-edit-quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef archgallo het volgende:
Chapter 350 is ook uit.
We zagen Sai in het voorstukje bij de eerste episode van NS.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch hebben ze enkele delen in de anime nog niet geanimeerd.
Zoals Sai. Maar dat komt waarschijnlijk later na deze arc.
Ja, daar wel. Maar ik doelde op een ander stukje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
We zagen Sai in het voorstukje bij de eerste episode van NS.
En idd... Sai komt later pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar wel. Maar ik doelde op een ander stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narutofan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Tering wat heb ik toch weer genoten van deze episode!
En shiiiiiiiiiiit wat komt er toch heerlijke muziek tussen de spannende scenes door
Kan niet wachten op de volgende episode.
Stel ik wil de mang lezen van waar moet ik beginnen en van waar kan ik het downloaden? :p
Vanaf chapter 239 begint Kakashi gaiden, dus als je van daar leest kom je aan het begin van Naruto Shippuuden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Tering wat heb ik toch weer genoten van deze episode!
En shiiiiiiiiiiit wat komt er toch heerlijke muziek tussen de spannende scenes door
Kan niet wachten op de volgende episode.
Stel ik wil de mang lezen van waar moet ik beginnen en van waar kan ik het downloaden? :p
Hmmm... goed dat je het zegt, ik heb wel alle hoofdstukken van de manga vanaf het begin, maar ik was pas beginnen te lezen na de tijdsprong. (waar Naruto Shippuuden begint)quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vanaf chapter 239 begint Kakashi gaiden, dus als je van daar leest kom je aan het begin van Naruto Shippuuden.
Heb je heel Kakashi Gaiden nu al gelezen dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmmm... Yondaime in actie
*inmiddels gelezen*
Leuk stukje... leek eerder op een soort van flashback dan een complete verhaallijn. Rin heeft wel iets weg van Sakura, maar dan iets schattiger.
Meestal op vrijdag en ja van zeer goede kwaliteit.quote:Op zondag 15 april 2007 11:55 schreef DemonRage het volgende:
Op welke dag in de week download jij de manga dan? Zijn het goede kwaliteit scans?
Zaterdags bieden ze altijd een goede kwaliteit manga aan op NarutoBuzz.
Op het forum van NarutoLounge hebben ze hele interessante discussies over zowel de manga als de anime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit : Sorry helemaal vergeten de link :
http://rapidshare.com/fil(...)iler__Kidd_.avi.html
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU
[ Bericht 48% gewijzigd door Ronaldinho10 op 19-04-2007 12:14:06 ]
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto Movie 4 Trailer van 15 seconden.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken maar :geef dan de link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en doodgaan is relatief he, mss gaat hij wel net zo dood als buffy (dat ze er dus sterker uitkomt)
en als naruto afgelopen is dan kunnen we de kinderen gaan volgenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:11 schreef ImmovableMind het volgende:
Reken er maar niet op, deze serie gaat nog jaren lopen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto Movie 4 Trailer van 15 seconden.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken maar :Vast niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit : Sorry helemaal vergeten de link :
http://rapidshare.com/fil(...)iler__Kidd_.avi.html
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU![]()
Dat zou anders heel raar zijn. Toffe trailer wel. We zullen zien.![]()
En als hij wel ECHT dood gaat en blijft, dan lopen de films apart van de serie OF vooruit op de manga.
Nee, dus hiermee verraad ik niets maar het zou bijzonder vreemd zijn als ze dat deden en ook nog eens in de trailer laten zien. Dus hij wordt wel weer levend op de een of andere manier.![]()
Ik hoop dat Sasuke ook nog een rol gaat spelen in de film. Betwijfel het, maar het zou leuk zijn.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 19-04-2007 15:33:26 ]
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en als naruto afgelopen is dan kunnen we de kinderen gaan volgen
snotneus jutsu!quote:
Nee, dat was gewoon een filler arc geloof ik..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef wdn het volgende:
Film 3 was dat niet met die gast die de hidden village vol had gestopt met explosieven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Konohamaruquote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en als naruto afgelopen is dan kunnen we de kinderen gaan volgen
die reacties ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
http://www.digitalbattle.(...)screens-concept-art/
Screenshots voor de Naruto 360 game.
[afbeelding]
Alleen wordt het gebaseerd op de amerikaanse versie![]()
quote:someone Says:
April 6th, 2007 at 10:47 pm
lol i know more about naruto than all of u i have seen every single naruto episode including shippuden and have read so much manga i oooooooowwwwwwnnn u all!
quote:umdraco2 Says:
April 7th, 2007 at 7:09 am
someone is this a challenge i will own u so bad i will make ur fingers cross tell me ur email i want to add u and see who is better i read all the mangas so if u wanna vs me then try me
im probaly younger than u and no more so ill own u so badly that naruto will come out of no where and say DTTEBAYO to me and Shikamaru will go over to u and say ur so TROUBLESOME yah recognize the word shikamaru uses alot anyways my fav is Kiba just because he can do the gatsunga and then do it with akamaru and even form that dog i know he is not the strongest but oh well cause kiba is a gangster so rlly me and kiba will own u SOMEONE just come and try us
cause u need a taste of ur medicne! a one - one naruto battle winner get the title of hokage loser get the title of Sanin so it dosent matter between us but i know u know alot cya!
Is die anders dan de japanse? Enkel de voice-over toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
http://www.digitalbattle.(...)screens-concept-art/
Screenshots voor de Naruto 360 game.
[afbeelding]
Alleen wordt het gebaseerd op de amerikaanse versie![]()
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Uit dit topic gevist:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is die anders dan de japanse? Enkel de voice-over toch?
Dat stukje met dat oude vrouwtje over Tsunade enzo maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
lol ik had verwacht dat ze het stukje van de white fang eruit zouden laten.
Maar dus toch niet. Dan moeten ze snel Kakashi's Gaiden laten zien vind ik.
Toffe aflevering.![]()
Tja..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:53 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dat stukje met dat oude vrouwtje over Tsunade enzo maakt me wel nieuwsgierig
Is nog niet geanimeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef Cahir het volgende:
Wat is de White Fang? Kan iemand me de episodes geven daarover? (Ik kijk pas sinds episode 140 dus ik heb best wel wat gemist).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de manga is tof
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..quote:Op zondag 22 april 2007 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kijkt pas vanaf 140? Dus je hebt de eerste 140 afleveringen niet gezien?FOEI!
mininova? youtube?quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..
Hmm... ik zoek eigenlijk ook nog steeds de eerste 25 met de orginele Japanse stemmen. 'k heb ze alleen dubbed.quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Episodes onder de 100 zijn moeilijk te krijgen..
ik heb ze hier allemaal op dvd liggen (van DB) echter weet ik geen goeie mogelijkheid om ze bij jou te krijgen, probeer isohunt eensquote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmm... ik zoek eigenlijk ook nog steeds de eerste 25 met de orginele Japanse stemmen. 'k heb ze alleen dubbed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |