Stoerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub had een promilage van 2.3, dat 'savonds pas... jezus!
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Ork ork ork, Jaap eet Tiramisu met een............
als dit regelmatig gebeurt heb je echt een probleem geestelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub had een promilage van 2.3 geschat. 'savonds een promilage van 1.3... jezus!
?? Ken je de bijnamen niet? Dan moet je je maar even in gaan lezen, gisteren was het ook sivliasaaiquote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef CARLAK het volgende:
Ik heb een aanmerking over de titel van deze COS. Billie ken ik niet en als er Jaap mee wordt bedoeld zou ik graag willen dat dit wordt aangepast. Dat wij als streamers allemaal andere namen hanteren houdt volgens mij niet in dat het netjes is de bewoners te benoemen met namen die ze zelf niet hebben uitgekozen.![]()
Bladiebla is ook van Nena.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Nena ff weer lekker over de tong door Amanda![]()
Uhhh, dat heeft Jaap zelf erop gezet he.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Al gelezen hier? Vrienden van Billie hebben na één maand eerste bericht geschreven op kingjaap.nl
knip
Heeft ie zelf geschreven, ik denk dat ie geen vrienden meer heeft, als ie die al had.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Al gelezen hier? Vrienden van Billie hebben na één maand eerste bericht geschreven op kingjaap.nl
Klagen mag bij de mods, sorry.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef CARLAK het volgende:
Ik heb een aanmerking over de titel van deze COS. Billie ken ik niet en als er Jaap mee wordt bedoeld zou ik graag willen dat dit wordt aangepast. Dat wij als streamers allemaal andere namen hanteren houdt volgens mij niet in dat het netjes is de bewoners te benoemen met namen die ze zelf niet hebben uitgekozen.![]()
Pas 325 kee dankquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
Dit heeft Jaap zelf gelogt gisteren, in de veronderstelling dat de unanieme stemming nietig zou worden verklaard door de redactie. Hij heeft zijn tekst alleen (nog) niet gewijzigd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
wie is Jaap?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef CARLAK het volgende:
Sjaakquote:
Het niveau van de SO(C)A boys and girls zal niet worden geëvenaard.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Straks worden we weer getrakteerd op een bagger band die nog wa cds proberen te verkopen![]()
Ah dankje, dacht al waar heeft die gast het over met zijn Jaap, beetje jammer dat je alle Billie's ook meteen Jaap moet gaan noemen.quote:
heerlijk zoals die zich zit te verbijtenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef schatje het volgende:
Hier kan Brian zo slecht tegen.
Je meent het.......quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Amanda vraagt aan Eric of hij het al eens met een voorbind dildo heeft gedaanDie meid is écht niet zo snugger he?
Ohw my goooooooooooooood!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Amanda vraagt aan Eric of hij het al eens met een voorbind dildo heeft gedaanDie meid is écht niet zo snugger he?
Nou ze weet wat dat is ... Een windmolen is te moeilijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Net zo erg toch.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:08 schreef Yollie het volgende:
[..]
?? Ken je de bijnamen niet? Dan moet je je maar even in gaan lezen, gisteren was het ook sivliasaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |