True, maar daar ging het inderdaad niet om. Het ging om het idioot hoge promilage van 2,3 van Huub (een paar weken geleden, toen mensen dachten dat er "iets" in zijn drankje was gegooid. Dat "iets" was duidelijk een overmaat aan alcohol).quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar dar gaat het ff niet om, het is of topic, maar er zijn mensen die zich niet realiseren dat er nog teveel alcohol in hun bloed zit na een zuippartij s,ochtends vroeg en dus levensgevaarlijk zijn in het verkeer.
Dacht twee cossen terugquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Thx maar had ik al gekeken en ook in UPDATES maar niks. Dacht dat ik net ergens in een COS las dat iemand net even het filmpje had gekeken vandaar mijn vraag eigenlijk.
Nou wat een verwarring he.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Snode plannen van Nasty om verwarring te zaaien.........
zou Snollie het begrijpen?
Ik hoorde het anders prima wat Nasty fluisterde.........quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Lynn-Live het volgende:
waarom wordt het geluid weggehaald DGK-redactie
Gehoopt op ontladende sex. Niet gekregen dus nog meer opgefokt dan ze al wasquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie je maar weer wat je aan een belofte hebt van NataSJA.
En dat wil ze bereiken door voor alle drie een ontslagronde aan te vragen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Natasia: We gaan ze helemaal gek maken.
Je bent 'omakut' vergeten.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar ik helemaal simpel van word...............
"Owmy god"
"Ohmygud"
"Owmaygot"
"Omaigot" etc.........hoe vaak zou ze dat nou zeggen per dag...![]()
![]()
En Nasty durft het waarschijnlijk nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
LMOA.....Billie mag geen ontslagronde aan vragen ivm zijn immuniteit.
Ik dus ook niet........quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat een verwarring he.
er gebeurd toch geen ene mieter meer.
zie hier de verwarring niet van in.
wat een lol, gaat ze toch niet lukken, SHE laat elkaar niet vallen, tenminste nu nog niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Ratten blijven ratten, ontslag ronde aanvragen voor....................Jaap voor Huub, en Braaaaaaaaaajen voor Syl.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat beetje respect wat Natasia had teruggewonnen is in 'een klap weer weg. Spel mag, maar zweren op je dood , dat mag van mij niet!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie je maar weer wat je aan een belofte hebt van NataSJA.
Diversen ben de tel kwijtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Zijn er eigenlijk al andere ontslagrondes aangevraagd?
En wat is er 'vies' aan wat ze nu doet dan? Volgens mij ontgaat mij het een en anderquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Clank het volgende:
Natasia: Vergeet niet dat je met een spel bezig bent, het is nu vooral Brian. Zij willen toch een spel spelen en vies ook. Dan gaan wij ook vies spelen.
ja,Amanda voor Ericquote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Natasia voor Erik en Huub voor Natasia.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Oei bij jou werkt de verwarring dusquote:
Ik versta altijd iets van: oowmijn kuuuuudth.quote:
Scan.........alles aan BAN(J) is vies.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is er 'vies' aan wat ze nu doet dan? Volgens mij ontgaat mij het een en ander
da's waar ook, ik hoop dat Billie gaat aanvragen LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ook een voor Natas.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Nasty en Brainless geven fluisterend aan dat ze verwarring gaan zaaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en meeloper Eric geven in zangvorm aan, dat ze voortaan in de slaapkamer blijven.
Ze zijn alweer samen.
Dat klopt, je hebt vet nodig om vet te kunnen verbranden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ik vind het trouwens best wel lullig dat elke keer als Jaap iets eet wordt aangevallen, je moet eten anders val je niet af heeft te maken met het stimuleren van de spijsvertering
dus klinkt gek maar als je af wil vallen moet je eten, al heb ik het niet over nachtelijke braspartijen, maar Jaap wordt er ook op aangevallen tijden avond of ochtendmaal,maar Jaap moet konstant in de verdediging en gaat helaas daarbij onzin uit kramen.
Jij weet het nog mooier te bewoorden dan Billie, chapeauquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ik vind het trouwens best wel lullig dat elke keer als Jaap iets eet wordt aangevallen, je moet eten anders val je niet af heeft te maken met het stimuleren van de spijsvertering
dus klinkt gek maar als je af wil vallen moet je eten, al heb ik het niet over nachtelijke braspartijen, maar Jaap wordt er ook op aangevallen tijden avond of ochtendmaal,maar Jaap moet konstant in de verdediging en gaat helaas daarbij onzin uit kramen.
Dat was al duidelijk tijdens het gesprek met Wilgo:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
natas gaat voor de jackpot, zeker weten
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap is goed bezig, al 20 kilo afgevallenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nasty en Brainless geven fluisterend aan dat ze verwarring gaan zaaien.
Ze gaan alweer rellen........![]()
Eerst maar kijken wat Carlos zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt vet nodig om vet te kunnen verbranden.
Het stelt nu idd niets meer voor. Er wordt gewoon in de wilde weg ontslagrondes aangevraagd. Het heeft totaal geen betekenis meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook een voor Natas.
Maar zo,n spannende als met Huub krijg je nooit meer.
De stemmingen nu zijn alleen effe lekker katten voor tv.
het gaat om de verwarring, is eigenlijk voor de kijkers ook leuk, krijg je misschien een beetje stress en chaosquote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Prosac het volgende:
Nou.. geweldig plan. Extra ontslagrondes aanvragen. Helpt geen zak toch, als het niet unaniem is
Hebben ze vanmorgen gedaan. Niet gezien dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.
Het was cynisch bedoeld............quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.
Hij wordt niet zozeer aangevallen op het feit dat hij eet, hij wordt wel aangevallen op de idiote redenen die hij geeft waaróm hij eet. Zo is ijs eten om vier uur 's nachts heel goed om af te vallen volgens Jaap, en het eten van Tiramisu is heel goed om te herstellen van een blessure.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Waar val je meer van af: Van eten of van niet eten?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Bart zal het Eric ook wel vertellen als ie langs komt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stelt nu idd niets meer voor. Er wordt gewoon in de wilde weg ontslagrondes aangevraagd. Het heeft totaal geen betekenis meer.
Moet je geen brief aan je held schrijven?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en meeloper Eric geven in zangvorm aan, dat ze voortaan in de slaapkamer blijven.
Ze zijn alweer samen.
Op korte termijn van niet eten, op lange termijn van een combinatie van eten en bewegen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar val je meer van af: Van eten of van niet eten?
Dat geen prestatie op zich.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Jaap is goed bezig, al 20 kilo afgevallen![]()
hij eet geen goede dingen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Heb het filmpje even in het youtube topic gezet1quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand misschien of er ergens een filmpje is van vanmorgen tussen Eric en Brian met dat fotolijstje?
BQ had vanmorgen een interressant filmpje over een engelsman van 800 pond. Die had zijn gewicht te danken aan een hoeveelheid vreten per dag die een gemiddelde man in twee weken verorberd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij wordt niet zozeer aangevallen op het feit dat hij eet, hij wordt wel aangevallen op de idiote redenen die hij geeft waaróm hij eet. Zo is ijs eten om vier uur 's nachts heel goed om af te vallen volgens Jaap, en het eten van Tiramisu is heel goed om te herstellen van een blessure.![]()
En ja, op die onzin wordt Jaap terecht aangesproken.
Jaap lijdt behalve aan overgewicht ook aan ernstige ontkenning van zijn eetprobleem.
Als ik Huub was zou ik haar vragen de linkse en de rechtse M&M's te sorteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda moet de gele en blauwe m&m's eruit halen voor Eric en Huub
Begrijp de logica alleen even niet dat ze daarmee verwarring willen zaaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Charmian het volgende:
Ok dus ff op een rijtje een ontslagronde voor:
Erik
Natasia
Huub
Sylvia
Wat heeft dat voor zin dan? Hoeven ze dan niet bij de voorrondes zeg maar, verplicht voor de persoon te stemmen die ze voor ontslag hebben voorgedragen?
Het grappige is, ze doet het nog ookquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
*proest - ze doet het nog ook !quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze is best welwillend, en eenvoudige opdrachten kan ze aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is nu daadwerkelijk de gele en baluwe m&m's uit het zakje aan het vissen
Herriequote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef kissa het volgende:
Auto's!
Ze is toch Huubs dienstmeisje voor 31 dagen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het grappige is, ze doet het nog ook![]()
Je zegt het al aanvallen, is aanspreken niet handiger op aanvallen is negatief en gaat men er meer en verkeerd door eten,maar goed ik denk ook dat het geen handige move van hem is geweest om naar de gouden kooi te gaan . gezien daar mensen zijn die als doel hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij eet geen goede dingen.
Ik heb hem bijvoorbeeld nog nooit een bruinbroodje met smeerkaas (slankie) zien eten.
op zijn brood gaat altijd een halve homp kaas, vele plakken zalm, en meer van dat soort zaken.
bij alle ''verkeerde'' dingen die hij eet probeert hij altijd een verklaring te geven waarom het eigenlijk dus wel goed is.
doet me denken aan mijn (dikke) oma, die na de maaltijd werkelijk een bord vol appelstukjes (3 of 4 appels) op at met daarbij de verklaring: van appels wordt je toch slank ?
daarnaast eet hij te pas en te onpas, eet hij alles met grote happen en lucht op, dat is dus ook heel erg verkeerd.
jaap is dus niet goed met afvallen bezig, hij wil nog niet erkennen dat hij de verkeerde dingen eet, en daar mogen de anderen hem wel op aanvallen vind ik.
Smetvreesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Lieve het volgende:
Brian alweer zijn gore lijf aan het wassen? Je gaat toch denken dat zijn gedachten inmiddels vies beginnen af te geven. Dat hij zich steeds vaker moet wassen ( of staan de leugentjes inmiddels standaard op zijn voorhoofd? Ja, dat is dan boenen!)
Oké thxxxxxxquote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb het filmpje even in het youtube topic gezet1
Dus nadat ze de gehele nacht zijn wakker gehouden door de 2 kleutertjes moeten ze wat jou betreft óók nog eens de kleutertjes smorgens wakker houden! Wanneer moet ze zelf slapen???quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zijn de gemeenstequote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
Ha jongens, snollie is alvast in de keuken bezig met de rode M&M's eruit vissen
Je kunt quote's ook inkorten.Voor de Cossers die bij willen lezen wel zo prettig.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je zegt het al aanvallen, is aanspreken niet handiger op aanvallen is negatief en gaat men er meer en verkeerd door eten,maar goed ik denk ook dat het geen handige move van hem is geweest om naar de gouden kooi te gaan . gezien daar mensen zijn die als doel hebben
mesen op hen kwetsbare kan keihard aan te pakken, de meeste reacties hier zijn ook niet anders.
In dat geval is het een ontslagronde voor Natasia, want:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Charmian het volgende:
Ok dus ff op een rijtje een ontslagronde voor:
Erik
Natasia
Huub
Sylvia
Wat heeft dat voor zin dan? Hoeven ze dan niet bij de voorrondes zeg maar, verplicht voor de persoon te stemmen die ze voor ontslag hebben voorgedragen?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dus nadat ze de gehele nacht zijn wakker gehouden door de 2 kleutertjes moeten ze wat jou betreft óók nog eens de kleutertjes smorgens wakker houden! Wanneer moet ze zelf slapen???
Een fan
Nee hoor. Ik heb net mijn eten op.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
Hallo we willen Natas en rat zien.
Ik lees de berichten van jou altijd met plezierquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Natasia's door Wilgo ingefluisterde geniale plan om verwarring te zaaien lukt geweldig. Ze snapt het zelf meteen al niet meer, Amanda al helemaal niet, Jaap snapt niks van zijn immuniteit en Brainless wordt hier alleen maar nog een beetje meer para van.
En als er straks meerdere ontslagaanvragen zijn zie ik nu al aankomen dat BANJ helemaal in de war geluld gaan worden door Huub en consorten, dus voordat het tot de echte stemming gaat komen is de lol er dan al weer helemaal af bij het kwartet superbreinen.
Zich zelf in de voet schieten heet zoiets geloof ik. (en met een beetje mazzel valt dat ook nog onder fysiek geweld)
Als hij met Amanda heeft liggen konijnen heeft hij ook niet zoveel behoefte om alle bodily fluids te verwijderen. Dus met die 'smetvrees'' zal het wel meevallen.quote:
inderdaad zei ik aanvallen. dat had jaap zich wel moeten beseffen toen hij DGK in ging, dus wat dat betreft kan ik geen medelijden met hem hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je zegt het al aanvallen, is aanspreken niet handiger op aanvallen is negatief en gaat men er meer en verkeerd door eten,maar goed ik denk ook dat het geen handige move van hem is geweest om naar de gouden kooi te gaan . gezien daar mensen zijn die als doel hebben
mensen op hen kwetsbare kant keihard aan te pakken, de meeste reacties hier zijn ook niet anders.
Dat laatste stond ook al vast voordat je aan je bericht begonquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Tissik het volgende:
Dat wordt weer een uur bakkeleien voor niets (niemand gaat het huis uit).
En wat grbeurt op lange termijn en niet eten?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op korte termijn van niet eten, op lange termijn van een combinatie van eten en bewegen.
Fijn voor de vrouwelijke streamers onder ons.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een kutband............geen eens lekkere wijven mee....![]()
De stelling dat de aanvrager ook voor moet stemmen op die persoon klopt NIET.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
In dat geval is het een ontslagronde voor Natasia, want:
met meerderheid van stemmen de ontslagronde aanwijzen:
Huub... Natasia
Eric... Natasia
Syl... Natasia
dan zijn er nog over: Natasia Amanda en Huub om een stem uit te brengen, maar er MOET met meerderheid van stemmen iemand aangewezen worden, dus dat kan dan niet anders dan Natasia worden... en die wordt er vervolgens niet uitgestemd.
Dat wordt weer een uur bakkeleien voor niets (niemand gaat het huis uit).
Hij is ongevoelig voor beide manieren. Ik heb de bewoners inmiddels de hele trucendoos leeg horen halen om tot hem door te dringen: tevergeefs.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
mensen op hen kwetsbare kant keihard aan te pakken, de meeste reacties hier zijn ook niet anders.
Wat denk je zelf? Kan volgens mij kan dat funest zijn voor iemand zelf als diegene enige reserve heeft opgebouwd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
En wat grbeurt op lange termijn en niet eten?
Een fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |