Volgens mij niet. Naruto was aan het eind nog springlevend.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat niet die film waar in de trailer te zien is dat Naruto dood gaat?
gaattie dood danquote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat niet die film waar in de trailer te zien is dat Naruto dood gaat?
Nee laat maar, dat is film 4. Vergissing.quote:
zou dan eindelijk de serie daarna zijn afgelopenquote:Op maandag 30 april 2007 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee laat maar, dat is film 4. Vergissing.
Leek me ook al sterk dat ie nu al gesubt enzo is.
Maar goed, de trailer van 4:
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU
Langere versie:
http://www.youtube.com/watch?v=6ir6o68lVs0&NR=1
Erg vaag eigenlijk, maar dat Sakura zo schreeuwt geeft me echt kippenvel, zoveel emotie.
quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
zou dan eindelijk de serie daarna zijn afgelopen![]()
![]()
*wishfull thinking....
dat de manga nog eff duurt zegt ook zo lekker veel..quote:Op maandag 30 april 2007 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als Naruto al echt dood gaat, is dit niet in een film en laten ze het ook niet al in de trailer zien.
Trouwens, de manga duurt nog wel ff geloof me.![]()
Hmm.. ik denk toch echt dat deze serie op de manga gebaseerd blijft en net zo lang duurt.quote:Op maandag 30 april 2007 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de manga nog eff duurt zegt ook zo lekker veel..
suzuka is een mooi voorbeeld: manga anime
de manga schijnt veeel verder te gaan dan de anime... (daarom wilde ik ook eens kijken of ik de manga daarvan kon krijgen)
hehe tja das wel waar...quote:Op maandag 30 april 2007 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk toch echt dat deze serie op de manga gebaseerd blijft en net zo lang duurt.
Anders zouden die fillers ook zo lekker nutteloos zijn gweest.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 10:08 schreef Mike het volgende:
Mensen, geen links naar materiaal waar copyrights op zitten svp.
Uit de wiki tekst..quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef outcast_within het volgende:
gelukkig is naruto ook niet licensed
oh dan is het goedquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uit de wiki tekst..
Even after the official licensing of Naruto that came around the release of episode 124, fansubbing groups still distributed the show
hap hap?quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uit de wiki tekst..
Even after the official licensing of Naruto that came around the release of episode 124, fansubbing groups still distributed the show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:39 schreef wdn het volgende:
De poppetjes staan op hun plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een compleet (afgerond) verhaal binnen een serie.quote:
Bij Naruto is de eerste arc het gedeelte t/m Sasuke.quote:Story arc usage in Manga and Anime
Manga and Anime are usually good examples of arc-based stories, to the point that most series shorter than 26 chapters are a single, huge arc spanning all the chapters. Syndication, thus, is made difficult with anime, as loose episodes often end up confusing viewers unless they watch the entire series. Longer series usually have more than one arc — again, very long arcs often 30 chapters long such as Dragon Ball Z or One Piece or even Naruto. Tokusatsu also does this and it is usually marked when a main villain is vanquished and a new villain appears.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:52 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja correct gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef Cahir het volgende:
Zouden Hinata, die ene jongen met die hond + die jongen met die inscecten samen in een team zitten? Want hun heb ik ook nog niet gezien..
Kurenai Yuhi natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
Wie zou hun leider zijn?
Heel logisch ja.. niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Cahir het volgende:Nee, maar ze willen denk ik niet teveel problemen krijgen? En hij is wel sterk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een beetje ruim genomen.. t/m Sasuke is niet '1 arc' de Chuunin examens is bijvoorbeeld 1 arc opzich.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Een compleet (afgerond) verhaal binnen een serie.
Bleach is een eenvoudig voorbeeld want die kent 3 duidelijke 'arcs':
1. Gedeelte van eps 1 t/m Seireitei;
2. Gedeelte met de Bountou;
3. Gedeelte met de Vizards + Aizen.
Meestal is een arc een seizoen van 13 afleveringen, 2 seizoenen van 26 afleveringen of een compleet jaar van 50 afleveringen.
edit: van wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Story_arc
[..]
Bij Naruto is de eerste arc het gedeelte t/m Sasuke.
2de gedeelte zijn de fillers
3de gedeelte zijn we nu mee bezig (shippuuden) en is dus weer een arc.
Dat is zeeeeer tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
Eerste screenshot van Naruto 360!
[afbeelding]
Ziet eruit als een free-roaming (waar je zelf kan rondlopen) RPG! Vet gaaf!
das wel vet een naruto rpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
GAAF!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Netjes gedaan, ze hebben hun best gedaan om het niet teveel 3D te laten lijken met die cell shading.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Het is gewoon een aparte arc, hoe je het ook wil bekijken. Ik zou ze best allemaal op een rijtje kunnen zetten voor je, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef wdn het volgende:
Jajong: ja nou. Je kunt ook de Chuunin exams een arc in een arc noemen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |