oeh, dat weet ik ook niet. Kun je die er ook instoppen? Maakt die windgeluidjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze weet wat dat is ... Een windmolen is te moeilijk![]()
IK heb het opgegeven...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar ik helemaal simpel van word...............
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
"Omaigot" etc.........hoe vaak zou ze dat nou zeggen per dag...![]()
![]()
Ligt aan de leeftijd (en je IQ score). Ik ken meer van die huppelkutten die dat te pas en te onpas met volle overtuiging roepen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
![]()
Als mensen s,avonds een borreltje drinken bij eeen feestje, stappen ze s,ochtends weer doodleuk in de auto.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
Wow Huub zijn alcohol promillage was 2,3 (toen ze hem getest hebben op verdenking van vergiftiging)!
Een aantal uur later was het 1,3...
Syl: mensen overlijden aan een dergelijk promillage!
![]()
'quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft een keer handboeien van haar schoonmoeder gehad?
Ja daarom doen ze tegenwoordig op maandag ochtend ook blaastesten hequote:Op zondag 18 maart 2007 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Als mensen s,avonds een borreltje drinken bij eeen feestje, stappen ze s,ochtends weer doodleuk in de auto.
stel met drinkt op een feestje 8 biertjes of wiijntjes, en de laatste is om pak hem beet 0.00
dan zit de alcohol er nog in om 12.00 s,middags nog alcohol in je bloed niet zoveel , maar om bv 0.800
zit er nog teveel in om te rijden en rijden ze gewoon naar hun werk.
Jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
Een rijtjes- huurhuis in de Oktoberstraat in Almere-Buiten verbouwen voor ¤ 250.000 is Guiness Book of Records waardig.![]()
![]()
![]()
Ik heb me al vaker de vraag gesteld hoe je dat het beste fonetisch kon noteren, maar hier kan ik me wel in vinden:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Snollie kreeg van haar schoonmoeder(welke weet ik niet)handboeien.
Dit in het kader van SM, ik denk dat schoonmama iets anders bedoelede, maar die ene hersencel pakte dat niet op.
Het antwoord van Snollie............................OOOOOOHHHHHHHHHHH MAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GUUUUUUUUUUUUUUUUUT
JAAAA INDD!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
![]()
Ik weet zeker, dat het merendeel van die mensen never nooit een promilage van 2,3 hebben (dat is écht hoog!!!!) hebben op dat moment.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Als mensen s,avonds een borreltje drinken bij eeen feestje, stappen ze s,ochtends weer doodleuk in de auto.
stel met drinkt op een feestje 8 biertjes of wiijntjes, en de laatste is om pak hem beet 0.00
dan zit de alcohol er nog in om 12.00 s,middags nog alcohol in je bloed niet zoveel , maar om bv 0.800
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja daarom doen ze tegenwoordig op maandag ochtend ook blaastesten he![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat het merendeel van die mensen never nooit een promilage van 2,3 heeft (dat is écht hoog!!!!) op dat moment.
Ook de cursus gevolgd?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Er is een topic met filmpjesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand misschien of er ergens een filmpje is van vanmorgen tussen Eric en Brian met dat fotolijstje?
kijk hier even; [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopicquote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand misschien of er ergens een filmpje is van vanmorgen tussen Eric en Brian met dat fotolijstje?
Nee maar dar gaat het ff niet om, het is of topic, maar er zijn mensen die zich niet realiseren dat er nog teveel alcohol in hun bloed zit na een zuippartij s,ochtends vroeg en dus levensgevaarlijk zijn in het verkeer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat het merendeel van die mensen never nooit een promilage van 2,3 hebben (dat is écht hoog!!!!) hebben op dat moment.
kan ze de verzekering wel betalen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
Een rijtjes- huurhuis in de Oktoberstraat in Almere-Buiten verbouwen voor ¤ 250.000 is Guiness Book of Records waardig.![]()
![]()
![]()
Staat op de agenda van vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Ook weer zo'n anti climax, nu weten ze dat er een band komt...
Hahaha nee nu kunnen ze nog denken dat het wat word, en dat word het nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Ook weer zo'n anti climax, nu weten ze dat er een band komt...
quote:
's ochtendsquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar dar gaat het ff niet om, het is of topic, maar er zijn mensen die zich niet realiseren dat er nog teveel alcohol in hun bloed zit na een zuippartij s,ochtends vroeg en dus levensgevaarlijk zijn in het verkeer.
Martin ?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
sociale hygiene
heb in de horeca gewerkt als Kok overigens.
Thx maar had ik al gekeken en ook in UPDATES maar niks. Dacht dat ik net ergens in een COS las dat iemand net even het filmpje had gekeken vandaar mijn vraag eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
kijk hier even; [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
ach, die hebben niet eens sex gehad maar alleen plannen gemaakt en gesproken over strategiequote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Yollie het volgende:
Ik dacht dat madame net zweerde op de dood dat ze het nergens over gehad had thuis (qua info)
No way... Wilgoquote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Natasia: Er moet ook een stemmingsronde aangevraagd worden voor Sylvia en Huub er moet verwarring gezaaid worden.
Zou de dat zelf bedacht hebben???
Zie je maar weer wat je aan een belofte hebt van NataSJA.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Yollie het volgende:
Ik dacht dat madame net zweerde op de dood dat ze het nergens over gehad had thuis (qua info)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |