quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Is geen spoiler Cahir, alleen een theorie. Is natuurlijk wel leuk om over te discussiėren als je de manga niet kent.Wdn en Lonewolf daarintegen, voor de mensen die geen anime lezen en de laatste ep nog niet hebben gezien.. kan je die laatste post beter in een spoiler zetten waar je zegt dat
Dingen die in de afleveringen die gewoon te zien zijn gebeuren, dus ook de laatste, hoeven niet in spoilers. Als je dat niet wilt weten moet je maar weg blijven uit het topic tot je de aflevering gezien hebt. Doe ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naruto Shippuuden.quote:
Het wordt nog toffer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:47 schreef ASSpirine het volgende:
Ik lees de topic ook niet voordat ik de nieuwe afl heb gekeken, en daarna SPECULEER ik
Dus niet zeuren over spoilers graag.
Gaara is toch zo tof geworden
Was hij al, maar nu anders tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Suigetsu is de broer van Sai theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door -Strawberry- op 31-03-2007 16:40:36 ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Die link in de spoiler doet het niet..fuck.
En ik kan ook geen plaatje plaatsen, zonder zeurende niet-manga-lezers te krijgen.
na het laaste deel, hoop ik dat die Juugo een soort van...Japanners kennendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Dan kan je nog wel even wachten. Zelfs de manga heeft de laatste twee nog niet laten zien geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef DropjesLover het volgende:
lijkt me dat die ene "gebochelde" meester van hem wel een manier weer om alles terug te laten groeien... tevens heeft onze grote vriend uruchimaru daar ook een hoop onderzoek naar gedaan voor zichzelf, misschien dat ie de anderen ook wat geleerd heeft
overigens bestond hun groep uit 7 (?) s rank ninja's, en we kennen er maar 5 tot nu toe... kan nog leuk worden![]()
Ik mis Sasori. Gok dat het 6 is.quote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ep 135:
http://img249.imageshack.us/img249/4792/akatsukininejby6.jpg
Kisame(1), SPOILER(2), SPOILER(3), Itachi(4), Deidara(5), His master(6), SPOILER(7), The guy that came out of the ground in episode 134?(8), MASSIVE SPOILER(9
Jammer dat het imageshack is
Zetsu dacht ik.quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef archgallo het volgende:
Die plantgast heet Tetsu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |