Ik ook hoor, maar ik hou wel van dat soort rare theorieën. Gewoon omdat ze zo raar zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou die theorie vind ik al helemaal bullshit eigenlijk. Maarja, dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de Amerikaanse versie van Naruto gezien, was de aflevering waar Kakashi gevangen zat in de Tsukiyomi van Itachi. Hij hing op een gegeven moment aan een kruis en werd iedere keer doorboord door een zwaard hé?
Hebben ze ipv de kruis een gewone houten plank gemaakt
Toch weer typisch iets voor Amerika
Bloed!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ook leuke, eerste afl van Naruto waar je deeltjes ziet toen ze tegen de Kyubi vochten.
[afbeelding][afbeelding]
De duitse versie is stukken erger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef ASSpirine het volgende:
-edit-
Tis mss ook leuk om es te horen hoe het klinkt.
Ik vind Naruto... mjah, gewoon SLECHT. Gewoon irritant, de rest heb ik dus niet gehoord, op degene in de ep na.
Positieve is dat ze originele liedje behouden hebben
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Paar dagen geleden heb ik de Amerikaanse versie van Naruto gezien, was de aflevering waar Kakashi gevangen zat in de Tsukiyomi van Itachi. Hij hing op een gegeven moment aan een kruis en werd iedere keer doorboord door een zwaard hé?
Hebben ze ipv de kruis een gewone houten plank gemaakt
Toch weer typisch iets voor Amerika
Zekerz.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef LENUS het volgende:
Ben momenteel death note aan het kijken, BRILJANT!![]()
Meer op een jonge Trunks. In het begin leek die van Kisame een beetje op die van Vegeta.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:05 schreef DropjesLover het volgende:
die stem van naruto lijkt net op die van de jonge goku of anders die van de jonge gohan![]()
wat een stemmen, zelfs ik had nog een betere voicecast bij elkaar kunnen zoeken *zucht*
Japans FTW![]()
vannochtend om 7 uur was ik em al aan et downloadenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
Waarom is de subbed versie zo laat? Ik zie hem nog nergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |