Geen idee. Niemand weet hoeveel manga's er precies per episode doorheen gaan natuurlijk. Maar het duurt nog wel een tijdje. Eerst krijg je nog die Gaara arc, dan nog heel verhaal rondom Sai en dan nog de weg ernaar toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:07 schreef Hakmet het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog eigenlijk duren tot je stukje zag van de eerste aflevering waar Sasuke te zien was?
Alleen de vertaling klopt niet helemaal volgensmij.quote:
Idd... op -edit- staat ook de torrent.quote:Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef torn_Machina het volgende:
De derde Naruto film is gesubbed door Dattebayo.![]()
Volgens mij niet. Naruto was aan het eind nog springlevend.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat niet die film waar in de trailer te zien is dat Naruto dood gaat?
gaattie dood danquote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat niet die film waar in de trailer te zien is dat Naruto dood gaat?
Nee laat maar, dat is film 4. Vergissing.quote:
zou dan eindelijk de serie daarna zijn afgelopenquote:Op maandag 30 april 2007 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee laat maar, dat is film 4. Vergissing.
Leek me ook al sterk dat ie nu al gesubt enzo is.
Maar goed, de trailer van 4:
http://www.youtube.com/watch?v=sjnvDIWeGXU
Langere versie:
http://www.youtube.com/watch?v=6ir6o68lVs0&NR=1
Erg vaag eigenlijk, maar dat Sakura zo schreeuwt geeft me echt kippenvel, zoveel emotie.
quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
zou dan eindelijk de serie daarna zijn afgelopen![]()
![]()
*wishfull thinking....
dat de manga nog eff duurt zegt ook zo lekker veel..quote:Op maandag 30 april 2007 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als Naruto al echt dood gaat, is dit niet in een film en laten ze het ook niet al in de trailer zien.
Trouwens, de manga duurt nog wel ff geloof me.![]()
Hmm.. ik denk toch echt dat deze serie op de manga gebaseerd blijft en net zo lang duurt.quote:Op maandag 30 april 2007 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de manga nog eff duurt zegt ook zo lekker veel..
suzuka is een mooi voorbeeld: manga anime
de manga schijnt veeel verder te gaan dan de anime... (daarom wilde ik ook eens kijken of ik de manga daarvan kon krijgen)
hehe tja das wel waar...quote:Op maandag 30 april 2007 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk toch echt dat deze serie op de manga gebaseerd blijft en net zo lang duurt.
Anders zouden die fillers ook zo lekker nutteloos zijn gweest.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 10:08 schreef Mike het volgende:
Mensen, geen links naar materiaal waar copyrights op zitten svp.
Uit de wiki tekst..quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef outcast_within het volgende:
gelukkig is naruto ook niet licensed
oh dan is het goedquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uit de wiki tekst..
Even after the official licensing of Naruto that came around the release of episode 124, fansubbing groups still distributed the show
hap hap?quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uit de wiki tekst..
Even after the official licensing of Naruto that came around the release of episode 124, fansubbing groups still distributed the show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |