OMGquote:
Ik dacht dat die fillers bedoelde. Manga spoilers zullen we altijd blijven, want de manga loopt altijd voor op de anime.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers zijn nog lang niet afgelopen, aangezien de manga heel ver voorloopt op de huidige Naruto serie (shippuuden) wat na het vertrek van Sasuke (fillers drna) plaatsvindt. Dit wordt ook wel gezien als part 2 aangezien er een tijdsprong tussen zit en de personages allemaal ouder zijn.
Als je Sasuke's vertrek gezien hebt kan je gewoon zoeken op episode 1 Naruto hurricane chronicles of Naruto Shippuuden.
Meesterlijkquote:
hij steekt anders meer 2 vingers op met de duim erover... of bedoelde je het anders ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Meesterlijk
Duimpie omhoog en de prodent smile.
[afbeelding]
Het was de eerste associatie die ik van die foto kreeg...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hij steekt anders meer 2 vingers op met de duim erover... of bedoelde je het anders ?![]()
Boeie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef outcast_within het volgende:
is gaara een jongen of een meisje.
wel mooie oog make-up
er zijn wel foutere doujin series te vinden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef mschol het volgende:
ow en:
http://xs413.xs.to/xs413/07122/groupcomic4nh.jpg
is fout, errug fout..
tuurlijk zijn er foutere, maar die is gewoon echt foutquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:53 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
er zijn wel foutere doujin series te vinden...
mn ex was redelijk dan van kakashi en iruka![]()
hoezo fout? Ik vond het plaatje wel grappig. Vooral omdat ik iemand wel eens zie rondlopen met zo'n sakusasu pica.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef mschol het volgende:
http://xs413.xs.to/xs413/07122/groupcomic4nh.jpg
is fout, errug fout..
Stfu.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja voor jou maakt het niet uit wat het is
Dat is jouw mening. Persoonlijk vind ik NaruHina gewoon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk zijn er foutere, maar die is gewoon echt fout
quote:
Well i'm not all that ganbate about naruto putting sth in sasuke that isn't a shuriken or sth weapony like...quote:Dat is jouw mening. Persoonlijk vind ik NaruHina gewoon.![]()
Maar er zijn best veel Yaoi fans.Netzoals Yuri..
Mijn voorkeur gaat naar Yaoi en die van jouw naar Yuri. Maar dan is het toch nog niet fout.. toch..![]()
Kakashi en Iruka vind ik trouwens ook niets..
Gewoon onschuldig kussen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
[..]
Well i'm not all that ganbate about naruto putting sth in sasuke that isn't a shuriken or sth weapony like...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |