quote:Op maandag 19 maart 2007 00:50 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang het nu maar weer 13 jaar duurt vind ik het best![]()
Ik heb een seizoenkaart en ben meer dan 10 wedstrijden bij Ajax geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef valek het volgende:
Zeg me eens. Hoeveel van de ajaxieden hier, hebben een seizoenkaart, of zijn uberhaupt meer dan 10 keer bij ajax geweest?
Leg deze ff uit.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef valek het volgende:
Lieve mensen, geniet nog maar even van dit moment. Ik kan concluderen gezien jullie je zo gelukkig voelen dat jullie het heel wat vinden om van PSV te winnen terwijl jullie er zo kleinerend over doen.
Maar zoals we zongen in het stadion, WIJ STAAN BOVEN AAN EN WIJ STAAN BOVEN AAN.
Slaap zacht lieve mensen.![]()
Hij had eigenlijk op gelijke hoogte moeten hangen met Philips, links van het spandoek. Klein foutje in de uitvoering dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze mogen me deze ook wel even uitleggen:
[afbeelding]
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik hoop ook dat PSV 3 punten pakt uit de volgende 5 wedstrijden.
En dat zal moeilijk zat worden, wan NAC uit is altijd lastig voor PSVquote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Willen wij nog kans maken op het kampioenschap, moet psv zeker punten verspelen in Breda. Anders wordt psv gewoon kampioen.
haha van Gaalquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dat zal moeilijk zat worden, wan NAC uit is altijd lastig voor PSV
Krijg je als je supporter bent van een pauper clubjequote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef valek het volgende:
Ik heb het zwaar op het werk vandaag. Kutclub die Ajax.
Waarom? Ik ben meer benieuwd of er spelers bij PSV weggaan en zo ja, wat er dan voor terug zou komen. Al zal Stan niet al te veel loslaten.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef SaferSephy het volgende:
EDIT: Vanavond trouwens Valkx bij Voetbal Insite. Wordt dus weer partijtje calimero gehuil...heb er nu al zin in
tjah, kan niet bepaald met je meevoelen. ik zit hier nog steeds na te genieten. zal nog wel de rest van de week zo blijven.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef valek het volgende:
Ik heb het zwaar op het werk vandaag. Kutclub die Ajax.
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Krijg je als je supporter bent van een pauper clubje![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.![]()
Elk jaar als Ajax op bezoek komt zijn ze even voetbalhoofdstad, ongeacht het resultaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.![]()
Maar "histore"quote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk op gelijke hoogte moeten hangen met Philips, links van het spandoek. Klein foutje in de uitvoering dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |