Is die anders dan de japanse? Enkel de voice-over toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
http://www.digitalbattle.(...)screens-concept-art/
Screenshots voor de Naruto 360 game.
[afbeelding]
Alleen wordt het gebaseerd op de amerikaanse versie![]()
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Uit dit topic gevist:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is die anders dan de japanse? Enkel de voice-over toch?
Dat stukje met dat oude vrouwtje over Tsunade enzo maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
lol ik had verwacht dat ze het stukje van de white fang eruit zouden laten.
Maar dus toch niet. Dan moeten ze snel Kakashi's Gaiden laten zien vind ik.
Toffe aflevering.![]()
Tja..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:53 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dat stukje met dat oude vrouwtje over Tsunade enzo maakt me wel nieuwsgierig
Is nog niet geanimeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef Cahir het volgende:
Wat is de White Fang? Kan iemand me de episodes geven daarover? (Ik kijk pas sinds episode 140 dus ik heb best wel wat gemist).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de manga is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..quote:Op zondag 22 april 2007 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kijkt pas vanaf 140? Dus je hebt de eerste 140 afleveringen niet gezien?FOEI!
mininova? youtube?quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..
Hmm... ik zoek eigenlijk ook nog steeds de eerste 25 met de orginele Japanse stemmen. 'k heb ze alleen dubbed.quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..
ik heb ze hier allemaal op dvd liggen (van DB) echter weet ik geen goeie mogelijkheid om ze bij jou te krijgen, probeer isohunt eensquote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmm... ik zoek eigenlijk ook nog steeds de eerste 25 met de orginele Japanse stemmen. 'k heb ze alleen dubbed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel meer gezien de anime, qua manga ... ken ik er denk ik 3 niet...quote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Naast de leider is er toch nog een member onbekend?
quote:Op maandag 23 april 2007 23:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wel meer gezien de anime, qua manga ... ken ik er denk ik 3 niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]wie zijn de overige 3 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |