 minuten![]()
Ik vind dat zand gevecht iig wel langdradig overkomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze willen denk ik geen fillers meer en daarom rekken ze het zo.
Op deze manier halen ze de manga niet snel in, maar zit je wel vast aan fillermateriaal in elke episode. Ach het maakt me niet zoveel uit, als het maar goed in elkaar zit. Niet geforceerd van die stukken erin stoppen die niet in de manga voorkwamen. Dan komt het heel nep en saai over en dat wil je natuurlijk ook niet.
Eigenlijk wil ik wel dat ze zich voor het grootste deel aan de manga houden.quote:
SPOILERquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat niet Gaara zelf is die gevangen wordt. Maar gewoon een "shel". Zoals zijn gevecht tegen Lee, had hij uiteindelijk zichzelf vervangen door een huls van zand met zijn evenbeeld. Ik denk daaraan omdat hetgene onder de afgevallen stukken zand zwart is, zou je in principe zij huidskleur niet moeten zien?
Maar tegenstrijdig is dan weer: Waarom valt het zand niet in de lege huls???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Is geen spoiler Cahir, alleen een theorie. Is natuurlijk wel leuk om over te discussiëren als je de manga niet kent.Wdn en Lonewolf daarintegen, voor de mensen die geen anime lezen en de laatste ep nog niet hebben gezien.. kan je die laatste post beter in een spoiler zetten waar je zegt dat
Dingen die in de afleveringen die gewoon te zien zijn gebeuren, dus ook de laatste, hoeven niet in spoilers. Als je dat niet wilt weten moet je maar weg blijven uit het topic tot je de aflevering gezien hebt. Doe ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naruto Shippuuden.quote:
Het wordt nog toffer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:47 schreef ASSpirine het volgende:
Ik lees de topic ook niet voordat ik de nieuwe afl heb gekeken, en daarna SPECULEER ik
Dus niet zeuren over spoilers graag.
Gaara is toch zo tof geworden
Was hij al, maar nu anders tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Suigetsu is de broer van Sai theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door -Strawberry- op 31-03-2007 16:40:36 ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Die link in de spoiler doet het niet..fuck.
En ik kan ook geen plaatje plaatsen, zonder zeurende niet-manga-lezers te krijgen.
na het laaste deel, hoop ik dat die Juugo een soort van...Japanners kennendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Dan kan je nog wel even wachten. Zelfs de manga heeft de laatste twee nog niet laten zien geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef DropjesLover het volgende:
lijkt me dat die ene "gebochelde" meester van hem wel een manier weer om alles terug te laten groeien... tevens heeft onze grote vriend uruchimaru daar ook een hoop onderzoek naar gedaan voor zichzelf, misschien dat ie de anderen ook wat geleerd heeft
overigens bestond hun groep uit 7 (?) s rank ninja's, en we kennen er maar 5 tot nu toe... kan nog leuk worden![]()
Ik mis Sasori. Gok dat het 6 is.quote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ep 135:
http://img249.imageshack.us/img249/4792/akatsukininejby6.jpg
Kisame(1), SPOILER(2), SPOILER(3), Itachi(4), Deidara(5), His master(6), SPOILER(7), The guy that came out of the ground in episode 134?(8), MASSIVE SPOILER(9
Jammer dat het imageshack is
Zetsu dacht ik.quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef archgallo het volgende:
Die plantgast heet Tetsu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf bedacht overigens, ik geloof er ook niet in, maar hij is wel grappig.![]()
tis alleen maar een naam, maar volgens mij is dat niet in de anime voor gekomen...quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef archgallo het volgende:
Die plantgast heet Tetsu.
quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef archgallo het volgende:
Crackpot theorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf bedacht overigens, ik geloof er ook niet in, maar hij is wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2007 17:05 schreef archgallo het volgende:
[..]Nou die theorie vind ik al helemaal bullshit eigenlijk. Maarja, dat is mijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor, maar ik hou wel van dat soort rare theorieën. Gewoon omdat ze zo raar zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou die theorie vind ik al helemaal bullshit eigenlijk. Maarja, dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de Amerikaanse versie van Naruto gezien, was de aflevering waar Kakashi gevangen zat in de Tsukiyomi van Itachi. Hij hing op een gegeven moment aan een kruis en werd iedere keer doorboord door een zwaard hé?
Hebben ze ipv de kruis een gewone houten plank gemaakt
Toch weer typisch iets voor Amerika
Bloed!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ook leuke, eerste afl van Naruto waar je deeltjes ziet toen ze tegen de Kyubi vochten.
[afbeelding][afbeelding]
De duitse versie is stukken erger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef ASSpirine het volgende:
-edit-
Tis mss ook leuk om es te horen hoe het klinkt.
Ik vind Naruto... mjah, gewoon SLECHT. Gewoon irritant, de rest heb ik dus niet gehoord, op degene in de ep na.
Positieve is dat ze originele liedje behouden hebben
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de Amerikaanse versie van Naruto gezien, was de aflevering waar Kakashi gevangen zat in de Tsukiyomi van Itachi. Hij hing op een gegeven moment aan een kruis en werd iedere keer doorboord door een zwaard hé?
Hebben ze ipv de kruis een gewone houten plank gemaakt
Toch weer typisch iets voor Amerika
Zekerz.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef LENUS het volgende:
Ben momenteel death note aan het kijken, BRILJANT!![]()
Meer op een jonge Trunks. In het begin leek die van Kisame een beetje op die van Vegeta.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:05 schreef DropjesLover het volgende:
die stem van naruto lijkt net op die van de jonge goku of anders die van de jonge gohan![]()
wat een stemmen, zelfs ik had nog een betere voicecast bij elkaar kunnen zoeken *zucht*
Japans FTW![]()
vannochtend om 7 uur was ik em al aan et downloadenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
Waarom is de subbed versie zo laat? Ik zie hem nog nergens
-edit-quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef archgallo het volgende:
Chapter 350 is ook uit.
We zagen Sai in het voorstukje bij de eerste episode van NS.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch hebben ze enkele delen in de anime nog niet geanimeerd.
Zoals Sai. Maar dat komt waarschijnlijk later na deze arc.
Ja, daar wel. Maar ik doelde op een ander stukje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
We zagen Sai in het voorstukje bij de eerste episode van NS.
En idd... Sai komt later pas.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar wel. Maar ik doelde op een ander stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narutofan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Tering wat heb ik toch weer genoten van deze episode!
En shiiiiiiiiiiit wat komt er toch heerlijke muziek tussen de spannende scenes door
Kan niet wachten op de volgende episode.
Stel ik wil de mang lezen van waar moet ik beginnen en van waar kan ik het downloaden? :p
Vanaf chapter 239 begint Kakashi gaiden, dus als je van daar leest kom je aan het begin van Naruto Shippuuden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Tering wat heb ik toch weer genoten van deze episode!
En shiiiiiiiiiiit wat komt er toch heerlijke muziek tussen de spannende scenes door
Kan niet wachten op de volgende episode.
Stel ik wil de mang lezen van waar moet ik beginnen en van waar kan ik het downloaden? :p
Hmmm... goed dat je het zegt, ik heb wel alle hoofdstukken van de manga vanaf het begin, maar ik was pas beginnen te lezen na de tijdsprong. (waar Naruto Shippuuden begint)quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vanaf chapter 239 begint Kakashi gaiden, dus als je van daar leest kom je aan het begin van Naruto Shippuuden.
Heb je heel Kakashi Gaiden nu al gelezen dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmmm... Yondaime in actie
*inmiddels gelezen*
Leuk stukje... leek eerder op een soort van flashback dan een complete verhaallijn. Rin heeft wel iets weg van Sakura, maar dan iets schattiger.
Meestal op vrijdag en ja van zeer goede kwaliteit.quote:Op zondag 15 april 2007 11:55 schreef DemonRage het volgende:
Op welke dag in de week download jij de manga dan? Zijn het goede kwaliteit scans?
Zaterdags bieden ze altijd een goede kwaliteit manga aan op NarutoBuzz.
Op het forum van NarutoLounge hebben ze hele interessante discussies over zowel de manga als de anime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit : Sorry helemaal vergeten de link :
http://rapidshare.com/fil(...)iler__Kidd_.avi.html
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU
[ Bericht 48% gewijzigd door Ronaldinho10 op 19-04-2007 12:14:06 ]
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto Movie 4 Trailer van 15 seconden.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken maar :geef dan de link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en doodgaan is relatief he, mss gaat hij wel net zo dood als buffy (dat ze er dus sterker uitkomt)
en als naruto afgelopen is dan kunnen we de kinderen gaan volgenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:11 schreef ImmovableMind het volgende:
Reken er maar niet op, deze serie gaat nog jaren lopen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto Movie 4 Trailer van 15 seconden.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken maar :Vast niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit : Sorry helemaal vergeten de link :
http://rapidshare.com/fil(...)iler__Kidd_.avi.html
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU![]()
Dat zou anders heel raar zijn. Toffe trailer wel. We zullen zien.![]()
En als hij wel ECHT dood gaat en blijft, dan lopen de films apart van de serie OF vooruit op de manga.
Nee, dus hiermee verraad ik niets maar het zou bijzonder vreemd zijn als ze dat deden en ook nog eens in de trailer laten zien. Dus hij wordt wel weer levend op de een of andere manier.![]()
Ik hoop dat Sasuke ook nog een rol gaat spelen in de film. Betwijfel het, maar het zou leuk zijn.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 19-04-2007 15:33:26 ]
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en als naruto afgelopen is dan kunnen we de kinderen gaan volgen
snotneus jutsu!quote:
Nee, dat was gewoon een filler arc geloof ik..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef wdn het volgende:
Film 3 was dat niet met die gast die de hidden village vol had gestopt met explosieven?
Konohamaruquote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en als naruto afgelopen is dan kunnen we de kinderen gaan volgen
die reacties ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
http://www.digitalbattle.(...)screens-concept-art/
Screenshots voor de Naruto 360 game.
[afbeelding]
Alleen wordt het gebaseerd op de amerikaanse versie![]()
quote:someone Says:
April 6th, 2007 at 10:47 pm
lol i know more about naruto than all of u i have seen every single naruto episode including shippuden and have read so much manga i oooooooowwwwwwnnn u all!
quote:umdraco2 Says:
April 7th, 2007 at 7:09 am
someone is this a challenge i will own u so bad i will make ur fingers cross tell me ur email i want to add u and see who is better i read all the mangas so if u wanna vs me then try me
im probaly younger than u and no more so ill own u so badly that naruto will come out of no where and say DTTEBAYO to me and Shikamaru will go over to u and say ur so TROUBLESOME yah recognize the word shikamaru uses alot anyways my fav is Kiba just because he can do the gatsunga and then do it with akamaru and even form that dog i know he is not the strongest but oh well cause kiba is a gangster so rlly me and kiba will own u SOMEONE just come and try us
cause u need a taste of ur medicne! a one - one naruto battle winner get the title of hokage loser get the title of Sanin so it dosent matter between us but i know u know alot cya!
Is die anders dan de japanse? Enkel de voice-over toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
http://www.digitalbattle.(...)screens-concept-art/
Screenshots voor de Naruto 360 game.
[afbeelding]
Alleen wordt het gebaseerd op de amerikaanse versie![]()
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Uit dit topic gevist:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is die anders dan de japanse? Enkel de voice-over toch?
Dat stukje met dat oude vrouwtje over Tsunade enzo maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
lol ik had verwacht dat ze het stukje van de white fang eruit zouden laten.
Maar dus toch niet. Dan moeten ze snel Kakashi's Gaiden laten zien vind ik.
Toffe aflevering.![]()
Tja..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:53 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dat stukje met dat oude vrouwtje over Tsunade enzo maakt me wel nieuwsgierig
Is nog niet geanimeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef Cahir het volgende:
Wat is de White Fang? Kan iemand me de episodes geven daarover? (Ik kijk pas sinds episode 140 dus ik heb best wel wat gemist).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de manga is tof
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..quote:Op zondag 22 april 2007 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kijkt pas vanaf 140? Dus je hebt de eerste 140 afleveringen niet gezien?FOEI!
mininova? youtube?quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..
Hmm... ik zoek eigenlijk ook nog steeds de eerste 25 met de orginele Japanse stemmen. 'k heb ze alleen dubbed.quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..
ik heb ze hier allemaal op dvd liggen (van DB) echter weet ik geen goeie mogelijkheid om ze bij jou te krijgen, probeer isohunt eensquote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmm... ik zoek eigenlijk ook nog steeds de eerste 25 met de orginele Japanse stemmen. 'k heb ze alleen dubbed.
wel meer gezien de anime, qua manga ... ken ik er denk ik 3 niet...quote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Naast de leider is er toch nog een member onbekend?
quote:Op maandag 23 april 2007 23:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wel meer gezien de anime, qua manga ... ken ik er denk ik 3 niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]wie zijn de overige 3 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef outcast_within het volgende:
vandaag werd ik me op mijn bijbaan een partij gespoilerd over naruto.
Iemand had de manga gelezen en had dat tegen hem verteld.
JA WAAROM ZEG JE HET DAN OOK TEGEN MIJach ja
NIET WAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NIET WAAR!oh okee dan is het goed ^_^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NIET WAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trigun?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat snap ik dus niet he.. waar is de logica? Waarom zou Yondaime, eerst hokage en beschermer van een stad, de akatsuki leader worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef ASSpirine het volgende:
Fantastische aflevering zeg, heb er van genoten
Akatsuki is toch zo vet
Op Gotwoot zijn ze aan het speculeren dat de leider van de Akatsuki (met de Zero ring) wel eens de Yondaime kan zijn
Inderdaad, ik zou de gezichten van Naruto en Lee wel willen zien als ze elkaar treffen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Cahir het volgende:
Hmpf, ik had verwacht dat Team Gai deze episode wel zouden aankomen..
Gebeurt idd. vrij weinig, maar hij was wel leuk
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
Bij iemand van een andere forum viel dit op.
Pacman Temari
Ok dan thanxquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef koffiegast het volgende:
215 ofzo normale naruto
dan een timejump van 3 jaar (vanwege verhaal)
dats dus Naruto Shippuuden waar we nu bij 11 zitten
stand alone zijn wel oke, keb eerste 2 gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok dan thanxEr zijn toch ook 3 films uitgekomen van Naruto of heb ik dat verkeerd begrepen? Hebben die nog wat met het verhaal te maken of zijn het stand alone films ?
De Naruto anime dat nog "normaal" blijft duurt tot aflevering 135. Tot dan volgt de anime gewoon de manga's, vanaf dan zijn het allemaal fillers die je mag bekijken. Maar of ze van enige waarde zijn betwijfel ik. Ik ben nogal snel afgehaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben sindskort begonnen met het kijken van Naruto, de manga zelf niet gelezen, ik zit nu ergens bij afl. 54 ofzo, dat naruto die pervert ontmoet en de kikkervisjesIk moet zeggen dat het een leuke serie is, er wordt ook aandacht gegeven aan de karakters en je leert ze ook wel kennen enzo..
Heb nog wel een vraagje, tot welke afleveringnummer duurt de normale naruto, of istie nog bezig? Is die Naruto shippuuden (of hoe je het schrijft) een vervolg op het origineel of een aftakking of gewoon wat anders?
Oh en rock lee is zo geweldig
Als je bij 135 komt ofzo beginnen de fillers. Dan komen er allemaal van die saaie missies, eigenlijk losstaand van het verhaal. Dus je kan dan beter gewoon meteen verder gaan met shippuden. Dat is een tijdsprong van een aantal jaar, aangezien Naruto die tijd weg is geweest om met Jiraiya te trainen. Maar dat zie je dan wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben sindskort begonnen met het kijken van Naruto, de manga zelf niet gelezen, ik zit nu ergens bij afl. 54 ofzo, dat naruto die pervert ontmoet en de kikkervisjesIk moet zeggen dat het een leuke serie is, er wordt ook aandacht gegeven aan de karakters en je leert ze ook wel kennen enzo..
Heb nog wel een vraagje, tot welke afleveringnummer duurt de normale naruto, of istie nog bezig? Is die Naruto shippuuden (of hoe je het schrijft) een vervolg op het origineel of een aftakking of gewoon wat anders?
Oh en rock lee is zo geweldig
Geen idee. Niemand weet hoeveel manga's er precies per episode doorheen gaan natuurlijk. Maar het duurt nog wel een tijdje. Eerst krijg je nog die Gaara arc, dan nog heel verhaal rondom Sai en dan nog de weg ernaar toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:07 schreef Hakmet het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog eigenlijk duren tot je stukje zag van de eerste aflevering waar Sasuke te zien was?
Alleen de vertaling klopt niet helemaal volgensmij.quote:
Idd... op -edit- staat ook de torrent.quote:Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef torn_Machina het volgende:
De derde Naruto film is gesubbed door Dattebayo.![]()
Volgens mij niet. Naruto was aan het eind nog springlevend.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat niet die film waar in de trailer te zien is dat Naruto dood gaat?
gaattie dood danquote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat niet die film waar in de trailer te zien is dat Naruto dood gaat?
Nee laat maar, dat is film 4. Vergissing.quote:
zou dan eindelijk de serie daarna zijn afgelopenquote:Op maandag 30 april 2007 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee laat maar, dat is film 4. Vergissing.
Leek me ook al sterk dat ie nu al gesubt enzo is.
Maar goed, de trailer van 4:
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU
Langere versie:
http://www.youtube.com/watch?v=6ir6o68lVs0&NR=1
Erg vaag eigenlijk, maar dat Sakura zo schreeuwt geeft me echt kippenvel, zoveel emotie.
quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
zou dan eindelijk de serie daarna zijn afgelopen![]()
![]()
*wishfull thinking....
dat de manga nog eff duurt zegt ook zo lekker veel..quote:Op maandag 30 april 2007 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als Naruto al echt dood gaat, is dit niet in een film en laten ze het ook niet al in de trailer zien.
Trouwens, de manga duurt nog wel ff geloof me.![]()
Hmm.. ik denk toch echt dat deze serie op de manga gebaseerd blijft en net zo lang duurt.quote:Op maandag 30 april 2007 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de manga nog eff duurt zegt ook zo lekker veel..
suzuka is een mooi voorbeeld: manga anime
de manga schijnt veeel verder te gaan dan de anime... (daarom wilde ik ook eens kijken of ik de manga daarvan kon krijgen)
hehe tja das wel waar...quote:Op maandag 30 april 2007 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk toch echt dat deze serie op de manga gebaseerd blijft en net zo lang duurt.
Anders zouden die fillers ook zo lekker nutteloos zijn gweest.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 10:08 schreef Mike het volgende:
Mensen, geen links naar materiaal waar copyrights op zitten svp.
Uit de wiki tekst..quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef outcast_within het volgende:
gelukkig is naruto ook niet licensed
oh dan is het goedquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uit de wiki tekst..
Even after the official licensing of Naruto that came around the release of episode 124, fansubbing groups still distributed the show
hap hap?quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uit de wiki tekst..
Even after the official licensing of Naruto that came around the release of episode 124, fansubbing groups still distributed the show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:39 schreef wdn het volgende:
De poppetjes staan op hun plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Een compleet (afgerond) verhaal binnen een serie.quote:
Bij Naruto is de eerste arc het gedeelte t/m Sasuke.quote:Story arc usage in Manga and Anime
Manga and Anime are usually good examples of arc-based stories, to the point that most series shorter than 26 chapters are a single, huge arc spanning all the chapters. Syndication, thus, is made difficult with anime, as loose episodes often end up confusing viewers unless they watch the entire series. Longer series usually have more than one arc — again, very long arcs often 30 chapters long such as Dragon Ball Z or One Piece or even Naruto. Tokusatsu also does this and it is usually marked when a main villain is vanquished and a new villain appears.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:52 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja correct gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef Cahir het volgende:
Zouden Hinata, die ene jongen met die hond + die jongen met die inscecten samen in een team zitten? Want hun heb ik ook nog niet gezien..
Kurenai Yuhi natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
Wie zou hun leider zijn?
Heel logisch ja.. niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Cahir het volgende:Nee, maar ze willen denk ik niet teveel problemen krijgen? En hij is wel sterk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een beetje ruim genomen.. t/m Sasuke is niet '1 arc' de Chuunin examens is bijvoorbeeld 1 arc opzich.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Een compleet (afgerond) verhaal binnen een serie.
Bleach is een eenvoudig voorbeeld want die kent 3 duidelijke 'arcs':
1. Gedeelte van eps 1 t/m Seireitei;
2. Gedeelte met de Bountou;
3. Gedeelte met de Vizards + Aizen.
Meestal is een arc een seizoen van 13 afleveringen, 2 seizoenen van 26 afleveringen of een compleet jaar van 50 afleveringen.
edit: van wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Story_arc
[..]
Bij Naruto is de eerste arc het gedeelte t/m Sasuke.
2de gedeelte zijn de fillers
3de gedeelte zijn we nu mee bezig (shippuuden) en is dus weer een arc.
Dat is zeeeeer tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
Eerste screenshot van Naruto 360!
[afbeelding]
Ziet eruit als een free-roaming (waar je zelf kan rondlopen) RPG! Vet gaaf!
das wel vet een naruto rpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
GAAF!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Netjes gedaan, ze hebben hun best gedaan om het niet teveel 3D te laten lijken met die cell shading.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Het is gewoon een aparte arc, hoe je het ook wil bekijken. Ik zou ze best allemaal op een rijtje kunnen zetten voor je, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef wdn het volgende:
Jajong: ja nou. Je kunt ook de Chuunin exams een arc in een arc noemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |