Ik versta altijd iets van: oowmijn kuuuuudth.quote:
Scan.........alles aan BAN(J) is vies.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is er 'vies' aan wat ze nu doet dan? Volgens mij ontgaat mij het een en ander
da's waar ook, ik hoop dat Billie gaat aanvragen LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
LMOA.....Billie mag geen ontslagronde aan vragen ivm zijn immuniteit.
Ook een voor Natas.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef Charmian het volgende:
Zijn er eigenlijk al andere ontslagrondes aangevraagd?
Nasty en Brainless geven fluisterend aan dat ze verwarring gaan zaaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en meeloper Eric geven in zangvorm aan, dat ze voortaan in de slaapkamer blijven.
Ze zijn alweer samen.
Dat klopt, je hebt vet nodig om vet te kunnen verbranden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ik vind het trouwens best wel lullig dat elke keer als Jaap iets eet wordt aangevallen, je moet eten anders val je niet af heeft te maken met het stimuleren van de spijsvertering
dus klinkt gek maar als je af wil vallen moet je eten, al heb ik het niet over nachtelijke braspartijen, maar Jaap wordt er ook op aangevallen tijden avond of ochtendmaal,maar Jaap moet konstant in de verdediging en gaat helaas daarbij onzin uit kramen.
Jij weet het nog mooier te bewoorden dan Billie, chapeauquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ik vind het trouwens best wel lullig dat elke keer als Jaap iets eet wordt aangevallen, je moet eten anders val je niet af heeft te maken met het stimuleren van de spijsvertering
dus klinkt gek maar als je af wil vallen moet je eten, al heb ik het niet over nachtelijke braspartijen, maar Jaap wordt er ook op aangevallen tijden avond of ochtendmaal,maar Jaap moet konstant in de verdediging en gaat helaas daarbij onzin uit kramen.
Dat was al duidelijk tijdens het gesprek met Wilgo:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
natas gaat voor de jackpot, zeker weten
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
LMOA.....Billie mag geen ontslagronde aan vragen ivm zijn immuniteit.
Jaap is goed bezig, al 20 kilo afgevallenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nasty en Brainless geven fluisterend aan dat ze verwarring gaan zaaien.
Ze gaan alweer rellen........![]()
Eerst maar kijken wat Carlos zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt vet nodig om vet te kunnen verbranden.
Het stelt nu idd niets meer voor. Er wordt gewoon in de wilde weg ontslagrondes aangevraagd. Het heeft totaal geen betekenis meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook een voor Natas.
Maar zo,n spannende als met Huub krijg je nooit meer.
De stemmingen nu zijn alleen effe lekker katten voor tv.
het gaat om de verwarring, is eigenlijk voor de kijkers ook leuk, krijg je misschien een beetje stress en chaosquote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Prosac het volgende:
Nou.. geweldig plan. Extra ontslagrondes aanvragen. Helpt geen zak toch, als het niet unaniem is
Hebben ze vanmorgen gedaan. Niet gezien dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.
Het was cynisch bedoeld............quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook rellen door op zaterdag- of zondagochtend Eric en Huub wakker te houden, zoals die 2 kleutertjes dat `s nachts doen.
Hij wordt niet zozeer aangevallen op het feit dat hij eet, hij wordt wel aangevallen op de idiote redenen die hij geeft waaróm hij eet. Zo is ijs eten om vier uur 's nachts heel goed om af te vallen volgens Jaap, en het eten van Tiramisu is heel goed om te herstellen van een blessure.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Waar val je meer van af: Van eten of van niet eten?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef maril het volgende:
Bart zal het Eric ook wel vertellen als ie langs komt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stelt nu idd niets meer voor. Er wordt gewoon in de wilde weg ontslagrondes aangevraagd. Het heeft totaal geen betekenis meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |