Ajax is grilliger dan PSV, maar het uit-concept staat erg goed. Als je Twente en PSV wegtikt kan je daar niet omheen. Huntelaar die scoort, Davids op de lat, Perez op de lat, Sneijder schiet ook soepel, Gabri scoort, niemand pakt een tweede gele. Dat is vorm.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is vorm ?
Ajax verspeelde zelf ook punten de afgelopen weken terwijl ze van te voren ook wonnen.
Nu winnen ze en over 2 weken spelen ze misschien weer gelijk in de Arena.
In de kroeg hierquote:
jajaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef ModeLiefje het volgende:
ECHT GEWELDIG !!!!!!!!!!! Wat een afstraffing!
Ajax heeft ook gewoon terrecht gewonnen vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ajax is grilliger dan PSV, maar het uit-concept staat erg goed. Als je Twente en PSV wegtikt kan je daar niet omheen. Huntelaar die scoort, Davids op de lat, Perez op de lat, Sneijder schiet ook soepel, Gabri scoort, niemand pakt een tweede gele. Dat is vorm.
PSV had vanaf het begin kunnen vechten, maar dan was dat voor een punt geweest. De achterstand was nu eigenlijk al fataal, dat speelt Ajax alleen maar in de kaart. Dan kun je (met Ten Cate's woorden) reagerend spelen. Gedane zaak dus, ook al kon Kluivert nog even hoop brengen. Wat mij betreft de enige fatsoenlijke PSV'er vandaag. Gomes verspeelde krediet met die belachelijke bal-haalactie. Had zo einde seizoen kunnen zijn voor hem.
Held!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Ms_love het volgende:
Echt Te moooii zo'n uitslagg!! Live gezien op tv!Daar word je vrolijk van!! Ajax geeft Psv gewoon even voetbal les!
Dit wil ik wel vaker zienn!!!
Tja als je Huntelaar, Stam en Davids koopt ... nog even doorkopen dan haal je vast de CLquote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Niet verwacht dit, dus een heerlijk gevoel deze overwinning. Maar wat is het zonde dat ze zoveel punten hebben laten liggen in eerdere wedstrijden......![]()
Raar verwijt van een psv'erquote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tja als je Huntelaar, Stam en Davids koopt ... nog even doorkopen dan haal je vast de CL
Dat is ook precies wat meespeelt of je kampioen wordt of niet, regelmaat. Ajax trof PSV nu op een goed moment en kon haar tactiek opleggen. Eerder kon PSV in de Arena de eigen tactiek neerleggen. Dit soort wedstrijden beslist niks.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax heeft ook gewoon terrecht gewonnen vandaag.
Maar 2 goede wedstrijden zeggen nog niks.
Het kan ineens om slaan ook al na 2 wedstijden en dat hebben we dit seizoen al vaak genoeg gezien.
Echt niet. Ajax is zo achterlijk dat het de clubcultuur en vol ongeduld Blind overboord gooide. PSV is Philips, Philips is wereldhandel, dus is het niet meer dan logisch dat het in Eindhoven zo gaat.quote:
HAHA JANKERD!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat meespeelt of je kampioen wordt of niet, regelmaat. Ajax trof PSV nu op een goed moment en kon haar tactiek opleggen. Eerder kon PSV in de Arena de eigen tactiek neerleggen. Dit soort wedstrijden beslist niks.
Nog even door gaan en jullie worden net zo vaak Landskampioen als AJAX Hahaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tja als je Huntelaar, Stam en Davids koopt ... nog even doorkopen dan haal je vast de CL
Hmm ja idd, dat linker vuistje.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1h82h_18032007psvaja15perez
Kijk is in de herhaling, daar zie je Braamhaar juichen![]()
Dit vind ik zelfs als Ajacied vreemd![]()
wtfquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Das een beetje vreemd ja. Vraag me af wat dat moest voorstellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Ja idd, wtf manquote:
Raar.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Is dit echt of is dit nep?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
wtf?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
Waarschijnlijk echt. De scheids floot al voor ajax. Deze wedstrijd is verkocht.quote:
Tja, vreemd is het wel om te zien, vond echter niet dat de arbritrage bijzonder aanwezig was vandaag. Ajax heeft nota bene 4x geel gehad (allemaal terecht btw.) en PSV volgens mij geen 1x, van een oneerlijk, omgekochte scheids zou je iets anders verwachten. Ben benieuwd wat ze hier vanavond op TV over zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef valek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk echt. De scheids floot al voor ajax. Deze wedstrijd is verkocht.
Ik vond ze allemaal terecht behalve die van Heitinga. Hij zag dat hij de bal niet meer haalde en probeerde af te remmen. Voor de rest eigenlijk prima wedstrijd gefloten want hij is met niet echt opgevallen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, vreemd is het wel om te zien, vond echter niet dat de arbritrage bijzonder aanwezig was vandaag. Ajax heeft nota bene 4x geel gehad (allemaal terecht btw.) en PSV volgens mij geen 1x, van een oneerlijk, omgekochte scheids zou je iets anders verwachten. Ben benieuwd wat ze hier vanavond op TV over zeggen.
Dat denk ik ook, ik zou eigenlijk de beelden willen zien van de herhaling, en dan iets langer door laten lopen, om te zien wat hij daar nou doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef Tim21 het volgende:
Braamhaar grijpt gwn naar z'n fluitje die om de pols bungelt. Tuurlijk is het vreemd, in combinatie met dat 'hupje' maar toch dit dit weer die bekende mug en die olifant.
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..
Ja leuk maar wie wint de competitie straks weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Red_85 het volgende:
uit principe moesten wij deze wedstrijd winnen. deze uitslag had niemand verwacht.
psv totaal gedeklasseerd, psv totaal vernederd. en terecht, als je met deze instelling een topper in gaat verdien je niets. helemaal niets. het is vandaag gebleken dat psv eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige ploeg is. dat wisten Ajacieden al langer. vandaag is het gebleken.
hoe durft koeman eigenlijk te beweren dat zijn ploeg is weggecounterd? 5 kwartier hebben wij de wedstrijd gedomineerd. de eerste helft was tactisch perfect van Ajax zijde. een wedstrijd als deze hebben wij in geen 10 jaar meer gezien. na de goal van Kluivert nam Ajax totaal het heft WEER in handen terwijl we dat al de hele wedstrijd hadden. sorry hoor koeman, hoe kan je dat in godsnaam nou zeggen?
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Grimm het volgende:
[..]en toen heel ajax met z'n allen jankten om de scheids tegen AZ was dat allemaal prima
Jongens concentreer jullie je nou maar op de europa cup...ehrm ow nee
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Onterechtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
Daar ben ik het niet met je eens, bremen speelde ajax van de kaart die eerste wedstrijd...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
ja een ajacied zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Kennersquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Later gaf zelfs professioneel zeikstraal jan mulder toe dat het een onterechte goal wasquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
KennersVan Gelder en z'n hele ajax aanhang? Van der Sar is een oud ajacied, die kun je niet al bron aanwijzen.
Waterreus is toch wel van een iets ander kaliber dan Van der Sarquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Wie heeft jouw uit DGK vrij gelatenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Met andere woorden wil je een onderzoek zien naar Braamhaar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Heb je ook een GIFJE van dat schot van Davidsquote:
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef jakees het volgende:
Kijk nou eens goed naar de beelden. Doordat Braamhaar voordeel geeft op het middenveld wordt deze goal gemaakt. Ik weet zeker dat hij dat ook zal verklaren.
Uilenberg hoofd scheidsrechters (waarschijnlijk een officielere titel, maar kon er niet opkomen) van de KNVB stelde dat het doelpunt nooit geteld had mogen worden. Maar goed, oude koeien. Vandaag heerste Ajax en daar kon geen scheidsrechter wat aan doen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Correct dit is inderdaad wat ik inschat. Als het niet zo is dan ben ik wel benieuwd waarom hij anders zou juichen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...
ach ja de ene keer heb je de scheids mee en de andere keer tegen.. en we hebben em dit seizoen vaak genoeg meegehad.. En die 1 - 5? tsja gewoon dramatisch slecht en een grove schande... maar et zal echt niet allemaal aan de scheids gelegen hebben.. dat kan bijna niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Ja, als het juichen was natuurlijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef jakees het volgende:
[..]
Correct dit is inderdaad wat ik inschat. Als het niet zo is dan ben ik wel benieuwd waarom hij anders zou juichen.
het zou ook een zenuwen tic kunnen zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, als het juichen was natuurlijk...
Ja dat is nu enige wat een boer kan zeggen hé...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Grimm het volgende:
[..]en toen heel ajax met z'n allen jankten om de scheids tegen AZ was dat allemaal prima
Jongens concentreer jullie je nou maar op de europa cup...ehrm ow nee
Tuurlijk joh ... ga eens kijken wat jullie die seizoen hebben laten zien ? Sparta, excelsior, heerenveen en noem maar op ? Psv wordt gewoon kampioen. Psv is effe in een dip maar wordt gewoon kampioen. Jammer dat we Alex en Kone moesten missen vandaagquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Bananenman het volgende:
Duidelijke fixed match!!!!!!!
NEPkampioenen zijn het
NEPkampioenen!!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh ... ga eens kijken wat jullie die seizoen hebben laten zien ? Sparta, excelsior, heerenveen en noem maar op ? Psv wordt gewoon kampioen. Psv is effe in een dip maar wordt gewoon kampioen. Jammer dat we Alex en Kone moesten missen vandaag
Altijd opvallend, als je de grootse historie van Ajax met de schamele historie van PSV vergelijkt moet je het bij het hier en nu laten, maar als je dan het hier en nu neemt en dat blijkt in het voordeel van Ajax uit te slaan, wordt ineens de vertekende historie erbij gehaald.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Ja dat is nu enige wat een boer kan zeggen hé...
Andere wedstrijden erbij halen. Richt je op deze wedstrijd man.
Ajax was beter verdiende het om te winnen. PUNT.
Wie europacup of CL of wat dan ook wint. BOEIEND
Ajax heeft met 1-5 GEWONNEN EN DAT TELT NU. Of moet ik nog andere wedstrijden er bij gaan halen. Want het laatste woord zul je nooit hebben.
psv heeft zich vandaag laten kennen en meer boeit niet.
studio lampekapquote:Op zondag 18 maart 2007 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig denken ze bij de NOS dat het maar 1-4 is geworden
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
ja als PSV het ook niet had verneukt tegen Sparta, Heracles en Excelsior en AZ waren we in de winter al kampioen geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 19:43 schreef Silenus het volgende:
Eindelijk het Duitse antivoetbal van dat vreemdelingenlegioen afgestraft!
Terecht gewonnen, PSV was nergens. Jammer dat we het zelf hebben verneukt tegen Excelsior en Heerenveen, anders waren we op zeker kampioen geworden. Maar het kan nog.
Haha dat klopt. Maar het is wel zo dat het PSV na de winterstop en PSV voor de winterstop een verschil van dag en nacht is. Hoeveel goede wedstrijden hebben ze gespeeld na de winter? Alleen Arsenal thuis.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als PSV het ook niet had verneukt tegen Sparta, Heracles en Excelsior en AZ waren we in de winter al kampioen geweest
Inschattingsvermogen zojuist bevestigd door Braamhaar zelfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...
Iedereen speelt even vaak tegen elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft veel makkelijker programma nu zeg
KNJB!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hebben het altijd zo makkelijk tegen de kleintjesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Hehe, schitterend idd. Iedereen lag ook dubbel.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Cheiron het volgende:
Ik blijd echt in een scheur liggen over die twee momenten met Gomes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |