Ajax is grilliger dan PSV, maar het uit-concept staat erg goed. Als je Twente en PSV wegtikt kan je daar niet omheen. Huntelaar die scoort, Davids op de lat, Perez op de lat, Sneijder schiet ook soepel, Gabri scoort, niemand pakt een tweede gele. Dat is vorm.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is vorm ?
Ajax verspeelde zelf ook punten de afgelopen weken terwijl ze van te voren ook wonnen.
Nu winnen ze en over 2 weken spelen ze misschien weer gelijk in de Arena.
In de kroeg hierquote:
jajaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef ModeLiefje het volgende:
ECHT GEWELDIG !!!!!!!!!!! Wat een afstraffing!
Ajax heeft ook gewoon terrecht gewonnen vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ajax is grilliger dan PSV, maar het uit-concept staat erg goed. Als je Twente en PSV wegtikt kan je daar niet omheen. Huntelaar die scoort, Davids op de lat, Perez op de lat, Sneijder schiet ook soepel, Gabri scoort, niemand pakt een tweede gele. Dat is vorm.
PSV had vanaf het begin kunnen vechten, maar dan was dat voor een punt geweest. De achterstand was nu eigenlijk al fataal, dat speelt Ajax alleen maar in de kaart. Dan kun je (met Ten Cate's woorden) reagerend spelen. Gedane zaak dus, ook al kon Kluivert nog even hoop brengen. Wat mij betreft de enige fatsoenlijke PSV'er vandaag. Gomes verspeelde krediet met die belachelijke bal-haalactie. Had zo einde seizoen kunnen zijn voor hem.
Held!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Ms_love het volgende:
Echt Te moooii zo'n uitslagg!! Live gezien op tv!Daar word je vrolijk van!! Ajax geeft Psv gewoon even voetbal les!
Dit wil ik wel vaker zienn!!!
Tja als je Huntelaar, Stam en Davids koopt ... nog even doorkopen dan haal je vast de CLquote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Niet verwacht dit, dus een heerlijk gevoel deze overwinning. Maar wat is het zonde dat ze zoveel punten hebben laten liggen in eerdere wedstrijden......![]()
Raar verwijt van een psv'erquote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tja als je Huntelaar, Stam en Davids koopt ... nog even doorkopen dan haal je vast de CL
Dat is ook precies wat meespeelt of je kampioen wordt of niet, regelmaat. Ajax trof PSV nu op een goed moment en kon haar tactiek opleggen. Eerder kon PSV in de Arena de eigen tactiek neerleggen. Dit soort wedstrijden beslist niks.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax heeft ook gewoon terrecht gewonnen vandaag.
Maar 2 goede wedstrijden zeggen nog niks.
Het kan ineens om slaan ook al na 2 wedstijden en dat hebben we dit seizoen al vaak genoeg gezien.
Echt niet. Ajax is zo achterlijk dat het de clubcultuur en vol ongeduld Blind overboord gooide. PSV is Philips, Philips is wereldhandel, dus is het niet meer dan logisch dat het in Eindhoven zo gaat.quote:
HAHA JANKERD!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat meespeelt of je kampioen wordt of niet, regelmaat. Ajax trof PSV nu op een goed moment en kon haar tactiek opleggen. Eerder kon PSV in de Arena de eigen tactiek neerleggen. Dit soort wedstrijden beslist niks.
Nog even door gaan en jullie worden net zo vaak Landskampioen als AJAX Hahaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tja als je Huntelaar, Stam en Davids koopt ... nog even doorkopen dan haal je vast de CL
Hmm ja idd, dat linker vuistje.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1h82h_18032007psvaja15perez
Kijk is in de herhaling, daar zie je Braamhaar juichen![]()
Dit vind ik zelfs als Ajacied vreemd![]()
wtfquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Das een beetje vreemd ja. Vraag me af wat dat moest voorstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Ja idd, wtf manquote:
Raar.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Is dit echt of is dit nep?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
wtf?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Waarschijnlijk echt. De scheids floot al voor ajax. Deze wedstrijd is verkocht.quote:
Tja, vreemd is het wel om te zien, vond echter niet dat de arbritrage bijzonder aanwezig was vandaag. Ajax heeft nota bene 4x geel gehad (allemaal terecht btw.) en PSV volgens mij geen 1x, van een oneerlijk, omgekochte scheids zou je iets anders verwachten. Ben benieuwd wat ze hier vanavond op TV over zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef valek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk echt. De scheids floot al voor ajax. Deze wedstrijd is verkocht.
Ik vond ze allemaal terecht behalve die van Heitinga. Hij zag dat hij de bal niet meer haalde en probeerde af te remmen. Voor de rest eigenlijk prima wedstrijd gefloten want hij is met niet echt opgevallen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, vreemd is het wel om te zien, vond echter niet dat de arbritrage bijzonder aanwezig was vandaag. Ajax heeft nota bene 4x geel gehad (allemaal terecht btw.) en PSV volgens mij geen 1x, van een oneerlijk, omgekochte scheids zou je iets anders verwachten. Ben benieuwd wat ze hier vanavond op TV over zeggen.
Dat denk ik ook, ik zou eigenlijk de beelden willen zien van de herhaling, en dan iets langer door laten lopen, om te zien wat hij daar nou doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef Tim21 het volgende:
Braamhaar grijpt gwn naar z'n fluitje die om de pols bungelt. Tuurlijk is het vreemd, in combinatie met dat 'hupje' maar toch dit dit weer die bekende mug en die olifant.
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..
Ja leuk maar wie wint de competitie straks weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Red_85 het volgende:
uit principe moesten wij deze wedstrijd winnen. deze uitslag had niemand verwacht.
psv totaal gedeklasseerd, psv totaal vernederd. en terecht, als je met deze instelling een topper in gaat verdien je niets. helemaal niets. het is vandaag gebleken dat psv eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige ploeg is. dat wisten Ajacieden al langer. vandaag is het gebleken.
hoe durft koeman eigenlijk te beweren dat zijn ploeg is weggecounterd? 5 kwartier hebben wij de wedstrijd gedomineerd. de eerste helft was tactisch perfect van Ajax zijde. een wedstrijd als deze hebben wij in geen 10 jaar meer gezien. na de goal van Kluivert nam Ajax totaal het heft WEER in handen terwijl we dat al de hele wedstrijd hadden. sorry hoor koeman, hoe kan je dat in godsnaam nou zeggen?
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Grimm het volgende:
[..]en toen heel ajax met z'n allen jankten om de scheids tegen AZ was dat allemaal prima
Jongens concentreer jullie je nou maar op de europa cup...ehrm ow nee
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Onterechtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
Daar ben ik het niet met je eens, bremen speelde ajax van de kaart die eerste wedstrijd...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
ja een ajacied zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Kennersquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Later gaf zelfs professioneel zeikstraal jan mulder toe dat het een onterechte goal wasquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
KennersVan Gelder en z'n hele ajax aanhang? Van der Sar is een oud ajacied, die kun je niet al bron aanwijzen.
Waterreus is toch wel van een iets ander kaliber dan Van der Sarquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Wie heeft jouw uit DGK vrij gelatenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Met andere woorden wil je een onderzoek zien naar Braamhaar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Heb je ook een GIFJE van dat schot van Davidsquote:
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef jakees het volgende:
Kijk nou eens goed naar de beelden. Doordat Braamhaar voordeel geeft op het middenveld wordt deze goal gemaakt. Ik weet zeker dat hij dat ook zal verklaren.
Uilenberg hoofd scheidsrechters (waarschijnlijk een officielere titel, maar kon er niet opkomen) van de KNVB stelde dat het doelpunt nooit geteld had mogen worden. Maar goed, oude koeien. Vandaag heerste Ajax en daar kon geen scheidsrechter wat aan doen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Correct dit is inderdaad wat ik inschat. Als het niet zo is dan ben ik wel benieuwd waarom hij anders zou juichen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...
ach ja de ene keer heb je de scheids mee en de andere keer tegen.. en we hebben em dit seizoen vaak genoeg meegehad.. En die 1 - 5? tsja gewoon dramatisch slecht en een grove schande... maar et zal echt niet allemaal aan de scheids gelegen hebben.. dat kan bijna niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Ja, als het juichen was natuurlijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef jakees het volgende:
[..]
Correct dit is inderdaad wat ik inschat. Als het niet zo is dan ben ik wel benieuwd waarom hij anders zou juichen.
het zou ook een zenuwen tic kunnen zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, als het juichen was natuurlijk...
Ja dat is nu enige wat een boer kan zeggen hé...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Grimm het volgende:
[..]en toen heel ajax met z'n allen jankten om de scheids tegen AZ was dat allemaal prima
Jongens concentreer jullie je nou maar op de europa cup...ehrm ow nee
Tuurlijk joh ... ga eens kijken wat jullie die seizoen hebben laten zien ? Sparta, excelsior, heerenveen en noem maar op ? Psv wordt gewoon kampioen. Psv is effe in een dip maar wordt gewoon kampioen. Jammer dat we Alex en Kone moesten missen vandaagquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Bananenman het volgende:
Duidelijke fixed match!!!!!!!
NEPkampioenen zijn het
NEPkampioenen!!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh ... ga eens kijken wat jullie die seizoen hebben laten zien ? Sparta, excelsior, heerenveen en noem maar op ? Psv wordt gewoon kampioen. Psv is effe in een dip maar wordt gewoon kampioen. Jammer dat we Alex en Kone moesten missen vandaag
Altijd opvallend, als je de grootse historie van Ajax met de schamele historie van PSV vergelijkt moet je het bij het hier en nu laten, maar als je dan het hier en nu neemt en dat blijkt in het voordeel van Ajax uit te slaan, wordt ineens de vertekende historie erbij gehaald.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Ja dat is nu enige wat een boer kan zeggen hé...
Andere wedstrijden erbij halen. Richt je op deze wedstrijd man.
Ajax was beter verdiende het om te winnen. PUNT.
Wie europacup of CL of wat dan ook wint. BOEIEND
Ajax heeft met 1-5 GEWONNEN EN DAT TELT NU. Of moet ik nog andere wedstrijden er bij gaan halen. Want het laatste woord zul je nooit hebben.
psv heeft zich vandaag laten kennen en meer boeit niet.
studio lampekapquote:Op zondag 18 maart 2007 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig denken ze bij de NOS dat het maar 1-4 is geworden
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
ja als PSV het ook niet had verneukt tegen Sparta, Heracles en Excelsior en AZ waren we in de winter al kampioen geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 19:43 schreef Silenus het volgende:
Eindelijk het Duitse antivoetbal van dat vreemdelingenlegioen afgestraft!
Terecht gewonnen, PSV was nergens. Jammer dat we het zelf hebben verneukt tegen Excelsior en Heerenveen, anders waren we op zeker kampioen geworden. Maar het kan nog.
Haha dat klopt. Maar het is wel zo dat het PSV na de winterstop en PSV voor de winterstop een verschil van dag en nacht is. Hoeveel goede wedstrijden hebben ze gespeeld na de winter? Alleen Arsenal thuis.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als PSV het ook niet had verneukt tegen Sparta, Heracles en Excelsior en AZ waren we in de winter al kampioen geweest
Inschattingsvermogen zojuist bevestigd door Braamhaar zelfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...
Iedereen speelt even vaak tegen elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft veel makkelijker programma nu zeg
KNJB!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hebben het altijd zo makkelijk tegen de kleintjesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Hehe, schitterend idd. Iedereen lag ook dubbel.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Cheiron het volgende:
Ik blijd echt in een scheur liggen over die twee momenten met Gomes![]()
In de kroeg waar ik zat moest pas echt iedereen lachen bij die knockout van Davids hehequote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, schitterend idd. Iedereen lag ook dubbel.![]()
Ik ben niet eens psv-erquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Ajax heeft met 1-5 GEWONNEN EN DAT TELT NU. Of moet ik nog andere wedstrijden er bij gaan halen. Want het laatste woord zul je nooit hebben.
Wij hebben tenminste oude koeien om uit de sloot te halen, i.t.t. de schamele geraamtes waar andere clubs over kunnen buigen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben niet eens psv-er
Als d'r ooit mensen goed zijn met oude koeien uit de sloot te halen zijn dat de ajacieden wel, met hun randzaken gezeik en gezeur
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste oude koeien om uit de sloot te halen, i.t.t. de schamele geraamtes waar andere clubs over kunnen buigen.
Nee je blijft volhouden dat je geen PSV'er bent, maar ondertussen loop je wel op iedere negatieve opmerking richting PSV te happen. Niet zo zeuren dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben niet eens psv-er
Als d'r ooit mensen goed zijn met oude koeien uit de sloot te halen zijn dat de ajacieden wel, met hun randzaken gezeik en gezeur
Awww heb je hem ook weerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee je blijft volhouden dat je geen PSV'er bent, maar ondertussen loop je wel op iedere negatieve opmerking richting PSV te happen. Niet zo zeuren dus.
Wat een dag zeg![]()
Nee en jij bent er wel actief wil je zeggen menneer schijnheilquote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Awww heb je hem ook weer
Welke club heeft vandaag gewonnen? Ow! Ajax, want in het PL topic zie ik je niet meer![]()
Heb je speciaal daarvoor een account aangemaakt, of ben je stiekem TRquote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Borischajax het volgende:
heeft iemand toevallig de link of filmpje van dat afstandsschot van davids die op de lat gaat en dan gomez raakt want die vond ik echt vet![]()
Schijnheil? die uitleg wil ik wel horen van jequote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee en jij bent er wel actief wil je zeggen menneer schijnheil![]()
Ik kan 't niet vinden, ik heb wel de goalsquote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef Borischajax het volgende:
lol ik vraag alleen wat sorry hoor
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef Borischajax het volgende:
lol ik vraag alleen wat sorry hoor
Haverkort is dat.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Devano het volgende:
Braamhaar heeft toch ook in de jeugd van Ajax gespeeld?
Ik werk in Eindhoven.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef -Hans- het volgende:
Gaat morgen een feest worden op het werk! Al die collega's die voor PSV zijn zullen natuurlijk zwaar balen.
Prima uitslag!
Whahah heerlijk dan wil je echt snel naar je werk gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 21:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik werk in Eindhoven.
Enige Ajacied waar ik werk![]()
Ik ben overspoeld met SMS"jes van collega's voor de wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah heerlijk dan wil je echt snel naar je werk gaan
Das waarquote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze hebben het altijd zo makkelijk tegen de kleintjes
Ja we waren nog persoonlijk bij paar mensen langs geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben overspoeld met SMS"jes van collega's voor de wedstrijd.
Waar zit je, waar sta je, kutjoden hier kutjoden daar.
Ik heb er nog geen 1 gehad NÁ de wedstrijd
En zelf wel 3 gestuurd![]()
Echt hè, hoe kunnen ZIJ nou over de scheids klagen????quote:4.Over de scheids: dramatisch, maar dat deed weinig aan de uitslag moet ik zeggen. Dat een scheids een doelpunt toejuicht is zeer bedenkelijk. Hij wou dus een doelpunt hebben want hij liet doorspelen. Z'n gram halen dus. Dat is gewoon hartstikke fout. Voordeel regel toepassen op het middenveld is voordeel geven, en niet een doelpunt wensen/geven. Van Bommel kreeg een schorsing na zo een gebaar. En hij is een speler. Niet een scheids.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig denken ze bij de NOS dat het maar 1-4 is geworden
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
WHAHAH ja of niet, het had 7-1 kunnen zijn als scheids echt meewerktequote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Camplo het volgende:
Van PSV netwerk:
[..]
Echt hè, hoe kunnen ZIJ nou over de scheids klagen????
Stelletje teringjankballen. 20 schwalbes die ze meegekregen hebben, en nu hoopt de scheids dat z'n beslissing goed valt (na recentelijk geklaag links en rechts) en gaan ze meteen doen of ie voor Ajax is...
Hij floot zowat alles tegen Ajax, en Heitinga was NEVER nooit geel.
Volgende week zal de Arena wel stil zijn jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Camplo het volgende:
Als we volgende week nou eens echt mannenvoetbal laten zien, en Heracles gewoon als pure slaafjes met 8-0 het bos insturen.
Ik hoop het. Hopelijk werkt de 'stille' ArenA een keer mee!
AJAX AMSTERDAMquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week zal de Arena wel stil zijn ja![]()
Zou tof zijn als ze nu eens alle dooie principes overbord gooiden en gewoon als 1 man achter Ajax gingen staan. Lijkt me wel nuttig in deze fase van de competitie.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week zal de Arena wel stil zijn ja![]()
Kom jij dan ook weer eens over 2 weken? Met je toffe AFCA Ultras avater...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze nu eens alle dooie principes overbord gooiden en gewoon als 1 man achter Ajax gingen staan. Lijkt me wel nuttig in deze fase van de competitie.
Als je 1e wordt hoef je ook geen playoffs (14.gif)
Ik was er vandaag ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom jij dan ook weer eens over 2 weken? Met je toffe AFCA Ultras avater...
Tof man. Maar ik vroeg of jij er over 2 weken bent, want je hebt wel zo'n grote smoel over het klapvee dat in de Arena zit, maar zelf heb je geen seizoenkaart.quote:
Gelukkig niet. Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef Camplo het volgende:
Woon jij ook naast Eindhoven? Vast niet.
Nope niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
mooie display Camplo ben je van vak410?
Tering gast, ik hoef geen seizoenskaart te hebben OP DIT MOMENT om te weten dat er een stel boutapen zitten in de ArenA.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tof man. Maar ik vroeg of jij er over 2 weken bent, want je hebt wel zo'n grote smoel over het klapvee dat in de Arena zit, maar zelf heb je geen seizoenkaart.
Merk je wel als je ooit gaat studeren en niet voltijd kan werkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wat heeft dat er mee te maken?
Ik hoef al lang niet meer te studeren vriendquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Merk je wel als je ooit gaat studeren en niet voltijd kan werken![]()
Wat een mafkees. Mede supporters aanvallen zonder dat ie weet waar ie over praat.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als jij niet komt, moet je je smoel houden over degenen die in de Arena zitten. Ieder zijn eigen beleving.
Maar ik hou mijn mond al tegen je, want jij hebt gelukkig wel een hele toffe tattoo
Ik zei het jullie. AJAXquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PSV is bagger man, alles kan nog.![]()
Care < 0,0quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef al lang niet meer te studeren vriend![]()
Zou je wel zeggen maar als je niet wekelijks in de ArenA zit mag je blijkbaar je mening niet gevenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
Steun elkaar!
Nee, die tattoo is niet van zichzelf. En hij heeft ook geen reet met AFCA Ultras te maken trouwens. Maar hij patst graag met dingen van anderenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als jij niet komt, moet je je smoel houden over degenen die in de Arena zitten. Ieder zijn eigen beleving.
Maar ik hou mijn mond al tegen je, want jij hebt gelukkig wel een hele toffe tattoo
Dat weet ik joh hehe. Daarom zei ik het. Ben je nog geweest vandaag?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, die tattoo is niet van zichzelf. En hij heeft ook geen reet met AFCA Ultras te maken trouwens. Maar hij patst graag met dingen van anderen![]()
Als je wat verder keek dan je neus kort is zou je in m'n eigen FOBO al zien dat die niet van mij is. Ik loop met niks te patsen smartass. Lezen! <brilmode on>quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, die tattoo is niet van zichzelf. En hij heeft ook geen reet met AFCA Ultras te maken trouwens. Maar hij patst graag met dingen van anderen![]()
Uiteraard. Kan niet op laatste weken, bij Twente al lekker feestje gebouwd en nu vanmiddag weer, eindelijk weer eens achter elkaar top. Paar maanden geleden kwam je om de zoveel tijd weer met een kuthumeur thuis zondagavond, maar het gaat de goeie kant opquote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik joh hehe. Daarom zei ik het. Ben je nog geweest vandaag?
Ik ga niet meer met de combi naar Eindhoven, op zich baal ik er nu wel van hahaquote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan niet op laatste weken, bij Twente al lekker feestje gebouwd en nu vanmiddag weer, eindelijk weer eens achter elkaar top. Paar maanden geleden kwam je om de zoveel tijd weer met een kuthumeur thuis zondagavond, maar het gaat de goeie kant op
Mooie reactiequote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo dan...
Ik snap het nog steeds niet: zie teletekst en daar staat echt 1-5. besef gewoon niet hoe dit kan. 18 jaar een seizoenkaart en nog nooit zó vernederd. Spelers leken het ook nog eens best te vinden. Geen bezieling, geen vechtlust, helemaal niks. Op alle fronten gewoon overklast. Klasse van Ajax dat ze zó de wedstrijd zijn ingegaan, met in het achterhoofd dat het de laatste kans was.
Van die 1-5 ben ik ziek en zal ik ook wel even ziek blijven. Gefeliciteerd alle ajacieden, het was dikverdiend.
Nou, heb je eindelijk eens een goede wedstrijd gezien dit seizoen? Beetje thuis blijven en tv kijken als je eigen cluppie thuis speeltquote:
Zeg, ik moet morgen in Brabant naar mijn werk he? Wie steunt mij eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
Steun elkaar!
Een ajaxied. Hij is niet objectief.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarom had PSV ook 0 gele kaarten zeker?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:58 schreef valek het volgende:
[quote]Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..
[/quote
Ik kan heel goed tegen mijn verlies. Wedstrijd is gewoon verkocht. En wat jullie in de samenvatting zagen zegt niets over de wedstrijd. Emanuelson had zeker rood moeten hebben. Hij floot zo voor ajax. Dat vond ik en de rest van de PSV supporters ook in het stadion.
Wij willen het voetballend oplossen, jullie op de manier zoals het in rugby gaat.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Daarom had PSV ook 0 gele kaarten zeker?![]()
Respect.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo dan...
Ik snap het nog steeds niet: zie teletekst en daar staat echt 1-5. besef gewoon niet hoe dit kan. 18 jaar een seizoenkaart en nog nooit zó vernederd. Spelers leken het ook nog eens best te vinden. Geen bezieling, geen vechtlust, helemaal niks. Op alle fronten gewoon overklast. Klasse van Ajax dat ze zó de wedstrijd zijn ingegaan, met in het achterhoofd dat het de laatste kans was.
Van die 1-5 ben ik ziek en zal ik ook wel even ziek blijven. Gefeliciteerd alle ajacieden, het was dikverdiend.
Ik heb de hele wedstrijd gezien, niet de samenvatting. Onterechte uitslag en verkochtte wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef Scorpie het volgende:
Braamhaar![]()
Enne valek:heb je een andere wedstrijd gezien, of had je je zonnebril op?
![]()
Ok, jullie hadden 2 rode kaarten moeten hebben. Dat is toch ook niet echt voetballend lijkt me.quote:
Is overdreven, en die overtredingen horen bij het spelletje. We worden toch geen watjes met z'n allen he?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:07 schreef valek het volgende:
[..]
Ok, jullie hadden 2 rode kaarten moeten hebben. Dat is toch ook niet echt voetballend lijkt me.
die mooie aanvallen heb je gemist?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:07 schreef valek het volgende:
[..]
Ok, jullie hadden 2 rode kaarten moeten hebben. Dat is toch ook niet echt voetballend lijkt me.
De overtredingen die ajax heeft gemaakt niet. De scheids floot voor ajax, en toen ajax scoorde was de scheids blij. En die vage uitlet van de scheids sloeg nergens op. Allemaal heel vreemd imo.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:08 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Is overdreven, en die overtredingen horen bij het spelletje
Dat was verbeelding joh, eigenlijk liep de mul bij z'n assists met de bal in de hand over de achterlijn om punten te scorenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die mooie aanvallen heb je gemist?
haha, die zit.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat was verbeelding joh, eigenlijk liep de mul bij z'n assists met de bal in de hand over de achterlijn om punten te scoren
Ik hoop dat je morgen ziek bent.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
Zeg, wil iemand mij vertellen hoe ik morgen het best een PSV-er kan benaderen?.
Het zijn er namelijk nogal wat..
zo:quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
Ik weet het. Je hebt gelijk. Ik weet ook niet waar het vandaan komt, maar netjes gezegd. Ik baal verschrikkelijk van die club. Mijn seizoen is nu naar de klote. Thuis verliezen van Ajax is echt zwaar klote.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:23 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH valek je bent zwak, schitterend ik lach me dood om jouw.Gastjes van 10 uit de buurt huilen nog niet zoals jij!
Het is toch ook vaak lucky ajax. Dat wordt niet voor niets gezegd.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:24 schreef Red_85 het volgende:
HA! leuk om te lezen zo. gefrustreerde psv'tjes die weer in hun oude vorm van calimero terugvallen. 'het is niet eerlijk, zij hadden rood moeten krijgen...' en nog zo een 'maar wij staan aan het einde weer met de schaal'. nu vraag ik mij af. nu je weet dat er een veel betere club is in Nederland, dat je concurrent eigenlijk onderling totaal veel beter is. dat je overklast en vernedert bent, vind je dat kampioenschap dan nog steeds zo mooi? ik zou mezelf kapot schamen na zo'n wedstrijd als vandaag.
altijd dat gejammer op 'lucky Ajax', lucky Ajax mn reet, moet je maar leren wat voetbal is, en dat is niet het spelletje en mentaliteit wat psv op het veld legt. al het hele seizoen. zo bijzonder is dat team niet, dat weten Ajacieden al het hele jaar en nu kwam het eindelijk goed tot zn recht. prachtig.
dat gejammer op de scheids deden Ajacieden ook, geen enkele overtreding van psv werd bestraft. heel gek als je keek naar wat er gebeurde, 2 benen inkomen, elleboogstoten, shirtje pakken. en vervolgens aan de andere kant gele kaarten geven voor het terugschieten van een balletje en een ongelukkige botsing (Heitinga).
maargoed, ik hoop dat ze rond dat dorpje in brabant eens wakker zijn geworden en kunnen zien wat hun club voorsteld.
ik hoop dat je een lens op je telefoon heb zitten. had ff een fototje gemaakt van de stand, die word morgen onder iedere psv'er zn neus geduwd die ook maar enigszins durft te beweren dat Ajax geluk heeft gehad of dat de scheids voor Ajax was..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef valek het volgende:
[..]
Het is toch ook vaak lucky ajax. Dat wordt niet voor niets gezegd.
Ze zijn zeker lucky. Voor hetzelfde geld gaat die laatste goal er niet in en blijft het 1-4.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef valek het volgende:
[..]
Lang niet altijd, maar op beslissende momenten meer dan de meeste clubs.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ajax heeft altijd geluk
hou toch op man.
geluk kan je afdwingen. zoals vandaag, je wint 1-5 uit bij je concurrent. tsow, en iedereen is gelukkigquote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef valek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:28 schreef valek het volgende:
[..]
Lang niet altijd, maar op beslissende momenten meer dan de meeste clubs.
ah je gaat het over een andere boeg gooienquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
Zeg me eens. Hoeveel van de ajaxieden hier, hebben een seizoenkaart, of zijn uberhaupt meer dan 10 keer bij ajax geweest?
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah je gaat het over een andere boeg gooien
Oh god het stakkertje heeft ook voor het eerst een seizoenskaartquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
Zeg me eens. Hoeveel van de ajaxieden hier, hebben een seizoenkaart, of zijn uberhaupt meer dan 10 keer bij ajax geweest?
al 15 jaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh god het stakkertje heeft ook voor het eerst een seizoenskaart![]()
Natuurlijk heb ik geen lens op mijn telefoon want ik bel er slechts mee.:).quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een lens op je telefoon heb zitten. had ff een fototje gemaakt van de stand, die word morgen onder iedere psv'er zn neus geduwd die ook maar enigszins durft te beweren dat Ajax geluk heeft gehad of dat de scheids voor Ajax was..
nou vooruit dan maar:quote:
Tot morgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
Lieve mensen, geniet nog maar even van dit moment. Ik kan concluderen gezien jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen terwijl jullie er zo kleinerend over doen.
Maar zoals we zongen in het stadion, WIJ STAAN BOVEN AAN EN WIJ STAAN BOVEN AAN.
Slaap zacht lieve mensen.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
Lieve mensen, geniet nog maar even van dit moment. Ik kan concluderen gezien jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen terwijl jullie er zo kleinerend over doen.
Maar zoals we zongen in het stadion, WIJ STAAN BOVEN AAN EN WIJ STAAN BOVEN AAN.
Ik, ik, ik!!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
95 was de laatste keer, mag het dan, pannekoek.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen
94quote:Op maandag 19 maart 2007 00:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
95 was de laatste keer, mag het dan, pannekoek.
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:50 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang het nu maar weer 13 jaar duurt vind ik het best![]()
Ik heb een seizoenkaart en ben meer dan 10 wedstrijden bij Ajax geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
Leg deze ff uit.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
Hij had eigenlijk op gelijke hoogte moeten hangen met Philips, links van het spandoek. Klein foutje in de uitvoering dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze mogen me deze ook wel even uitleggen:
[afbeelding]
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik hoop ook dat PSV 3 punten pakt uit de volgende 5 wedstrijden.
En dat zal moeilijk zat worden, wan NAC uit is altijd lastig voor PSVquote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Willen wij nog kans maken op het kampioenschap, moet psv zeker punten verspelen in Breda. Anders wordt psv gewoon kampioen.
haha van Gaalquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dat zal moeilijk zat worden, wan NAC uit is altijd lastig voor PSV
Krijg je als je supporter bent van een pauper clubjequote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef valek het volgende:
Ik heb het zwaar op het werk vandaag. Kutclub die Ajax.
Waarom? Ik ben meer benieuwd of er spelers bij PSV weggaan en zo ja, wat er dan voor terug zou komen. Al zal Stan niet al te veel loslaten.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef SaferSephy het volgende:
EDIT: Vanavond trouwens Valkx bij Voetbal Insite. Wordt dus weer partijtje calimero gehuil...heb er nu al zin in
tjah, kan niet bepaald met je meevoelen. ik zit hier nog steeds na te genieten. zal nog wel de rest van de week zo blijven.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef valek het volgende:
Ik heb het zwaar op het werk vandaag. Kutclub die Ajax.
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Krijg je als je supporter bent van een pauper clubje![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.![]()
Elk jaar als Ajax op bezoek komt zijn ze even voetbalhoofdstad, ongeacht het resultaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.![]()
Maar "histore"quote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk op gelijke hoogte moeten hangen met Philips, links van het spandoek. Klein foutje in de uitvoering dus.
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Genieten zal ik zeker doen!
Ach man, ze spreken daar niet eens fatsoenlijk Nederlands, laat staan dat Engels luktquote:
johquote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Ze zijn maar wat blij die ajaxieden. Ik kan ze ook geen ongelijk geven, zo vaak winnen ze niet van PSV.
Wij winnen wel vaak van feyenoord en dan ben ik ook blij. Wat is er raar aan dat we blij zijn?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Ze zijn maar wat blij die ajaxieden. Ik kan ze ook geen ongelijk geven, zo vaak winnen ze niet van PSV.
Jullie doen net of je de CL hebt gewonnen of zo. Het is maar een competitiewedstrijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij winnen wel vaak van feyenoord en dan ben ik ook blij. Wat is er raar aan dat we blij zijn?
Och, ik ben gewoon blij dat we gewonnen hebben én goed gespeeld hebben. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef valek het volgende:
[..]
Jullie doen net of je de CL hebt gewonnen of zo. Het is maar een competitiewedstrijd.
hoe kom je daar nou weer bij? dat jij nou zo gefrustreerd bent dat je ploeg een pak slaag heeft gehad daar kunnen wij ook niets aan doenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef valek het volgende:
[..]
Jullie doen net of je de CL hebt gewonnen of zo.
Er wordt door alle joden die ik ken zo overdreven blij gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij? dat jij nou zo gefrustreerd bent dat je ploeg een pak slaag heeft gehad daar kunnen wij ook niets aan doen
Jouw posts maken de overwinning wel een stuk lekkerder iigquote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef valek het volgende:
[..]
Er wordt door alle joden die ik ken zo overdreven blij gedaan.
ja als je met 5-1 wint van je concurrent dan ben je meestal erg blijquote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef valek het volgende:
[..]
We winnen afgetekend met 1-5, jullie worden compleet vernederd, voor het eerst in 14 jaar in Eindhoven gewonnen en ook nog met de grootste nederlaag in 40 jaar. Ja, daar kan ik best blij van worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef valek het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar als PSV weer van jullie wint is het echt omgekeerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jouw posts maken de overwinning wel een stuk lekkerder iig![]()
Uiteraard. Maar als telt nu niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:38 schreef valek het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar als PSV weer van jullie wint is het echt omgekeerd.
Slecht verdedigd Cullina ? Zag je wat Cullina deed ? Jezus... dit doen ze bij de amateurs nog beterquote:
quote:
Had em er liever in zien gaan xDquote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Gomes kopt hem fraai corner!
Dan had je denk ik het meeste bizarre doelpunt van het jaar gehadquote:
en 1-6quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan had je denk ik het meeste bizarre doelpunt van het jaar gehad.
Het was ook sarcastisch bedoeld.quote:
Ajax heeft meer aanhangers dan psv?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef cultheld het volgende:
Waarom worden er zoveel topics gemaakt voor PSV - Ajax? Toen Van Bommel en Cocu Ajax vernederden in de eigen Arena was dat echt niet het geval. Volgens mij heeft zelfs Arsenal - PSV minder topics gehad
. Ik bedoel er verder niks mee, maar het is wel opvallend
.
In ieder geval een stuk meer 'Fok supporters' inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft meer aanhangers dan psv?
Je zit nu ook in een wat andere fase van de competitie, en ik denk dat niemand deze uitslag van te voren had verwacht.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft meer aanhangers dan psv?
Volgens mij lopen er 3 topics.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef cultheld het volgende:
Waarom worden er zoveel topics gemaakt voor PSV - Ajax? Toen Van Bommel en Cocu Ajax vernederden in de eigen Arena was dat echt niet het geval. Volgens mij heeft zelfs Arsenal - PSV minder topics gehad
.
Verrassender dan de uitschakeling van Arsenal dus?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je zit nu ook in een wat andere fase van de competitie, en ik denk dat niemand deze uitslag van te voren had verwacht.
je ziet spoken.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef cultheld het volgende:
Waarom worden er zoveel topics gemaakt voor PSV - Ajax?
Omdat Ajax eindelijk een keer wint van PSV. ZIjn ze niet gewend, dus daarom openen ze zo veel posts.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef cultheld het volgende:
.
topics. die dingen heten topics.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:36 schreef valek het volgende:
[..]
Omdat Ajax eindelijk een keer wint van PSV. ZIjn ze niet gewend, dus daarom openen ze zo veel posts.
bedoel ik, moest ff snel typen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
topics. die dingen heten topics.
en zoveel zijn het er niet voor zover ik weet
Ben je gek: die maken gewoon een toertje of waren de weg kwijt!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er 3 topics.
Trouwens!!!
Ik zag verdomme van heinde en ver boeren komen naar eindhoven.
Zelfs 50km van Eindhoven af zag ik ze al rijden in de vroege ochtend.
Ze zitten dus verder dan ik dacht
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Als PSV kampioen wordt, boeit de rest ook nietquote:
Aarsenal is pauper. Als je in eindhoven niet eens 1x kan scoren....quote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verrassender dan de uitschakeling van Arsenal dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |