geluk kan je afdwingen. zoals vandaag, je wint 1-5 uit bij je concurrent. tsow, en iedereen is gelukkigquote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef valek het volgende:
[..]
Het is toch ook vaak lucky ajax. Dat wordt niet voor niets gezegd.
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:28 schreef valek het volgende:
[..]
Lang niet altijd, maar op beslissende momenten meer dan de meeste clubs.
ah je gaat het over een andere boeg gooienquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
Zeg me eens. Hoeveel van de ajaxieden hier, hebben een seizoenkaart, of zijn uberhaupt meer dan 10 keer bij ajax geweest?
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah je gaat het over een andere boeg gooien
Oh god het stakkertje heeft ook voor het eerst een seizoenskaartquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
Zeg me eens. Hoeveel van de ajaxieden hier, hebben een seizoenkaart, of zijn uberhaupt meer dan 10 keer bij ajax geweest?
al 15 jaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh god het stakkertje heeft ook voor het eerst een seizoenskaart![]()
Natuurlijk heb ik geen lens op mijn telefoon want ik bel er slechts mee.:).quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een lens op je telefoon heb zitten. had ff een fototje gemaakt van de stand, die word morgen onder iedere psv'er zn neus geduwd die ook maar enigszins durft te beweren dat Ajax geluk heeft gehad of dat de scheids voor Ajax was..
nou vooruit dan maar:quote:
Tot morgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
Lieve mensen, geniet nog maar even van dit moment. Ik kan concluderen gezien jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen terwijl jullie er zo kleinerend over doen.
Maar zoals we zongen in het stadion, WIJ STAAN BOVEN AAN EN WIJ STAAN BOVEN AAN.
Slaap zacht lieve mensen.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
Lieve mensen, geniet nog maar even van dit moment. Ik kan concluderen gezien jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen terwijl jullie er zo kleinerend over doen.
Maar zoals we zongen in het stadion, WIJ STAAN BOVEN AAN EN WIJ STAAN BOVEN AAN.
Slaap zacht lieve mensen.![]()
Ik, ik, ik!!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
95 was de laatste keer, mag het dan, pannekoek.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen
94quote:Op maandag 19 maart 2007 00:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
95 was de laatste keer, mag het dan, pannekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |