Wat een muts ben ik ook zo af en toe ! [Delete enzenz..]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.
Dan kom ik een heel eind. Enneh.. bijna goed. de [.quote] en [./quote] (zonder de puntjes dan) de volgende keer laten staan. Dan komt alles goed.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Wat een muts ben ik ook zo af en toe ! [Delete enzenz..]
Maar ik zij je al eerder erg haastig vananvond
Maar even serieus, word je niet gek van dat afval gedoe.quote:
Heb geluisterdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
Je moet gewoon afblijven van wat er staat als je op quote drukt. Heel makkelijk. Druk een paar keer op enter en ga typen en blijf van de tags en quote enzo af.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:44 schreef Sebasser's signature het volgende:
Sperm in your brain.
En je bent nu nog steeds dronken?quote:
Altijd hé.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:50 schreef maedel het volgende:
[..]
En je bent nu nog steeds dronken?
Huppetee!![]()
quote:
Goedemorgen dame Wondererquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef wonderer het volgende:
Maedel, ik heb raar gedroomd maar ik wil het hier niet neerzetten, mag ik je PM'en?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
Dat noemt men PMS.
Als je er nou eens cult van maakt....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef wonderer het volgende:
Opnieuw die persoon die vindt dat Arthur iets bijzonders moet meemaken voor ze de rest wil lezen...
Ik laat me er niet meer door afleiden
Nou ja, als ik het goed begrijp wil iemand het niet lezen om te beoordelen of het uitgegeven kan worden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
Cult? In welk opzicht?
Ach, die ja, oké, nou ja, moet zij weten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Ahh, ja. Nee, ze zegt dat het haar niet zo zou interesseren. Ze vond het eerste hoofdstuk leuk, maar wat "gewoontjes", homoseksualiteit is niks bijzonders meer in Nederland tegenwoordig (zegt zij). Dus het zou haar niet boeien om een heel boek te lezen over dingen die iedereen meemaakt.
Daarbij even voorbijgaand aan het feit dat het leven vanzelf bijzonder wordt als je je eigen ik verborgen probeert te houden.
Dreamer!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
hoi.
Er hoeft maar 1 slimme uitgever tussen te zitten hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Ja, gelukkig wel. Nou maar hopen dat de uitgever dat ook gaat snappen
hoe mooi...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef DaMart het volgende:
Een luchtbel
Spat uiteen
Vals spel
Zo gemeen
Hoop vermoord
Vertrouwen geschaad
Liefde gesmoord
Groeiende haat
Dromen kraken
Emoties stuk
Nachtelijk waken
Vervloekt geluk
Tranen stromen
Telkens weer
Niet voorkomen
Herhalend zeer
Mja, moet ik die wel vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 slimme uitgever tussen te zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |