quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..
Ja leuk maar wie wint de competitie straks weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Red_85 het volgende:
uit principe moesten wij deze wedstrijd winnen. deze uitslag had niemand verwacht.
psv totaal gedeklasseerd, psv totaal vernederd. en terecht, als je met deze instelling een topper in gaat verdien je niets. helemaal niets. het is vandaag gebleken dat psv eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige ploeg is. dat wisten Ajacieden al langer. vandaag is het gebleken.
hoe durft koeman eigenlijk te beweren dat zijn ploeg is weggecounterd? 5 kwartier hebben wij de wedstrijd gedomineerd. de eerste helft was tactisch perfect van Ajax zijde. een wedstrijd als deze hebben wij in geen 10 jaar meer gezien. na de goal van Kluivert nam Ajax totaal het heft WEER in handen terwijl we dat al de hele wedstrijd hadden. sorry hoor koeman, hoe kan je dat in godsnaam nou zeggen?
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Grimm het volgende:
[..]en toen heel ajax met z'n allen jankten om de scheids tegen AZ was dat allemaal prima
Jongens concentreer jullie je nou maar op de europa cup...ehrm ow nee
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Onterechtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
Daar ben ik het niet met je eens, bremen speelde ajax van de kaart die eerste wedstrijd...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
ja een ajacied zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Kennersquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Later gaf zelfs professioneel zeikstraal jan mulder toe dat het een onterechte goal wasquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
KennersVan Gelder en z'n hele ajax aanhang? Van der Sar is een oud ajacied, die kun je niet al bron aanwijzen.
Waterreus is toch wel van een iets ander kaliber dan Van der Sarquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Wie heeft jouw uit DGK vrij gelatenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Met andere woorden wil je een onderzoek zien naar Braamhaar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Heb je ook een GIFJE van dat schot van Davidsquote:
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef jakees het volgende:
Kijk nou eens goed naar de beelden. Doordat Braamhaar voordeel geeft op het middenveld wordt deze goal gemaakt. Ik weet zeker dat hij dat ook zal verklaren.
Uilenberg hoofd scheidsrechters (waarschijnlijk een officielere titel, maar kon er niet opkomen) van de KNVB stelde dat het doelpunt nooit geteld had mogen worden. Maar goed, oude koeien. Vandaag heerste Ajax en daar kon geen scheidsrechter wat aan doen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Correct dit is inderdaad wat ik inschat. Als het niet zo is dan ben ik wel benieuwd waarom hij anders zou juichen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...
ach ja de ene keer heb je de scheids mee en de andere keer tegen.. en we hebben em dit seizoen vaak genoeg meegehad.. En die 1 - 5? tsja gewoon dramatisch slecht en een grove schande... maar et zal echt niet allemaal aan de scheids gelegen hebben.. dat kan bijna niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Ja, als het juichen was natuurlijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef jakees het volgende:
[..]
Correct dit is inderdaad wat ik inschat. Als het niet zo is dan ben ik wel benieuwd waarom hij anders zou juichen.
het zou ook een zenuwen tic kunnen zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, als het juichen was natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |