SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel meer gezien de anime, qua manga ... ken ik er denk ik 3 niet...quote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Naast de leider is er toch nog een member onbekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wel meer gezien de anime, qua manga ... ken ik er denk ik 3 niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]wie zijn de overige 3 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef outcast_within het volgende:
vandaag werd ik me op mijn bijbaan een partij gespoilerd over naruto.
Iemand had de manga gelezen en had dat tegen hem verteld.
JA WAAROM ZEG JE HET DAN OOK TEGEN MIJach ja
NIET WAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NIET WAAR!oh okee dan is het goed ^_^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NIET WAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trigun?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat snap ik dus niet he.. waar is de logica? Waarom zou Yondaime, eerst hokage en beschermer van een stad, de akatsuki leader worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef ASSpirine het volgende:
Fantastische aflevering zeg, heb er van genoten
Akatsuki is toch zo vet
Op Gotwoot zijn ze aan het speculeren dat de leider van de Akatsuki (met de Zero ring) wel eens de Yondaime kan zijn
Inderdaad, ik zou de gezichten van Naruto en Lee wel willen zien als ze elkaar treffen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Cahir het volgende:
Hmpf, ik had verwacht dat Team Gai deze episode wel zouden aankomen..
Gebeurt idd. vrij weinig, maar hij was wel leuk
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
Bij iemand van een andere forum viel dit op.
Pacman Temari
Ok dan thanxquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef koffiegast het volgende:
215 ofzo normale naruto
dan een timejump van 3 jaar (vanwege verhaal)
dats dus Naruto Shippuuden waar we nu bij 11 zitten
stand alone zijn wel oke, keb eerste 2 gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok dan thanxEr zijn toch ook 3 films uitgekomen van Naruto of heb ik dat verkeerd begrepen? Hebben die nog wat met het verhaal te maken of zijn het stand alone films ?
De Naruto anime dat nog "normaal" blijft duurt tot aflevering 135. Tot dan volgt de anime gewoon de manga's, vanaf dan zijn het allemaal fillers die je mag bekijken. Maar of ze van enige waarde zijn betwijfel ik. Ik ben nogal snel afgehaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben sindskort begonnen met het kijken van Naruto, de manga zelf niet gelezen, ik zit nu ergens bij afl. 54 ofzo, dat naruto die pervert ontmoet en de kikkervisjesIk moet zeggen dat het een leuke serie is, er wordt ook aandacht gegeven aan de karakters en je leert ze ook wel kennen enzo..
Heb nog wel een vraagje, tot welke afleveringnummer duurt de normale naruto, of istie nog bezig? Is die Naruto shippuuden (of hoe je het schrijft) een vervolg op het origineel of een aftakking of gewoon wat anders?
Oh en rock lee is zo geweldig
Als je bij 135 komt ofzo beginnen de fillers. Dan komen er allemaal van die saaie missies, eigenlijk losstaand van het verhaal. Dus je kan dan beter gewoon meteen verder gaan met shippuden. Dat is een tijdsprong van een aantal jaar, aangezien Naruto die tijd weg is geweest om met Jiraiya te trainen. Maar dat zie je dan wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben sindskort begonnen met het kijken van Naruto, de manga zelf niet gelezen, ik zit nu ergens bij afl. 54 ofzo, dat naruto die pervert ontmoet en de kikkervisjesIk moet zeggen dat het een leuke serie is, er wordt ook aandacht gegeven aan de karakters en je leert ze ook wel kennen enzo..
Heb nog wel een vraagje, tot welke afleveringnummer duurt de normale naruto, of istie nog bezig? Is die Naruto shippuuden (of hoe je het schrijft) een vervolg op het origineel of een aftakking of gewoon wat anders?
Oh en rock lee is zo geweldig
Geen idee. Niemand weet hoeveel manga's er precies per episode doorheen gaan natuurlijk. Maar het duurt nog wel een tijdje. Eerst krijg je nog die Gaara arc, dan nog heel verhaal rondom Sai en dan nog de weg ernaar toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:07 schreef Hakmet het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog eigenlijk duren tot je stukje zag van de eerste aflevering waar Sasuke te zien was?
Alleen de vertaling klopt niet helemaal volgensmij.quote:
Idd... op -edit- staat ook de torrent.quote:Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef torn_Machina het volgende:
De derde Naruto film is gesubbed door Dattebayo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |