En dat zal moeilijk zat worden, wan NAC uit is altijd lastig voor PSVquote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Willen wij nog kans maken op het kampioenschap, moet psv zeker punten verspelen in Breda. Anders wordt psv gewoon kampioen.
haha van Gaalquote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dat zal moeilijk zat worden, wan NAC uit is altijd lastig voor PSV
Krijg je als je supporter bent van een pauper clubjequote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef valek het volgende:
Ik heb het zwaar op het werk vandaag. Kutclub die Ajax.
Waarom? Ik ben meer benieuwd of er spelers bij PSV weggaan en zo ja, wat er dan voor terug zou komen. Al zal Stan niet al te veel loslaten.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef SaferSephy het volgende:
EDIT: Vanavond trouwens Valkx bij Voetbal Insite. Wordt dus weer partijtje calimero gehuil...heb er nu al zin in
tjah, kan niet bepaald met je meevoelen. ik zit hier nog steeds na te genieten. zal nog wel de rest van de week zo blijven.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef valek het volgende:
Ik heb het zwaar op het werk vandaag. Kutclub die Ajax.
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Krijg je als je supporter bent van een pauper clubje![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.![]()
Elk jaar als Ajax op bezoek komt zijn ze even voetbalhoofdstad, ongeacht het resultaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
euhm, wij zijn al 10 jaar de voetbalhoofdstad van de lage landen.![]()
Maar "histore"quote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk op gelijke hoogte moeten hangen met Philips, links van het spandoek. Klein foutje in de uitvoering dus.
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Genieten zal ik zeker doen!
Ach man, ze spreken daar niet eens fatsoenlijk Nederlands, laat staan dat Engels luktquote:
johquote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Ze zijn maar wat blij die ajaxieden. Ik kan ze ook geen ongelijk geven, zo vaak winnen ze niet van PSV.
Wij winnen wel vaak van feyenoord en dan ben ik ook blij. Wat is er raar aan dat we blij zijn?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Ze zijn maar wat blij die ajaxieden. Ik kan ze ook geen ongelijk geven, zo vaak winnen ze niet van PSV.
Jullie doen net of je de CL hebt gewonnen of zo. Het is maar een competitiewedstrijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij winnen wel vaak van feyenoord en dan ben ik ook blij. Wat is er raar aan dat we blij zijn?
Och, ik ben gewoon blij dat we gewonnen hebben én goed gespeeld hebben. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef valek het volgende:
[..]
Jullie doen net of je de CL hebt gewonnen of zo. Het is maar een competitiewedstrijd.
hoe kom je daar nou weer bij? dat jij nou zo gefrustreerd bent dat je ploeg een pak slaag heeft gehad daar kunnen wij ook niets aan doenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef valek het volgende:
[..]
Jullie doen net of je de CL hebt gewonnen of zo.
Er wordt door alle joden die ik ken zo overdreven blij gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij? dat jij nou zo gefrustreerd bent dat je ploeg een pak slaag heeft gehad daar kunnen wij ook niets aan doen
Jouw posts maken de overwinning wel een stuk lekkerder iigquote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef valek het volgende:
[..]
Er wordt door alle joden die ik ken zo overdreven blij gedaan.
ja als je met 5-1 wint van je concurrent dan ben je meestal erg blijquote:Op maandag 19 maart 2007 13:24 schreef valek het volgende:
[..]
Er wordt door alle joden die ik ken zo overdreven blij gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |