Zeg een eerlijk: je wilt graag moderator worden of niet?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Mag ik iedereen verzoeken om de eventuele stemmingsronden en aanverwante artikelen in een apart topic te openen. De Cossen zijn er voor Commentaar Op Streams.
Dat werkt in praktijk niet zo, maar je hebt gelijk als je stelt dat hij daar niet in de gouden kooi had moeten zitten er zijn (als je toch zonodig met je kop op de tv wilt) programmas die beter bij Jaap passen, maar JdM zal wel aan kijkcijfertjes denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
overigens als ik jaap was, zou ik juist door dat ''aanvallen'' nog meer gemotiveerd zijn om af te vallen,
Jaap mag niet meestemmen, dus het is 3 tegen 3, dus ongeacht wie er allemaal genomineerd staan, er zal geen enkele persoon door de voorronde komen omdat je een meerderheid moet hebben. Kortom, donderdag wordt gewoon een hele saaie dag. Het wordt pas weer spannend over 18 dagen als Jaap weer mag stemmen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Tissik het volgende:
In dat geval is het een ontslagronde voor Natasia, want:
Als Huub en zijn smerige verlengstuk Eric tot het besef zijn gekomen dat slaapgebrek niet fijn is, en tevens een spiegel voorgehouden gekregen hebben, van hun infantiliteit zullen ze voortaan stoppen met hun zogenaamde "rellen" / "snode plannen".quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dus nadat ze de gehele nacht zijn wakker gehouden door de 2 kleutertjes moeten ze wat jou betreft óók nog eens de kleutertjes smorgens wakker houden! Wanneer moet ze zelf slapen???
Een fan
Dat weet Volkert.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
En wat grbeurt op lange termijn en niet eten?
Een fan
Hopelijk wel. Kan hij zich weer gigantisch voor lul zetten.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
Als Brian maar niet over zijn muzikaliteit gaat beginnen............
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Kan volgens mij kan dat funest zijn voor iemand zelf als diegene enige reserve heeft opgebouwd.![]()
Laat dat enige maar weg hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Kan volgens mij kan dat funest zijn voor iemand zelf als diegene enige reserve heeft opgebouwd.![]()
ga je dood.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
En wat grbeurt op lange termijn en niet eten?
Een fan
Nee, maar HES gaat niet op elkaar stemmen, omgekeerd ook niet. Je hebt dan dus een patstelling, en als er dan per sé een meerderheid van stemmen moet komen, en het is de gehele groep HES tegen Natasia, dan kan er alleen binnen HES geschoven worden. Dan zouden er misschien 2 stemmen voor Huub en 1 voor Eric en Sylvia komen, maar de 3 stemmen voor Natasia blijven dan staan: dus Natasia zit dan op de schopstoel maar blijft vanzelfsprekend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De stelling dat de aanvrager ook voor moet stemmen op die persoon klopt NIET.
Eens ben dat vingergewijs een beetje zat. Tis maar een forum... en gaat toch goed zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg een eerlijk: je wilt graag moderator worden of niet?
Brain en Vetklep wilden Hubb en Eric toch ook wakker houdden vannacht?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub en zijn smerige verlengstuk Eric tot het besef zijn gekomen dat slaapgebrek niet fijn is, en tevens een spiegel voorgehouden gekregen hebben, van hun infantiliteit zullen ze voortaan stoppen met hun zogenaamde "rellen" / "snode plannen".
.
.
[..]
Dat weet Volkert.
Een fan.
Nope, maar bij gebrek aan draag ik mijn steentje bijquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dag en nacht verschil met het vorige weekend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens ben dat vingergewijs een beetje zat. Tis maar een forum... en gaat toch goed zo.![]()
Er gaat niemand naar huis donderdag. Brain en Amanda sturen Natasia niet naar huis, en andersom doen Erik Huub ebn Silvia dat ook niet bij elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap mag niet meestemmen, dus het is 3 tegen 3, dus ongeacht wie er allemaal genomineerd staan, er zal geen enkele persoon door de voorronde komen omdat je een meerderheid moet hebben. Kortom, donderdag wordt gewoon een hele saaie dag. Het wordt pas weer spannend over 18 dagen als Jaap weer mag stemmen.
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens ben dat vingergewijs een beetje zat. Tis maar een forum... en gaat toch goed zo.![]()
Je neemt ons toch niet in het sloepje Martquote:
Ken je de "stepping stone" - theorie?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar bij gebrek aan draag ik mijn steentje bij![]()
zucht (off-topic, ban?)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.
ik vind dit een heel prettig forum, eigenlijk nooit geruzie etc., weinig werk voor de mods denk ik?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd dat persoon is geen antwoord waardquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben normaal een zangeres er bij, maar die is er nu niet om haar te beschermen tegen Brian.
Regel dan ff met de redactie dat de bewoners het op de streams niet meer over de stemmingsrondes hebben, anders wordt het zo verwarrend.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Mag ik iedereen verzoeken om de eventuele stemmingsronden en aanverwante artikelen in een apart topic te openen. De Cossen zijn er voor Commentaar Op Streams.
Dat mag ik toch niet hopen. Bazig en vaak een beetje onvriendeljk, maar nooit iets bijdragen aan updates of verslagen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, een beetje ambitie is nooit wegquote:
Bladieblaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd dat persoon is geen antwoord waard![]()
Ja inderdaad, heb het ook wel eens anders meegemaakt, het is een leuke toevoeging op de streams en ik lach elke dag weer hier om de perceptie van mensen op het geen ikzelf ook gezien heb.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik vind dit een heel prettig forum, eigenlijk nooit geruzie etc., weinig werk voor de mods denk ik?
Dat weet iedereen... en dat weten de bewoners ook wel. Dus het is onduidelijk wat het geweldige sneaky plannetje van Natasia dan voor nut heeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Er gaat niemand naar huis donderdag. Brain en Amanda sturen Natasia niet naar huis, en andersom doen Erik Huub ebn Silvia dat ook niet bij elkaar
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.
Knap dat je dwars door een streamlock heen kan kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Brain en Vetklep wilden Hubb en Eric toch ook wakker houdden vannacht?
Hebben we gezien, volgens mij lagen xze als eerste op bed, Vetklep iets later, vanwege zn fake rugpijn
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik vind dit een heel prettig forum, eigenlijk nooit geruzie etc., weinig werk voor de mods denk ik?
Sluikreclame.........met een K...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Sluipreclame kennen ze ook niet in De Gouden Kooi volgens mij!![]()
Hier ook niet, hoor! Wel sluikreclame...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Sluipreclame kennen ze ook niet in De Gouden Kooi volgens mij!![]()
Je maakt je ondertitel weer eens volkomen waar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sluipreclame: Brian die stiekum naar de ijskast tijgerd voor een danoontjequote:
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!quote:
Zeker, heb ik ook al een keer uitgesproken, kan helaas af en toe een diepe zucht niet onderdrukken. (Is ook mijn recht).quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!![]()
Sonic Soul! O sorry het interesseerde je niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
Hoe heet deze band eigenlijk? Laat maar, interesseerd me eigenlijk ook niet
Brainless wil gewoon een portie billekoek van Judith bewerkstelligen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Darklight het volgende:
Heeft Brainless al geoefend met zingen? Dat moest die toch?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sluipreclame: Brian die stiekum naar de ijskast tijgerd voor een danoontje![]()
Zoals onze oosterburen zouden zeggen: Zwei Seele, eine Gedanke.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!![]()
Om van zijn image af te komen dat hij niet kan klaarkomen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless wil gewoon een portie billekoek van Judith bewerkstelligen.
Laat die zuchten rustig knallen! Ik heb je op mute gezet...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeker, heb ik ook al een keer uitgesproken, kan helaas af en toe een diepe zucht niet onderdrukken. (Is ook mijn recht).
nog zeker tot zij lang en gelukkig leefdenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef demins het volgende:
Heeft deze band nog lang bestaan?
en gemeen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat gezeik over peter nogal offtopic
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Om van zijn image af te komen dat hij niet kan klaarkomen?![]()
Ook dat is jou recht (vind ik niet leuk, maar ieder zijn mening op Fok)quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Laat die zuchten rustig knallen! Ik heb je op mute gezet...
Ze heeft een broekje aan. Mooi is anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
amanDEL zit weer charmant met de benen ruim uit elkaar....
Word jij niet vaak eendje genoemd?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat gezeik over peter nogal offtopic
aDEL denkt.... dit is mijn kans, hup benen wijd! Enige vorm van ontwikkeling in denken zie je nu toch welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
Eens per week zou organisatorisch ook niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, feestje van Huub&Eric is nu nog maar 1x per maand?
Armando is vroeger gewoon een jongetje geweest, is dat nou nog steeds niet duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
Herr Seele is een Belgquote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zoals onze oosterburen zouden zeggen: Zwei Seele, eine Gedanke.
Misschien niet goed geschreven maar hoop wel dat de boodschap over komt. Anders heb ik Mokum nog om eventuele schrijffouten aan te passen.![]()
Bezuinigingen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
Alleen als de danseressen ongesteld zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
Hij zit ook nog eens met zijn armen over elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Jaap is een' tough crowd' in zijn eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |