Stoerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub had een promilage van 2.3, dat 'savonds pas... jezus!
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Ork ork ork, Jaap eet Tiramisu met een............
als dit regelmatig gebeurt heb je echt een probleem geestelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub had een promilage van 2.3 geschat. 'savonds een promilage van 1.3... jezus!
?? Ken je de bijnamen niet? Dan moet je je maar even in gaan lezen, gisteren was het ook sivliasaaiquote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef CARLAK het volgende:
Ik heb een aanmerking over de titel van deze COS. Billie ken ik niet en als er Jaap mee wordt bedoeld zou ik graag willen dat dit wordt aangepast. Dat wij als streamers allemaal andere namen hanteren houdt volgens mij niet in dat het netjes is de bewoners te benoemen met namen die ze zelf niet hebben uitgekozen.![]()
Bladiebla is ook van Nena.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Nena ff weer lekker over de tong door Amanda![]()
Uhhh, dat heeft Jaap zelf erop gezet he.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Al gelezen hier? Vrienden van Billie hebben na één maand eerste bericht geschreven op kingjaap.nl
knip
Heeft ie zelf geschreven, ik denk dat ie geen vrienden meer heeft, als ie die al had.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Al gelezen hier? Vrienden van Billie hebben na één maand eerste bericht geschreven op kingjaap.nl
Klagen mag bij de mods, sorry.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef CARLAK het volgende:
Ik heb een aanmerking over de titel van deze COS. Billie ken ik niet en als er Jaap mee wordt bedoeld zou ik graag willen dat dit wordt aangepast. Dat wij als streamers allemaal andere namen hanteren houdt volgens mij niet in dat het netjes is de bewoners te benoemen met namen die ze zelf niet hebben uitgekozen.![]()
Pas 325 kee dankquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
Dit heeft Jaap zelf gelogt gisteren, in de veronderstelling dat de unanieme stemming nietig zou worden verklaard door de redactie. Hij heeft zijn tekst alleen (nog) niet gewijzigd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
wie is Jaap?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef CARLAK het volgende:
Sjaakquote:
Het niveau van de SO(C)A boys and girls zal niet worden geëvenaard.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Straks worden we weer getrakteerd op een bagger band die nog wa cds proberen te verkopen![]()
Ah dankje, dacht al waar heeft die gast het over met zijn Jaap, beetje jammer dat je alle Billie's ook meteen Jaap moet gaan noemen.quote:
heerlijk zoals die zich zit te verbijtenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef schatje het volgende:
Hier kan Brian zo slecht tegen.
Je meent het.......quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Amanda vraagt aan Eric of hij het al eens met een voorbind dildo heeft gedaanDie meid is écht niet zo snugger he?
Ohw my goooooooooooooood!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Amanda vraagt aan Eric of hij het al eens met een voorbind dildo heeft gedaanDie meid is écht niet zo snugger he?
Nou ze weet wat dat is ... Een windmolen is te moeilijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Net zo erg toch.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:08 schreef Yollie het volgende:
[..]
?? Ken je de bijnamen niet? Dan moet je je maar even in gaan lezen, gisteren was het ook sivliasaai
oeh, dat weet ik ook niet. Kun je die er ook instoppen? Maakt die windgeluidjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze weet wat dat is ... Een windmolen is te moeilijk![]()
IK heb het opgegeven...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar ik helemaal simpel van word...............
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
"Omaigot" etc.........hoe vaak zou ze dat nou zeggen per dag...![]()
![]()
Ligt aan de leeftijd (en je IQ score). Ik ken meer van die huppelkutten die dat te pas en te onpas met volle overtuiging roepen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
![]()
Als mensen s,avonds een borreltje drinken bij eeen feestje, stappen ze s,ochtends weer doodleuk in de auto.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
Wow Huub zijn alcohol promillage was 2,3 (toen ze hem getest hebben op verdenking van vergiftiging)!
Een aantal uur later was het 1,3...
Syl: mensen overlijden aan een dergelijk promillage!
![]()
'quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft een keer handboeien van haar schoonmoeder gehad?
Ja daarom doen ze tegenwoordig op maandag ochtend ook blaastesten hequote:Op zondag 18 maart 2007 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Als mensen s,avonds een borreltje drinken bij eeen feestje, stappen ze s,ochtends weer doodleuk in de auto.
stel met drinkt op een feestje 8 biertjes of wiijntjes, en de laatste is om pak hem beet 0.00
dan zit de alcohol er nog in om 12.00 s,middags nog alcohol in je bloed niet zoveel , maar om bv 0.800
zit er nog teveel in om te rijden en rijden ze gewoon naar hun werk.
Jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
Een rijtjes- huurhuis in de Oktoberstraat in Almere-Buiten verbouwen voor ¤ 250.000 is Guiness Book of Records waardig.![]()
![]()
![]()
Ik heb me al vaker de vraag gesteld hoe je dat het beste fonetisch kon noteren, maar hier kan ik me wel in vinden:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Snollie kreeg van haar schoonmoeder(welke weet ik niet)handboeien.
Dit in het kader van SM, ik denk dat schoonmama iets anders bedoelede, maar die ene hersencel pakte dat niet op.
Het antwoord van Snollie............................OOOOOOHHHHHHHHHHH MAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GUUUUUUUUUUUUUUUUUT
JAAAA INDD!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
![]()
Ik weet zeker, dat het merendeel van die mensen never nooit een promilage van 2,3 hebben (dat is écht hoog!!!!) hebben op dat moment.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Als mensen s,avonds een borreltje drinken bij eeen feestje, stappen ze s,ochtends weer doodleuk in de auto.
stel met drinkt op een feestje 8 biertjes of wiijntjes, en de laatste is om pak hem beet 0.00
dan zit de alcohol er nog in om 12.00 s,middags nog alcohol in je bloed niet zoveel , maar om bv 0.800
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja daarom doen ze tegenwoordig op maandag ochtend ook blaastesten he![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat het merendeel van die mensen never nooit een promilage van 2,3 heeft (dat is écht hoog!!!!) op dat moment.
Ook de cursus gevolgd?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Er is een topic met filmpjesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand misschien of er ergens een filmpje is van vanmorgen tussen Eric en Brian met dat fotolijstje?
kijk hier even; [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopicquote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand misschien of er ergens een filmpje is van vanmorgen tussen Eric en Brian met dat fotolijstje?
Nee maar dar gaat het ff niet om, het is of topic, maar er zijn mensen die zich niet realiseren dat er nog teveel alcohol in hun bloed zit na een zuippartij s,ochtends vroeg en dus levensgevaarlijk zijn in het verkeer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat het merendeel van die mensen never nooit een promilage van 2,3 hebben (dat is écht hoog!!!!) hebben op dat moment.
kan ze de verzekering wel betalen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
Een rijtjes- huurhuis in de Oktoberstraat in Almere-Buiten verbouwen voor ¤ 250.000 is Guiness Book of Records waardig.![]()
![]()
![]()
Staat op de agenda van vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Ook weer zo'n anti climax, nu weten ze dat er een band komt...
Hahaha nee nu kunnen ze nog denken dat het wat word, en dat word het nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Ook weer zo'n anti climax, nu weten ze dat er een band komt...
quote:
's ochtendsquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar dar gaat het ff niet om, het is of topic, maar er zijn mensen die zich niet realiseren dat er nog teveel alcohol in hun bloed zit na een zuippartij s,ochtends vroeg en dus levensgevaarlijk zijn in het verkeer.
Martin ?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
sociale hygiene
heb in de horeca gewerkt als Kok overigens.
Thx maar had ik al gekeken en ook in UPDATES maar niks. Dacht dat ik net ergens in een COS las dat iemand net even het filmpje had gekeken vandaar mijn vraag eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
kijk hier even; [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
ach, die hebben niet eens sex gehad maar alleen plannen gemaakt en gesproken over strategiequote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Yollie het volgende:
Ik dacht dat madame net zweerde op de dood dat ze het nergens over gehad had thuis (qua info)
No way... Wilgoquote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Natasia: Er moet ook een stemmingsronde aangevraagd worden voor Sylvia en Huub er moet verwarring gezaaid worden.
Zou de dat zelf bedacht hebben???
Zie je maar weer wat je aan een belofte hebt van NataSJA.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Yollie het volgende:
Ik dacht dat madame net zweerde op de dood dat ze het nergens over gehad had thuis (qua info)
True, maar daar ging het inderdaad niet om. Het ging om het idioot hoge promilage van 2,3 van Huub (een paar weken geleden, toen mensen dachten dat er "iets" in zijn drankje was gegooid. Dat "iets" was duidelijk een overmaat aan alcohol).quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar dar gaat het ff niet om, het is of topic, maar er zijn mensen die zich niet realiseren dat er nog teveel alcohol in hun bloed zit na een zuippartij s,ochtends vroeg en dus levensgevaarlijk zijn in het verkeer.
Dacht twee cossen terugquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Thx maar had ik al gekeken en ook in UPDATES maar niks. Dacht dat ik net ergens in een COS las dat iemand net even het filmpje had gekeken vandaar mijn vraag eigenlijk.
Nou wat een verwarring he.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Snode plannen van Nasty om verwarring te zaaien.........
zou Snollie het begrijpen?
Ik hoorde het anders prima wat Nasty fluisterde.........quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Lynn-Live het volgende:
waarom wordt het geluid weggehaald DGK-redactie
Gehoopt op ontladende sex. Niet gekregen dus nog meer opgefokt dan ze al wasquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie je maar weer wat je aan een belofte hebt van NataSJA.
En dat wil ze bereiken door voor alle drie een ontslagronde aan te vragen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Natasia: We gaan ze helemaal gek maken.
Je bent 'omakut' vergeten.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
![]()
En Nasty durft het waarschijnlijk nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
LMOA.....Billie mag geen ontslagronde aan vragen ivm zijn immuniteit.
Ik dus ook niet........quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat een verwarring he.
er gebeurd toch geen ene mieter meer.
zie hier de verwarring niet van in.
wat een lol, gaat ze toch niet lukken, SHE laat elkaar niet vallen, tenminste nu nog niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Ratten blijven ratten, ontslag ronde aanvragen voor....................Jaap voor Huub, en Braaaaaaaaaajen voor Syl.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat beetje respect wat Natasia had teruggewonnen is in 'een klap weer weg. Spel mag, maar zweren op je dood , dat mag van mij niet!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie je maar weer wat je aan een belofte hebt van NataSJA.
Diversen ben de tel kwijtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Zijn er eigenlijk al andere ontslagrondes aangevraagd?
En wat is er 'vies' aan wat ze nu doet dan? Volgens mij ontgaat mij het een en anderquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Clank het volgende:
Natasia: Vergeet niet dat je met een spel bezig bent, het is nu vooral Brian. Zij willen toch een spel spelen en vies ook. Dan gaan wij ook vies spelen.
ja,Amanda voor Ericquote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Natasia voor Erik en Huub voor Natasia.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Oei bij jou werkt de verwarring dusquote:
Ik versta altijd iets van: oowmijn kuuuuudth.quote:
Scan.........alles aan BAN(J) is vies.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is er 'vies' aan wat ze nu doet dan? Volgens mij ontgaat mij het een en ander
da's waar ook, ik hoop dat Billie gaat aanvragen LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ook een voor Natas.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Nasty en Brainless geven fluisterend aan dat ze verwarring gaan zaaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en meeloper Eric geven in zangvorm aan, dat ze voortaan in de slaapkamer blijven.
Ze zijn alweer samen.
Dat klopt, je hebt vet nodig om vet te kunnen verbranden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ik vind het trouwens best wel lullig dat elke keer als Jaap iets eet wordt aangevallen, je moet eten anders val je niet af heeft te maken met het stimuleren van de spijsvertering
dus klinkt gek maar als je af wil vallen moet je eten, al heb ik het niet over nachtelijke braspartijen, maar Jaap wordt er ook op aangevallen tijden avond of ochtendmaal,maar Jaap moet konstant in de verdediging en gaat helaas daarbij onzin uit kramen.
Jij weet het nog mooier te bewoorden dan Billie, chapeauquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ik vind het trouwens best wel lullig dat elke keer als Jaap iets eet wordt aangevallen, je moet eten anders val je niet af heeft te maken met het stimuleren van de spijsvertering
dus klinkt gek maar als je af wil vallen moet je eten, al heb ik het niet over nachtelijke braspartijen, maar Jaap wordt er ook op aangevallen tijden avond of ochtendmaal,maar Jaap moet konstant in de verdediging en gaat helaas daarbij onzin uit kramen.
Dat was al duidelijk tijdens het gesprek met Wilgo:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
natas gaat voor de jackpot, zeker weten
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap is goed bezig, al 20 kilo afgevallenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nasty en Brainless geven fluisterend aan dat ze verwarring gaan zaaien.
Ze gaan alweer rellen........![]()
Eerst maar kijken wat Carlos zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt vet nodig om vet te kunnen verbranden.
Het stelt nu idd niets meer voor. Er wordt gewoon in de wilde weg ontslagrondes aangevraagd. Het heeft totaal geen betekenis meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook een voor Natas.
Maar zo,n spannende als met Huub krijg je nooit meer.
De stemmingen nu zijn alleen effe lekker katten voor tv.
het gaat om de verwarring, is eigenlijk voor de kijkers ook leuk, krijg je misschien een beetje stress en chaosquote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Prosac het volgende:
Nou.. geweldig plan. Extra ontslagrondes aanvragen. Helpt geen zak toch, als het niet unaniem is
Hebben ze vanmorgen gedaan. Niet gezien dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.
Het was cynisch bedoeld............quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.
Hij wordt niet zozeer aangevallen op het feit dat hij eet, hij wordt wel aangevallen op de idiote redenen die hij geeft waaróm hij eet. Zo is ijs eten om vier uur 's nachts heel goed om af te vallen volgens Jaap, en het eten van Tiramisu is heel goed om te herstellen van een blessure.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Waar val je meer van af: Van eten of van niet eten?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Bart zal het Eric ook wel vertellen als ie langs komt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stelt nu idd niets meer voor. Er wordt gewoon in de wilde weg ontslagrondes aangevraagd. Het heeft totaal geen betekenis meer.
Moet je geen brief aan je held schrijven?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en meeloper Eric geven in zangvorm aan, dat ze voortaan in de slaapkamer blijven.
Ze zijn alweer samen.
Op korte termijn van niet eten, op lange termijn van een combinatie van eten en bewegen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar val je meer van af: Van eten of van niet eten?
Dat geen prestatie op zich.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Jaap is goed bezig, al 20 kilo afgevallen![]()
hij eet geen goede dingen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Heb het filmpje even in het youtube topic gezet1quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Flabberguest het volgende:
BQ had vanmorgen een interressant filmpje over een engelsman van 800 pond. Die had zijn gewicht te danken aan een hoeveelheid vreten per dag die een gemiddelde man in twee weken verorberd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij wordt niet zozeer aangevallen op het feit dat hij eet, hij wordt wel aangevallen op de idiote redenen die hij geeft waaróm hij eet. Zo is ijs eten om vier uur 's nachts heel goed om af te vallen volgens Jaap, en het eten van Tiramisu is heel goed om te herstellen van een blessure.![]()
En ja, op die onzin wordt Jaap terecht aangesproken.
Jaap lijdt behalve aan overgewicht ook aan ernstige ontkenning van zijn eetprobleem.
Als ik Huub was zou ik haar vragen de linkse en de rechtse M&M's te sorteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda moet de gele en blauwe m&m's eruit halen voor Eric en Huub
Begrijp de logica alleen even niet dat ze daarmee verwarring willen zaaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Charmian het volgende:
Ok dus ff op een rijtje een ontslagronde voor:
Erik
Natasia
Huub
Sylvia
Wat heeft dat voor zin dan? Hoeven ze dan niet bij de voorrondes zeg maar, verplicht voor de persoon te stemmen die ze voor ontslag hebben voorgedragen?
Het grappige is, ze doet het nog ookquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
*proest - ze doet het nog ook !quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze is best welwillend, en eenvoudige opdrachten kan ze aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is nu daadwerkelijk de gele en baluwe m&m's uit het zakje aan het vissen
Herriequote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef kissa het volgende:
Auto's!
Ze is toch Huubs dienstmeisje voor 31 dagen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het grappige is, ze doet het nog ook![]()
Je zegt het al aanvallen, is aanspreken niet handiger op aanvallen is negatief en gaat men er meer en verkeerd door eten,maar goed ik denk ook dat het geen handige move van hem is geweest om naar de gouden kooi te gaan . gezien daar mensen zijn die als doel hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij eet geen goede dingen.
Ik heb hem bijvoorbeeld nog nooit een bruinbroodje met smeerkaas (slankie) zien eten.
op zijn brood gaat altijd een halve homp kaas, vele plakken zalm, en meer van dat soort zaken.
bij alle ''verkeerde'' dingen die hij eet probeert hij altijd een verklaring te geven waarom het eigenlijk dus wel goed is.
doet me denken aan mijn (dikke) oma, die na de maaltijd werkelijk een bord vol appelstukjes (3 of 4 appels) op at met daarbij de verklaring: van appels wordt je toch slank ?
daarnaast eet hij te pas en te onpas, eet hij alles met grote happen en lucht op, dat is dus ook heel erg verkeerd.
jaap is dus niet goed met afvallen bezig, hij wil nog niet erkennen dat hij de verkeerde dingen eet, en daar mogen de anderen hem wel op aanvallen vind ik.
Smetvreesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Lieve het volgende:
Brian alweer zijn gore lijf aan het wassen? Je gaat toch denken dat zijn gedachten inmiddels vies beginnen af te geven. Dat hij zich steeds vaker moet wassen ( of staan de leugentjes inmiddels standaard op zijn voorhoofd? Ja, dat is dan boenen!)
Oké thxxxxxxquote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb het filmpje even in het youtube topic gezet1
Dus nadat ze de gehele nacht zijn wakker gehouden door de 2 kleutertjes moeten ze wat jou betreft óók nog eens de kleutertjes smorgens wakker houden! Wanneer moet ze zelf slapen???quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zijn de gemeenstequote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
Ha jongens, snollie is alvast in de keuken bezig met de rode M&M's eruit vissen
Je kunt quote's ook inkorten.Voor de Cossers die bij willen lezen wel zo prettig.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je zegt het al aanvallen, is aanspreken niet handiger op aanvallen is negatief en gaat men er meer en verkeerd door eten,maar goed ik denk ook dat het geen handige move van hem is geweest om naar de gouden kooi te gaan . gezien daar mensen zijn die als doel hebben
mesen op hen kwetsbare kan keihard aan te pakken, de meeste reacties hier zijn ook niet anders.
In dat geval is het een ontslagronde voor Natasia, want:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Charmian het volgende:
Ok dus ff op een rijtje een ontslagronde voor:
Erik
Natasia
Huub
Sylvia
Wat heeft dat voor zin dan? Hoeven ze dan niet bij de voorrondes zeg maar, verplicht voor de persoon te stemmen die ze voor ontslag hebben voorgedragen?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dus nadat ze de gehele nacht zijn wakker gehouden door de 2 kleutertjes moeten ze wat jou betreft óók nog eens de kleutertjes smorgens wakker houden! Wanneer moet ze zelf slapen???
Een fan
Nee hoor. Ik heb net mijn eten op.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
Hallo we willen Natas en rat zien.
Ik lees de berichten van jou altijd met plezierquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Natasia's door Wilgo ingefluisterde geniale plan om verwarring te zaaien lukt geweldig. Ze snapt het zelf meteen al niet meer, Amanda al helemaal niet, Jaap snapt niks van zijn immuniteit en Brainless wordt hier alleen maar nog een beetje meer para van.
En als er straks meerdere ontslagaanvragen zijn zie ik nu al aankomen dat BANJ helemaal in de war geluld gaan worden door Huub en consorten, dus voordat het tot de echte stemming gaat komen is de lol er dan al weer helemaal af bij het kwartet superbreinen.
Zich zelf in de voet schieten heet zoiets geloof ik. (en met een beetje mazzel valt dat ook nog onder fysiek geweld)
Als hij met Amanda heeft liggen konijnen heeft hij ook niet zoveel behoefte om alle bodily fluids te verwijderen. Dus met die 'smetvrees'' zal het wel meevallen.quote:
inderdaad zei ik aanvallen. dat had jaap zich wel moeten beseffen toen hij DGK in ging, dus wat dat betreft kan ik geen medelijden met hem hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je zegt het al aanvallen, is aanspreken niet handiger op aanvallen is negatief en gaat men er meer en verkeerd door eten,maar goed ik denk ook dat het geen handige move van hem is geweest om naar de gouden kooi te gaan . gezien daar mensen zijn die als doel hebben
mensen op hen kwetsbare kant keihard aan te pakken, de meeste reacties hier zijn ook niet anders.
Dat laatste stond ook al vast voordat je aan je bericht begonquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Tissik het volgende:
Dat wordt weer een uur bakkeleien voor niets (niemand gaat het huis uit).
En wat grbeurt op lange termijn en niet eten?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op korte termijn van niet eten, op lange termijn van een combinatie van eten en bewegen.
Fijn voor de vrouwelijke streamers onder ons.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een kutband............geen eens lekkere wijven mee....![]()
De stelling dat de aanvrager ook voor moet stemmen op die persoon klopt NIET.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
In dat geval is het een ontslagronde voor Natasia, want:
met meerderheid van stemmen de ontslagronde aanwijzen:
Huub... Natasia
Eric... Natasia
Syl... Natasia
dan zijn er nog over: Natasia Amanda en Huub om een stem uit te brengen, maar er MOET met meerderheid van stemmen iemand aangewezen worden, dus dat kan dan niet anders dan Natasia worden... en die wordt er vervolgens niet uitgestemd.
Dat wordt weer een uur bakkeleien voor niets (niemand gaat het huis uit).
Hij is ongevoelig voor beide manieren. Ik heb de bewoners inmiddels de hele trucendoos leeg horen halen om tot hem door te dringen: tevergeefs.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
mensen op hen kwetsbare kant keihard aan te pakken, de meeste reacties hier zijn ook niet anders.
Wat denk je zelf? Kan volgens mij kan dat funest zijn voor iemand zelf als diegene enige reserve heeft opgebouwd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
En wat grbeurt op lange termijn en niet eten?
Een fan
Zeg een eerlijk: je wilt graag moderator worden of niet?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Mag ik iedereen verzoeken om de eventuele stemmingsronden en aanverwante artikelen in een apart topic te openen. De Cossen zijn er voor Commentaar Op Streams.
Dat werkt in praktijk niet zo, maar je hebt gelijk als je stelt dat hij daar niet in de gouden kooi had moeten zitten er zijn (als je toch zonodig met je kop op de tv wilt) programmas die beter bij Jaap passen, maar JdM zal wel aan kijkcijfertjes denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
overigens als ik jaap was, zou ik juist door dat ''aanvallen'' nog meer gemotiveerd zijn om af te vallen,
Jaap mag niet meestemmen, dus het is 3 tegen 3, dus ongeacht wie er allemaal genomineerd staan, er zal geen enkele persoon door de voorronde komen omdat je een meerderheid moet hebben. Kortom, donderdag wordt gewoon een hele saaie dag. Het wordt pas weer spannend over 18 dagen als Jaap weer mag stemmen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Tissik het volgende:
In dat geval is het een ontslagronde voor Natasia, want:
Als Huub en zijn smerige verlengstuk Eric tot het besef zijn gekomen dat slaapgebrek niet fijn is, en tevens een spiegel voorgehouden gekregen hebben, van hun infantiliteit zullen ze voortaan stoppen met hun zogenaamde "rellen" / "snode plannen".quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dus nadat ze de gehele nacht zijn wakker gehouden door de 2 kleutertjes moeten ze wat jou betreft óók nog eens de kleutertjes smorgens wakker houden! Wanneer moet ze zelf slapen???
Een fan
Dat weet Volkert.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Een fan
Hopelijk wel. Kan hij zich weer gigantisch voor lul zetten.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
Als Brian maar niet over zijn muzikaliteit gaat beginnen............
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Kan volgens mij kan dat funest zijn voor iemand zelf als diegene enige reserve heeft opgebouwd.![]()
Laat dat enige maar weg hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Kan volgens mij kan dat funest zijn voor iemand zelf als diegene enige reserve heeft opgebouwd.![]()
ga je dood.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Een fan
Nee, maar HES gaat niet op elkaar stemmen, omgekeerd ook niet. Je hebt dan dus een patstelling, en als er dan per sé een meerderheid van stemmen moet komen, en het is de gehele groep HES tegen Natasia, dan kan er alleen binnen HES geschoven worden. Dan zouden er misschien 2 stemmen voor Huub en 1 voor Eric en Sylvia komen, maar de 3 stemmen voor Natasia blijven dan staan: dus Natasia zit dan op de schopstoel maar blijft vanzelfsprekend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De stelling dat de aanvrager ook voor moet stemmen op die persoon klopt NIET.
Eens ben dat vingergewijs een beetje zat. Tis maar een forum... en gaat toch goed zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg een eerlijk: je wilt graag moderator worden of niet?
Brain en Vetklep wilden Hubb en Eric toch ook wakker houdden vannacht?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub en zijn smerige verlengstuk Eric tot het besef zijn gekomen dat slaapgebrek niet fijn is, en tevens een spiegel voorgehouden gekregen hebben, van hun infantiliteit zullen ze voortaan stoppen met hun zogenaamde "rellen" / "snode plannen".
.
.
[..]
Dat weet Volkert.
Een fan.
Nope, maar bij gebrek aan draag ik mijn steentje bijquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dag en nacht verschil met het vorige weekend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens ben dat vingergewijs een beetje zat. Tis maar een forum... en gaat toch goed zo.![]()
Er gaat niemand naar huis donderdag. Brain en Amanda sturen Natasia niet naar huis, en andersom doen Erik Huub ebn Silvia dat ook niet bij elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap mag niet meestemmen, dus het is 3 tegen 3, dus ongeacht wie er allemaal genomineerd staan, er zal geen enkele persoon door de voorronde komen omdat je een meerderheid moet hebben. Kortom, donderdag wordt gewoon een hele saaie dag. Het wordt pas weer spannend over 18 dagen als Jaap weer mag stemmen.
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens ben dat vingergewijs een beetje zat. Tis maar een forum... en gaat toch goed zo.![]()
Je neemt ons toch niet in het sloepje Martquote:
Ken je de "stepping stone" - theorie?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar bij gebrek aan draag ik mijn steentje bij![]()
zucht (off-topic, ban?)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.
ik vind dit een heel prettig forum, eigenlijk nooit geruzie etc., weinig werk voor de mods denk ik?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd dat persoon is geen antwoord waardquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben normaal een zangeres er bij, maar die is er nu niet om haar te beschermen tegen Brian.
Regel dan ff met de redactie dat de bewoners het op de streams niet meer over de stemmingsrondes hebben, anders wordt het zo verwarrend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Mag ik iedereen verzoeken om de eventuele stemmingsronden en aanverwante artikelen in een apart topic te openen. De Cossen zijn er voor Commentaar Op Streams.
Dat mag ik toch niet hopen. Bazig en vaak een beetje onvriendeljk, maar nooit iets bijdragen aan updates of verslagen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, een beetje ambitie is nooit wegquote:
Bladieblaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd dat persoon is geen antwoord waard![]()
Ja inderdaad, heb het ook wel eens anders meegemaakt, het is een leuke toevoeging op de streams en ik lach elke dag weer hier om de perceptie van mensen op het geen ikzelf ook gezien heb.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik vind dit een heel prettig forum, eigenlijk nooit geruzie etc., weinig werk voor de mods denk ik?
Dat weet iedereen... en dat weten de bewoners ook wel. Dus het is onduidelijk wat het geweldige sneaky plannetje van Natasia dan voor nut heeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Er gaat niemand naar huis donderdag. Brain en Amanda sturen Natasia niet naar huis, en andersom doen Erik Huub ebn Silvia dat ook niet bij elkaar
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.
Knap dat je dwars door een streamlock heen kan kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Brain en Vetklep wilden Hubb en Eric toch ook wakker houdden vannacht?
Hebben we gezien, volgens mij lagen xze als eerste op bed, Vetklep iets later, vanwege zn fake rugpijn
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik vind dit een heel prettig forum, eigenlijk nooit geruzie etc., weinig werk voor de mods denk ik?
Sluikreclame.........met een K...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Sluipreclame kennen ze ook niet in De Gouden Kooi volgens mij!![]()
Hier ook niet, hoor! Wel sluikreclame...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Sluipreclame kennen ze ook niet in De Gouden Kooi volgens mij!![]()
Je maakt je ondertitel weer eens volkomen waar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sluipreclame: Brian die stiekum naar de ijskast tijgerd voor een danoontjequote:
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!quote:
Zeker, heb ik ook al een keer uitgesproken, kan helaas af en toe een diepe zucht niet onderdrukken. (Is ook mijn recht).quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!![]()
Sonic Soul! O sorry het interesseerde je niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
Hoe heet deze band eigenlijk? Laat maar, interesseerd me eigenlijk ook niet
Brainless wil gewoon een portie billekoek van Judith bewerkstelligen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Darklight het volgende:
Heeft Brainless al geoefend met zingen? Dat moest die toch?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sluipreclame: Brian die stiekum naar de ijskast tijgerd voor een danoontje![]()
Zoals onze oosterburen zouden zeggen: Zwei Seele, eine Gedanke.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!![]()
Om van zijn image af te komen dat hij niet kan klaarkomen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless wil gewoon een portie billekoek van Judith bewerkstelligen.
Laat die zuchten rustig knallen! Ik heb je op mute gezet...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeker, heb ik ook al een keer uitgesproken, kan helaas af en toe een diepe zucht niet onderdrukken. (Is ook mijn recht).
nog zeker tot zij lang en gelukkig leefdenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef demins het volgende:
Heeft deze band nog lang bestaan?
en gemeen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat gezeik over peter nogal offtopic
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Om van zijn image af te komen dat hij niet kan klaarkomen?![]()
Ook dat is jou recht (vind ik niet leuk, maar ieder zijn mening op Fok)quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Laat die zuchten rustig knallen! Ik heb je op mute gezet...
Ze heeft een broekje aan. Mooi is anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
amanDEL zit weer charmant met de benen ruim uit elkaar....
Word jij niet vaak eendje genoemd?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat gezeik over peter nogal offtopic
aDEL denkt.... dit is mijn kans, hup benen wijd! Enige vorm van ontwikkeling in denken zie je nu toch welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
Eens per week zou organisatorisch ook niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, feestje van Huub&Eric is nu nog maar 1x per maand?
Armando is vroeger gewoon een jongetje geweest, is dat nou nog steeds niet duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
Herr Seele is een Belgquote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zoals onze oosterburen zouden zeggen: Zwei Seele, eine Gedanke.
Misschien niet goed geschreven maar hoop wel dat de boodschap over komt. Anders heb ik Mokum nog om eventuele schrijffouten aan te passen.![]()
Bezuinigingen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
Alleen als de danseressen ongesteld zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
Hij zit ook nog eens met zijn armen over elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Jaap is een' tough crowd' in zijn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |