Sluikreclame.........met een K...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Sluipreclame kennen ze ook niet in De Gouden Kooi volgens mij!![]()
Hier ook niet, hoor! Wel sluikreclame...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Sluipreclame kennen ze ook niet in De Gouden Kooi volgens mij!![]()
Je maakt je ondertitel weer eens volkomen waar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil je er bij deze graag op wijzen dat je post offtopic was, en zodoende vervuilend.
Sluipreclame: Brian die stiekum naar de ijskast tijgerd voor een danoontjequote:
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!quote:
Zeker, heb ik ook al een keer uitgesproken, kan helaas af en toe een diepe zucht niet onderdrukken. (Is ook mijn recht).quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!![]()
Sonic Soul! O sorry het interesseerde je niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
Hoe heet deze band eigenlijk? Laat maar, interesseerd me eigenlijk ook niet
Brainless wil gewoon een portie billekoek van Judith bewerkstelligen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Darklight het volgende:
Heeft Brainless al geoefend met zingen? Dat moest die toch?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sluipreclame: Brian die stiekum naar de ijskast tijgerd voor een danoontje![]()
Zoals onze oosterburen zouden zeggen: Zwei Seele, eine Gedanke.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben voor Peter6000 en zijn recht om alles te zeggen wat hij wil! Zeker als hij het zo geestig doet!![]()
Om van zijn image af te komen dat hij niet kan klaarkomen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless wil gewoon een portie billekoek van Judith bewerkstelligen.
Laat die zuchten rustig knallen! Ik heb je op mute gezet...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeker, heb ik ook al een keer uitgesproken, kan helaas af en toe een diepe zucht niet onderdrukken. (Is ook mijn recht).
nog zeker tot zij lang en gelukkig leefdenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef demins het volgende:
Heeft deze band nog lang bestaan?
en gemeen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat gezeik over peter nogal offtopic
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Om van zijn image af te komen dat hij niet kan klaarkomen?![]()
Ook dat is jou recht (vind ik niet leuk, maar ieder zijn mening op Fok)quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Laat die zuchten rustig knallen! Ik heb je op mute gezet...
Ze heeft een broekje aan. Mooi is anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
amanDEL zit weer charmant met de benen ruim uit elkaar....
Word jij niet vaak eendje genoemd?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat gezeik over peter nogal offtopic
aDEL denkt.... dit is mijn kans, hup benen wijd! Enige vorm van ontwikkeling in denken zie je nu toch welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
Eens per week zou organisatorisch ook niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, feestje van Huub&Eric is nu nog maar 1x per maand?
Armando is vroeger gewoon een jongetje geweest, is dat nou nog steeds niet duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef De_Moester het volgende:
Herr Seele is een Belgquote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zoals onze oosterburen zouden zeggen: Zwei Seele, eine Gedanke.
Misschien niet goed geschreven maar hoop wel dat de boodschap over komt. Anders heb ik Mokum nog om eventuele schrijffouten aan te passen.![]()
Bezuinigingen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
Alleen als de danseressen ongesteld zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
Hij zit ook nog eens met zijn armen over elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Jaap is een' tough crowd' in zijn eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |