quote:
Getver...quote:Op zondag 18 maart 2007 07:56 schreef DR34M3R het volgende:
zo nu eerst de afwas van 2 dagen nog doen
Ja, ik maak liever een handleiding voor een klant en koop dan een vaatwasser. Ideetje?quote:Op zondag 18 maart 2007 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Nou dan ga ik eerst ff de vuile vaat wegwerken.
*zucht*
Ken ik jou al?quote:Op zondag 18 maart 2007 08:28 schreef Blue_ei het volgende:
Leuke foto uit mijn Fobo?
Gegund, goed Topic![]()
We hadden een vaatwasser in ons vorige huis. Ik dacht ook dat ik die heel erg zou gaan missen maar eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe zonde om er een kastje aan op te offeren.quote:Op zondag 18 maart 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik maak liever een handleiding voor een klant en koop dan een vaatwasser. Ideetje?
Wij zijn echt dol op onze tilly
Geen idee!quote:
Laatste Voyeur DR34M3Rquote:
Je verwijzing naar je fobo maakte me nieuwsgierigquote:
En dat op zondagmorgen!quote:Op zondag 18 maart 2007 08:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je verwijzing naar je fobo maakte me nieuwsgierig
*LOL*quote:Op zondag 18 maart 2007 08:49 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
En dat op zondagmorgen!
Gisteren niet weg geweest?
Schoonmoeders zie,http://forum.fok.nl/topic/996384quote:Op zondag 18 maart 2007 08:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
als je een bezoek aan mijn schoonzus en een bezoek aan mijn schoonouders niet meetelt niet nee
quote:Op zondag 18 maart 2007 08:55 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Schoonmoeders zie, Ik haat mijn schoonmoeder.![]()
succes
Jij woont met mijn ex?quote:
En dit dan,quote:Op zondag 18 maart 2007 09:03 schreef DR34M3R het volgende:
Ik bof. Mijn schoonouders zijn lieve mensen.
Perhaps ?quote:
Maar troost je. Je bent niet de enige die me verkeerd begrijpt. Ik moet toch eens bij mezelf te rade gaan denk ik..quote:Op zondag 18 maart 2007 09:16 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
En dit dan,
als je een bezoek aan mijn schoonzus en een bezoek aan mijn schoonouders niet meetelt niet nee
Proef ik hier een stukje Frustratiequote:Op zondag 18 maart 2007 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar troost je. Je bent niet de enige die me verkeerd begrijpt. Ik moet toch eens bij mezelf te rade gaan denk ik..
Nee hoor. Een nuchtere constateringquote:
wat dan ,ga je trouwenquote:
*LOL*quote:
Nee je heb je bericht gewijzigd ,er stond een P en nuquote:
Ik zeg niks. Eens kijken of ik de enige ben die eraan denkt hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er over 4 dagen? Komt Stroek dan terug?
Jaquote:Op zondag 18 maart 2007 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Begint de lente dan?
Naaa, ik denk het niet. Tenminste, niet als je echt in Finland woont.quote:
Finland ...... =Yslandquote:Op zondag 18 maart 2007 11:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Naaa, ik denk het niet. Tenminste, niet als je echt in Finland woont.
Zijn het Brabanders?
Net wakker manquote:
Euh, ja, oké, natuurlijkquote:
Lesbo's kunnen niet vrouwelijk zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
Blue_ei stuurde me hierheen met mijn vraag..
Mijn beste vriendin vertelde laatst dat ze denkt lesbisch te zijn.
Maar ze is heel vrouwelijk.. Zou ze zich terecht zorgen maken?
waarom zou ze zich zorgen maken?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
Blue_ei stuurde me hierheen met mijn vraag..
Mijn beste vriendin vertelde laatst dat ze denkt lesbisch te zijn.
Maar ze is heel vrouwelijk.. Zou ze zich terecht zorgen maken?
Omdat het dingen toch allemaal wat minder vanzelfsprekend maaktquote:
ik heb effe in je fobo gekeken, en ik zie dat je wel bier zuipt als een pot, maar dat het daar wel ophoudtquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef postmortum het volgende:
ik ben ook een lesbeau, ik val ook op vrouwen![]()
Nou ja, misschien is het wel allemaal heel spannend.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Omdat het dingen toch allemaal wat minder vanzelfsprekend maakt![]()
ja, ik heb ineens ook zin in bier eigenlijk...quote:
nee men , ik draag ook tuinbroeken en heb kort haar en haar onder mijn okselsquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
[..]
ik heb effe in je fobo gekeken, en ik zie dat je wel bier zuipt als een pot, maar dat het daar wel ophoudt![]()
nou, laat maar eens zien dan.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee men , ik draag ook tuinbroeken en heb kort haar en haar onder mijn oksels![]()
Leeftijd maakt toch niet uit om ergens van te kunnen genieten?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
Mwah. Niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ja, de badmeester, maar die is veeeeeeeeeel te jong voor me
Er zijn grenzen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leeftijd maakt toch niet uit om ergens van te kunnen genieten?
Maar anderen wellicht wel. En met "van kijken gaat niemand dood" weet je niet of je het over jezelf of over anderen hebt.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Oh, heheh.
Maar als hij kijkt gaat hij niet dood. Tenzij hij in de spiegel kijkt.
en homo niet manlijk...........of manlelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lesbo's kunnen niet vrouwelijk zijn?
Weer wat nieuws.
Denk je dat echt? Of praat je nou maar een paar domme mensen na?>quote:Op zondag 18 maart 2007 19:46 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
en homo niet manlijk...........of manlelijk
lemmingquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef postmortum het volgende:
ik ben ook een lesbeau, ik val ook op vrouwen![]()
Jezus wat reageer je snel, voel je je aangevallenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Of praat je nou maar een paar domme mensen na?>
Ja en nee. Dat homo's niet "mannelijk" (kunnen) zijn en lesbo's niet "vrouwelijk" is een belachelijk vooroordeel dat zo snel mogelijk de wereld uit moet.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jezus wat reageer je snel, voel je je aangevallen
da's ervaring joh!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jezus wat reageer je snel, voel je je aangevallen
Geb. Datum 1973-00-00quote:
Jij begon ,toch .quote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat homo's niet "mannelijk" (kunnen) zijn en lesbo's niet "vrouwelijk" is een belachelijk vooroordeel dat zo snel mogelijk de wereld uit moet.
Ik begon?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jij begon ,toch .
Maar by the way je heb gelijk![]()
nou ja zeg?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Geb. Datum 1973-00-00
Het is een jongeren forum! maar jij mag blijven lurke
m'n excuusquote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
nou ja zeg?
Ik wil je best advies geven, maar als je zo gaat beginnen rot dan maar lekker op zeg...
ze is 21 en ze zegt meiden steeds interessanterder te vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het wel allemaal heel spannend.
Hoe oud is ze? (ik ben al jaren voorzien hoor, dus daarom vraag ik het niet)
Waarom denkt ze dat ze lesbisch is dan?
dat je het maar weetquote:
Niet's ,sorry dat ik je teleurstelquote:
interessanterder? of vond ze dat eigenlijk altijd al maar durfde dat niet te zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ze is 21 en ze zegt meiden steeds interessanterder te vinden![]()
We konden altijd zo lekker samen jongens kijken![]()
teleurstel?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:57 schreef maedel het volgende:
[..]
teleurstel?
Stiekem een dramaqueen? misschien
wanneer vul je je geboortedatum in?Nooit!Sorry
Lijk me niet anders had ik dat wel gewetenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
interessanterder? of vond ze dat eigenlijk altijd al maar durfde dat niet te zeggen?
ben je wel een pot?quote:
mmm jah, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar sommige dingen vertel je ook niet tegen je beste vriendin hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Lijk me niet anders had ik dat wel geweten![]()
ja, jij zegt toch ook dat ik hier niet thuishoor?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef Blue_ei het volgende:
[quote]Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
ben je wel een pot?
Is dat belangrijk,ben er toch niet minder om,of wel.![]()
waneerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, jij zegt toch ook dat ik hier niet thuishoor?
dit is de lesbeau reeks hoor...
hier: [Lesbeau] #102 - Nee, dat vergeten we niet!quote:
Wat is er gebeurd met "zo oud als je je voelt?".quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Geb. Datum 1973-00-00
quote:
En nou kappen of ik geef je aan Wonderer.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Geb. Datum 1973-00-00
*klauwen vijl*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
En nou kappen of ik geef je aan Wonderer.![]()
Je bent scherp vandaag,Chapeauquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
hier: [Lesbeau] #102 - Nee, dat vergeten we niet!
En volgens mij viel hier het kwartje van de "quote:
Ik heb ook net mijn nagels gevijld.quote:
Niet doen brrrrrrrquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
En nou kappen of ik geef je aan Wonderer.![]()
Misschien doe ik zelfs wel inspiratie op. *writersblock heeft*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een ideale zondag hier vandaag.
*dikke knuffel geef*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien doe ik zelfs wel inspiratie op. *writersblock heeft*
Het beste topic van de dag. Welkom,maar netjes blijven.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een ideale zondag hier vandaag.
nou, ik vroeg me net echt even af wat het was. Het klonk heel erg.quote:
Ja doe eens lief dan...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Het beste topic van de dag. Welkom,maar netjes blijven.![]()
quote:
Dat schreef ik netquote:"Ik heb je gemist," mompelde hij tegen ******s nek terwijl hij hem stevig vasthield.
ben je gek joh, ik ben nog niet eens op dreef.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
Nog even maedel, en je bent je titel kwijt
Mocht je nog eens vast zitten: there's more where that came from!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
ben je gek joh, ik ben nog niet eens op dreef.
Ik wil nou onderhand wel weten of blauwoogje een pot is ja of nee.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ze zit nog in de kast. Ze is de vriendin van dat viswijf. Let op mijn woorden!
Ben de hele dag al lief ,op dit topic .quote:
Ik weet niet wat ik met Fuijkschot moetquote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mocht je nog eens vast zitten: there's more where that came from!
Wat is dat eigenlijk met jouw homepage?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Ben de hele dag al lief ,op dit topic na?.
oke,ik heb me kostelijk vermaakt met jullie,
kom er eerlijk voor uit![]()
O nee niet met dat viswijf... moet er niet aan denken wat een plebsquote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ze zit nog in de kast. Ze is de vriendin van dat viswijf. Let op mijn woorden!
Nietsquote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk met jouw homepage?
*nog meer knuffels uitdeel*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Fuijkschot moet
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
<zucht> ik wil een verse
Ja, maar dat blijkt nogal onrealistisch te zijn. Ik heb wel een idee maar da's lang zo leuk niet. Dinsdag maar even kijken, ik kan me nu toch niet concentreren.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*nog meer knuffels uitdeel*
Ik dacht dat je dat al helemaal uitgedacht had? Ik was er al zo nieuwsgierig naar
Succesquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts. *bibber en beef*
laat je vriendin een ketting met een cijferslot erop zetten waarvan jij de code niet weetquote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
Verdorie. Ik ben vandaag begonnen met lijnen, en heb mezelf al 4x bij de keukenkast weg moeten sleuren. Wie komt me redden?
Ik zou niet weten hoe we een ketting erop of erom moesten krijgen... Niet omdat ik een vrouw ben, maar gewoon omdat het niet kan.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
laat je vriendin een ketting met een cijferslot erop zetten waarvan jij de code niet weet
*zucht*quote:Op maandag 19 maart 2007 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet niet te variëren met gezonde dingen, want die wortels ben je na een kilo ook wel zat. En gelukkig zijn er enorm veel lekkere dingen. Het wordt nu lente, dus het fruit komt ook weer. Lekker aardbeitjes
, kersen, druiven.
Oeh, en lekkere groenten, paprika's, komkommer, tomaten (kersomaten zijn zo lekker snackbaar).
Die vind ik alleen lekker als het heel heet is buiten. En dat is het niet echt nu..quote:Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Om waterijsjes te bestellen natuurlijk, die zijn zo slecht nog niet. Behalve dan wat betreft suiker, maar voor de rest is het gewoon water.
Vertel mij wat,ik was bijna bevroren toen ik op school aankwam. Kut zeg, tegen het vriespunt aan. En ik moet straks nog weg. En kom 's nachts pas terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die vind ik alleen lekker als het heel heet is buiten. En dat is het niet echt nu..
Ben je dan de hele tijd thuis?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
Verdorie. Ik ben vandaag begonnen met lijnen, en heb mezelf al 4x bij de keukenkast weg moeten sleuren. Wie komt me redden?
Halloquote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
ik eet ook gezond: ik bestel nu groentekrokketten in de snackbar
de volgende redder! Welkom!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je dan de hele tijd thuis?
een baggeraarquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wie ben jij?
Nee. Vanaf half vijf. Eerst gegeten,, en daarna al 4x langs de keukenkasten geweest. Mijn eerste pond wortels is op nu. En ik hoef ook even niet meerquote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je dan de hele tijd thuis?
Niet dus. Vandaag gewoon gewerkt hoor. En op het werk zeker 20x langs de grote gevulde snoeppot gelopen zonder erin te duikenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar waarom ben je dan de hele tijd thuis?
'k Ben vandaag bijna van m'n stokje gegaan omdat ik te weinig had gegeten
Z'n grote mond dicht naaien ,of het help is punt 2.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is die tandarts bij wonderer aan het doen eigenlijk dat het zo lang duurt?
Wortelsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
En intussen heb ik weer de hik..
Wat is dat toch met mij en wortels?
Oh, je hebt gewoon een eetprobleemquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb geen last van hongergevoel. Ik eet uit gewoonte, en als troost. Afleren dus.
Jaja jij dacht een zondag lurkende lemming ,maar goed heb niet veel tijd, maar blijf nog ff.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Dat ik nog blij zou zijn om jou her te zien
Nee dat is gemeen. Hoi blauwoogje, welkom terug.
En idd, ze kunnen naaien aan wonderer wat ze willen, dat helpt niet. En dat zouden we ook niet willen ook.
Au!quote:
Eerlijk gezegd wel ja... Maar het is hier gezellig hequote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jaja jij dacht een zondag lurkende lemming ,maar goed heb niet veel tijd, maar blijf nog ff.
By the way je leest m'n naam goed![]()
Hoezo dacht je dat ik een lurker was, das Interessant.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja... Maar het is hier gezellig he
Ik kwam ook maar kijken en hang nu ook al 17 topics hier. Mij raken ze niet kwijt, of ze moeten het topic opheffen
Sorryquote:
Geeft niks. De waarheid kan soms hard zijn, maar ik kan er wel tegen hoorquote:
Gewoon, gevoelsmatig. Je manier van posten denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat ik een lurker was, das Interessant.
Of hebben jullie hier veel last van.
Maar ik heb zo iets van laat ze lurken,het is een openbaar medium.
Misschien leren ze er van, of nieuwsgierig! So what [als ze zich gedragen]
Gr Blue-ei![]()
Kwestie van oefenen misschien van mijn kant,al jullie schrijven nog al eens in abracadabra taal,quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon, gevoelsmatig. Je manier van posten denk ik.
Huh? Ik zit nou juist bij jou alles zes keer te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:48 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen misschien van mijn kant,al jullie schrijven nog al eens in abracadabra taal,
dit komt denk ik omdat jullie elkaar iets langer kennen.Waarschijnlijk ""onbewust"" om vreemden te filteren
![]()
![]()
![]()
Waarom bijna? Hoe was 300?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:41 schreef wonderer het volgende:
Gesjopt en daarna naar de film (dat had ik toch gezegd, we zouden naar 300).
Keukenspullen gekocht en bijna een hele geile leren jas.
Waarom niet verder vertellen? Is toch niks om je voor te schamen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Pssst. Niet verder vertellen, maaar ik hèb me net een hagelbui op mijn flikker gehad!
Nee. Maar er is één persoon die daar heel hard om zal moeten lachen. En dat gun ik hem nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet verder vertellen? Is toch niks om je voor te schamen?
Ik zie jou helemaal niet als maatje L!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
De kraag was te stug en dicht zat ie net een stukje te strak. En er was geen L beschikbaar, helaas (ik probeerde een M was prima werkt voor een lente/zomerjas omdat ie lekker strak op mijn lichaam aansluit met alleen een t-shirt eronder. Voor winterdingen heb ik wel een L nodig.)
Dan is het maar goed dat jij dit topic niet geopend hebtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Wat vergeten?
ik open sowieso nooit topics.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij dit topic niet geopend hebt
Niet? Ook niet als je weet dat ik als het koud is een t-shirt, coltrui/shirt met lange mouwen en een fleece(achtig) overhemd draag? Daar moet die jas wel overheen kunnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zie jou helemaal niet als maatje L!
Jij had toch het meet-topic geopend? #101?quote:
Ik heb een tiental topics geopendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had toch het meet-topic geopend? #101?
Misschien dat nu zijn kwartje valtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had toch het meet-topic geopend? #101?
Als je er wel bent ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:18 schreef wonderer het volgende:
Als ik er even niet ben, is het echt huilen met de pet op he?
quote:
da's lastig....quote:Ik probeer een scene die ik heb geschrapt weer terug in te voegen maar ik kan niet meer vinden waar hij eerst zat
gimme gimme gimme!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Oh, ja, nu staat ie in trashcan.txtMaar ik weet dus eindelijk wat ik met Fuijkschot moet en daar kan ik die scene wel voor gebruiken, maar ik heb het stuk waar ik hem heb verwijderd weer naadloos aan elkaar geschreven.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Welcome back. Nu al gepikeerd?
why!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Welcome back. Nu al gepikeerd?
Nee. Maar eind van de maand is mijn deadline.quote:
Vanwege jequote:
Hiquote:
Het is maar goed dat mijn agenda hier nog lagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Maar eind van de maand is mijn deadline.
Scherp van je ,haast he ,zal op lettenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vanwege je![]()
Ik neem aan dat jebedoelde ?
Alleen is het nu waarschijnlijk ik die te laat gaan zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn agenda hier nog lag
Sommige mensen vergeef ik alles...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen is het nu waarschijnlijk ik die te laat gaan zijn
Hoe komt dat ,voor de dooie dinsdag, .quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben ontzettend scherp vandaag, pas maar op
Ik voel een "maar" aankomen.quote:
Ik heb geen idee wat ik vandaag heb. Misschien komt het van de wortels. Ik ben iig heel de dag al zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Hoe komt dat ,voor de dooie dinsdag, .
goeie dag gehad.
en de luxe salade's van ahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik vandaag heb. Misschien komt het van de wortels. Ik ben iig heel de dag al zo.
Op het werk waren ze blij dat ik ging om half vier
Nee. een "al".quote:
Mijn eten vandaag:quote:
Definieer "wijs". Ik krijg juist altijd te horen dat ik "niet wijs" benquote:
maar als je alle wortels al opgegeten hebt voor de middag?quote:(light) smeerkaas wil ook goed helpen, en je moet sowieso blijven eten. Je kunt beter zeg maar tussendoor twee wortels nemen en dan na de lunch en 's avonds ook nog eens. Dan blijft je spijsvertering/stofwisseling op peil en verbrand je per saldo meer calorieen.
Nee, gewoon belegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef Blue_ei het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn eten vandaag:
ontbijt : 3 crackers met kaas
tussendoor: 500g wortelen
lunch: 3 crackers met kaas
avondeten: bui hagel, friet zigeunersaus en frikandel speciaal
[/quote
Met het onderste beginnen is het niet zo slecht, ietsepietsie zwaar op de maag.
Maar serieus, het begin is er .[500g wortelen hoe krijg je het weg bhaaaaa]
by the way kaas 20+ neem ik aan ?
Daarom krijg ik altijd zo'n honger van appels!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
Appels, onder andere.
Geloof me. Mijn probleem zit meer in het tussen de maaltijden door snacken. En als ik dat al laat. En de drankjes met suiker laat staan...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef Blue_ei het volgende:
Nee, gewoon belegen.
En blauwoogje; wil je aub de quote-tags niet zo verkrachten? Dat leest zo vervelend...
Oke,
Belegen, val je niet echt van af,dus zonde van je energie
Misschien het pakje boter en de halve kilo suiker die er in een gemiddelde appeltaart zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Maar waarom is appeltaart dan zo slecht voor je![]()
En die appel kan dat niet teniet doen? *baal*quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien het pakje boter en de halve kilo suiker die er in een gemiddelde appeltaart zitten?
Wat een muts ben ik ook zo af en toe ! [Delete enzenz..]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.
Dan kom ik een heel eind. Enneh.. bijna goed. de [.quote] en [./quote] (zonder de puntjes dan) de volgende keer laten staan. Dan komt alles goed.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Wat een muts ben ik ook zo af en toe ! [Delete enzenz..]
Maar ik zij je al eerder erg haastig vananvond
Maar even serieus, word je niet gek van dat afval gedoe.quote:
Heb geluisterdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
Je moet gewoon afblijven van wat er staat als je op quote drukt. Heel makkelijk. Druk een paar keer op enter en ga typen en blijf van de tags en quote enzo af.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:44 schreef Sebasser's signature het volgende:
Sperm in your brain.
En je bent nu nog steeds dronken?quote:
Altijd hé.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:50 schreef maedel het volgende:
[..]
En je bent nu nog steeds dronken?
Huppetee!![]()
quote:
Goedemorgen dame Wondererquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef wonderer het volgende:
Maedel, ik heb raar gedroomd maar ik wil het hier niet neerzetten, mag ik je PM'en?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
Dat noemt men PMS.
Als je er nou eens cult van maakt....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef wonderer het volgende:
Opnieuw die persoon die vindt dat Arthur iets bijzonders moet meemaken voor ze de rest wil lezen...
Ik laat me er niet meer door afleiden
Nou ja, als ik het goed begrijp wil iemand het niet lezen om te beoordelen of het uitgegeven kan worden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
Cult? In welk opzicht?
Ach, die ja, oké, nou ja, moet zij weten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Ahh, ja. Nee, ze zegt dat het haar niet zo zou interesseren. Ze vond het eerste hoofdstuk leuk, maar wat "gewoontjes", homoseksualiteit is niks bijzonders meer in Nederland tegenwoordig (zegt zij). Dus het zou haar niet boeien om een heel boek te lezen over dingen die iedereen meemaakt.
Daarbij even voorbijgaand aan het feit dat het leven vanzelf bijzonder wordt als je je eigen ik verborgen probeert te houden.
Dreamer!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
hoi.
Er hoeft maar 1 slimme uitgever tussen te zitten hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Ja, gelukkig wel. Nou maar hopen dat de uitgever dat ook gaat snappen
hoe mooi...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef DaMart het volgende:
Een luchtbel
Spat uiteen
Vals spel
Zo gemeen
Hoop vermoord
Vertrouwen geschaad
Liefde gesmoord
Groeiende haat
Dromen kraken
Emoties stuk
Nachtelijk waken
Vervloekt geluk
Tranen stromen
Telkens weer
Niet voorkomen
Herhalend zeer
Mja, moet ik die wel vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 slimme uitgever tussen te zitten hoor
Nee hoor. Bij muziek kijk ik ook naar wat voor gevoel het in me los maakt. Maar bij geschreven teksten kan ik dat niet zo goed of zo. Iets met visueel/auditief.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
Sommige valt niet veel aan te snappen. Die moet je voelen..
En dit klinkt vreemd, ik weet het, maar zo ervaar ik het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |