Als je er wel bent ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:18 schreef wonderer het volgende:
Als ik er even niet ben, is het echt huilen met de pet op he?
quote:
da's lastig....quote:Ik probeer een scene die ik heb geschrapt weer terug in te voegen maar ik kan niet meer vinden waar hij eerst zat
gimme gimme gimme!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Oh, ja, nu staat ie in trashcan.txtMaar ik weet dus eindelijk wat ik met Fuijkschot moet en daar kan ik die scene wel voor gebruiken, maar ik heb het stuk waar ik hem heb verwijderd weer naadloos aan elkaar geschreven.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Welcome back. Nu al gepikeerd?
why!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Welcome back. Nu al gepikeerd?
Nee. Maar eind van de maand is mijn deadline.quote:
Vanwege jequote:
Hiquote:
Het is maar goed dat mijn agenda hier nog lagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Maar eind van de maand is mijn deadline.
Scherp van je ,haast he ,zal op lettenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vanwege je![]()
Ik neem aan dat jebedoelde ?
Alleen is het nu waarschijnlijk ik die te laat gaan zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn agenda hier nog lag
Sommige mensen vergeef ik alles...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen is het nu waarschijnlijk ik die te laat gaan zijn
Hoe komt dat ,voor de dooie dinsdag, .quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben ontzettend scherp vandaag, pas maar op
Ik voel een "maar" aankomen.quote:
Ik heb geen idee wat ik vandaag heb. Misschien komt het van de wortels. Ik ben iig heel de dag al zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Hoe komt dat ,voor de dooie dinsdag, .
goeie dag gehad.
en de luxe salade's van ahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik vandaag heb. Misschien komt het van de wortels. Ik ben iig heel de dag al zo.
Op het werk waren ze blij dat ik ging om half vier
Nee. een "al".quote:
Mijn eten vandaag:quote:
Definieer "wijs". Ik krijg juist altijd te horen dat ik "niet wijs" benquote:
maar als je alle wortels al opgegeten hebt voor de middag?quote:(light) smeerkaas wil ook goed helpen, en je moet sowieso blijven eten. Je kunt beter zeg maar tussendoor twee wortels nemen en dan na de lunch en 's avonds ook nog eens. Dan blijft je spijsvertering/stofwisseling op peil en verbrand je per saldo meer calorieen.
Nee, gewoon belegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef Blue_ei het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn eten vandaag:
ontbijt : 3 crackers met kaas
tussendoor: 500g wortelen
lunch: 3 crackers met kaas
avondeten: bui hagel, friet zigeunersaus en frikandel speciaal
[/quote
Met het onderste beginnen is het niet zo slecht, ietsepietsie zwaar op de maag.
Maar serieus, het begin is er .[500g wortelen hoe krijg je het weg bhaaaaa]
by the way kaas 20+ neem ik aan ?
Daarom krijg ik altijd zo'n honger van appels!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
Appels, onder andere.
Geloof me. Mijn probleem zit meer in het tussen de maaltijden door snacken. En als ik dat al laat. En de drankjes met suiker laat staan...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef Blue_ei het volgende:
Nee, gewoon belegen.
En blauwoogje; wil je aub de quote-tags niet zo verkrachten? Dat leest zo vervelend...
Oke,
Belegen, val je niet echt van af,dus zonde van je energie
Misschien het pakje boter en de halve kilo suiker die er in een gemiddelde appeltaart zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Maar waarom is appeltaart dan zo slecht voor je![]()
En die appel kan dat niet teniet doen? *baal*quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien het pakje boter en de halve kilo suiker die er in een gemiddelde appeltaart zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |