Albers inspecteert de banden, Sutil de pits!quote:
Ja khoorde 't, we hadden net een commercial break hier...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Sporza is men nu bezig over hoe "vriendelijk voor de fans" die Hamilton eigenlijk is. "Had zijn team hem niet weggehaald bij de circuitingang vanmorgen stond hij er nu nog handtekeningen aan de fans te geven"
Tja, maar in de tussentijd hebben ze in Spanje wél dokter Fuentes opgepakt hé. Waar Alonso ook op de "befaamde lijst" stond volgens de geruchten ...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:44 schreef Ricard0j het volgende:
Hoe zou Alonso zich nu voelen.. vorig jaar pwnedde die Schumacher en nu word hij gepwned door een race-negert
Das waar , maar ik vind het wel aardigquote:Op zondag 18 maart 2007 04:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja khoorde 't, we hadden net een commercial break hier...
Geef 't nog 1,5 jaar dan is die jeugdige aardigheid ook weg
Hamilton mijn manager.quote:
Toen bestond Turn Up The Bass nog!quote:
Al vanaf ongeveer 3u.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:47 schreef Bubblicious het volgende:
En toch moet nog even gezegd worden dat het commentaar nog steeds erg leuk is...
Hoe lang doet ie het eigenlijk al?
Heb je water nodig? Je bent een beetje droog...quote:
Het is sowieso een slecht weekend voor Honda.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij voor Jenson...
Goed plan, geef meteen maar door aan Jensen, die komt langs voor een McMenu.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:48 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Heb je water nodig? Je bent een beetje droog...
Helaas was de McDrive al dicht... nu mag ie op n brommertjequote:Op zondag 18 maart 2007 04:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Goed plan, geef meteen maar door aan Jensen, die komt langs voor een McMenu.
Die wel een vette naam heeft, tho..quote:
Honda had beter met het 2006 chassis kunnen starten, zie SA.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is sowieso een slecht weekend voor Honda.
quote:
Het aantal drive-throughs ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Het aantal reclames begint echt superirritant te worden, dit is al de 5e
Mario Andretti bedoel je hopelijk?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die wel een vette naam heeft, tho..
Mja sinds Andretti is het niets meer met Amerikanen in de F1
Thank god for Sporzaquote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
om de 10 a 12 minutenquote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Is toch geen nieuws meer zoveel reclame's tijdens de F1.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Inderdaad. En SA heeft ook amper getest. En zelfs dan zijn ze nog sneller.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Honda had beter met het 2006 chassis kunnen starten, zie SA.
en zonder die afzichtelijke livery...
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mario Andretti bedoel je hopelijk?
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Hij doet me denken aan die Jan bij het WK Schaatsen Afstanden.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
(al is Stefaan Lammens nu niet bepaald moeders enthousiaste fan, maar toch)
Maar wij hebben Olav en Allardquote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, kijk dan gewoon op Sporza ofzo. Ik heb geen idee wat op RTL te zien is, maar zo slecht is het op Sporza nu ook weer niet(al is Stefaan Lammens nu niet bepaald moeders enthousiaste fan, maar toch)
Ik vind dat eigenlijk wel opvallend. Hier in Belgie raakte het commerciele "Kanaal twee" de rechten op de F1 kwijt nadat men van overheidswege vond dat "de verslaggeving door de overtollige reclames niet gegarandeerd was" en de VRT (Sporza dus) méér mocht bieden op de rechten dan aanvankelijk in het budget opgenomen.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is toch geen nieuws meer zoveel reclame's tijdens de F1.
Vond ik ook verbazzingwekkendquote:Op zondag 18 maart 2007 04:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar wij hebben Olav en Allard![]()
Waarbij Olav me tot nu toe 100% meevalt.
Nee, die Huub Stapel, daar gaan we de oorlog mee winnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het vooral fijn dat Jack weg is en Allard terug
Is inderdaad een stuk beter dan Plooy.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben ook echt blij dat Allard terug is in de pits.
In de grindbakquote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef donnahvh het volgende:
gvd moest geowon eerder uit de disco voor de gp en nu zie ik nog niets
ben benieuwd naar spijker
Albers checkt bandenstapel en de ander hangt achteraanquote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef donnahvh het volgende:
gvd moest geowon eerder uit de disco voor de gp en nu zie ik nog niets
ben benieuwd naar spijker
Dat viel mij ook op "Ja, Wust is wereldkampioen. En nu de volgende race" , dan krijg je hier doorgaans toch een "jaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaah haaaaaahaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaah woeeeeeeehooeeeeeeeeeee Henin wint Roland Garros jaaaaaaaaaaaah" ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 04:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die Jan bij het WK Schaatsen Afstanden.
Koebietsja is op zijn pools, Koebieka op zijn Europees.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Arcee het volgende:
Leuk dat de Belgen het over Koebiétsa hebben en Mol over Koébika.
Met Viktor Brand en Ruud ter Weijden wel dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, die Huub Stapel, daar gaan we de oorlog mee winnen.
Jezus, het duurt een minuut en je ziet picture-in-picture wat er gebeurt. Zeikwijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef golfer het volgende:
Welja, gooi er nog wat reclame tussendoor.
idd... 6e keer al hierquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef golfer het volgende:
Ik blijf maar zappen tussen RTL7 en Sporza.
In Belgie zal het wel anders liggen , maar hier in Nederland is het al jaren , en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet , en gelukkig zijn deze reclame's altijd korter omdat ze ook duur zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 04:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel opvallend. Hier in Belgie raakte het commerciele "Kanaal twee" de rechten op de F1 kwijt nadat men van overheidswege vond dat "de verslaggeving door de overtollige reclames niet gegarandeerd was" en de VRT (Sporza dus) méér mocht bieden op de rechten dan aanvankelijk in het budget opgenomen.
SBS mocht alleen reclame uitzenden als het geen live race wasquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
In Belgie zal het wel anders liggen , maar hier in Nederland is het al jaren , en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet , en gelukkig zijn deze reclame's altijd korter omdat ze ook duur zijn![]()
SBS had dan ook geen reclamesquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet
Je manager?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:01 schreef A.l.e.x het volgende:
SBS mocht alleen reclame uitzenden als het geen live race was
Dacht dat die het ook hadden , maar dan heb ik me vergistquote:
Ik kan het prima lezen?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Liever dat alleen dan dat er nog een slang aanhangt
Om over dat oranje nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:04 schreef golfer het volgende:
Dat ING staat ook raar op de neus van de Renaults.
Snappen de buitenlanders wel wat daar zo verticaal staat?
Beter dan dat ie op zn strepen gaat staan.quote:
Hier in belgie is dat toch echt nog "not done", reclame uitzenden tijdens een sportwedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:01 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
SBS mocht alleen reclame uitzenden als het geen live race was
Wel jammer dat ze geen WSS data meezenden, zodat me pc ook begrijpt dat het breedbeeld is.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel fijn dat nu in breedbeeld is, maar HDTV is zo bloedgeil veel mooier dat ik daar nog naar uitkijk.
UPC digitale tv is matig hier
Whehe zegt al weer genoeg dat ik het over de beeldkwaliteit ga hebben ipv de race![]()
Krijg nu van die Gladiator scene's in me hoofdquote:Op zondag 18 maart 2007 05:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Webber is bijna naar de eeuwige albers velden gegaan
Zelfs Mol ziet 't niet en dat zegt wat.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:08 schreef golfer het volgende:
Trouwens, het verschil tussen hard en zacht is op de TV niet te zien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Krijg nu van die Gladiator scene's in me hoofd
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik miste 'm alquote:Op zondag 18 maart 2007 05:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaa daarissieweer:
Trulli-treintje
Natuurlijk ook niet echt handig dat die stip wit is. Snap niet welke Einstein dat nou handig vond.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zelfs Mol ziet 't niet en dat zegt wat.
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
gnignigniquote:Op zondag 18 maart 2007 05:15 schreef golfer het volgende:
Toch leuk op die nues bij de Renaults, dat GNI.
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op die wagen "SS United" , gaan ze daar serieus nog de Grote prijs van Duitsland" mee rijden ook ?
Je kan het geen snuggere actie noemen van Coulthard.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet zeuren Olav
Er gebeurt eindelijk eens iets!
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op die wagen "SS United" , gaan ze daar serieus nog de Grote prijs van Duitsland" mee rijden ook ?
En dat je helm het dan niet houdtquote:Op zondag 18 maart 2007 05:19 schreef TommyGun het volgende:
Zow je zou heel die mikmak maar tegen je helm aan krijgen zeg...
Als herinnering aan die goede ouwe tijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Neu.. bijna Wurz onthoofdquote:Op zondag 18 maart 2007 05:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je kan het geen snuggere actie noemen van Coulthard.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is dat SS United Oil & Gas trouwens?
Ik kan geen site van ze vinden op Google en ook geen Wikipedia pagina
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Coulthard had in 1994-1995 een enorm lekkere vriendin, Andrea Murray, nog nooit meer zo'n stuk gezien
Eddie Irvine had geloof ik iets met Karen Mulder.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Coulthard had in 1994-1995 een enorm lekkere vriendin, Andrea Murray, nog nooit meer zo'n stuk gezien
Dat was echt bizar! geweest. Sowieso al maar vooral omdat ik vorige week ofzo een vage droom had over F1, hamilton was gespinned in een hairpin en kwam dwars en er kwam een auto vol in zn zijkant knallen en ineens zag je zo z'n helm uit de cockpit vallen, incl hoofd!quote:
En dan nog bij een Japans team. Kunnen ze het nog fouter verzinnenquote:
Whehehe ik wou 'm ook al postenquote:Op zondag 18 maart 2007 05:24 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit krijg ik als ik die naam in typ op google
http://www.ssunited-group.com/quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is dat SS United Oil & Gas trouwens?
Ik kan geen site van ze vinden op Google en ook geen Wikipedia pagina
Tjah, en die Renault is ook nog minder dan vorig jaar blijkbaarquote:
Villeneuve liep een tijdje met Danni Minogue rondquote:Op zondag 18 maart 2007 05:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eddie Irvine had geloof ik iets met Karen Mulder.![]()
Dat is een beste catch van Davidquote:Op zondag 18 maart 2007 05:24 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit krijg ik als ik die naam in typ op google
Ook logisch eigenlijk, zie Benneton 1996.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, en die Renault is ook nog minder dan vorig jaar blijkbaar
Ja, why bother als Fisichella er in rijdt?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah, en die Renault is ook nog minder dan vorig jaar blijkbaar
Denk dat ze beter op wielletjes is dan onze Schotquote:Op zondag 18 maart 2007 05:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is een beste catch van David![]()
Oh ja wat een sletje was dat van Heinz Haraldquote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Villeneuve liep een tijdje met Danni Minogue rond
En Dhr M Schumacher neukte het neukertje van HHF![]()
Eh, hij is ermee getrouwd hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Villeneuve liep een tijdje met Danni Minogue rond
En Dhr M Schumacher neukte het neukertje van HHF![]()
Denk het wel ja, de rest is volgens mij al over naar de Belg.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:26 schreef MaGNeT het volgende:
Tjongejonge... Ben ik de enige die zich helemaal doodergert aan de vele reclameblokken?
Zowat om de 3 tot 5 rondjes weer zo'n %&*$%&* reclameblok.
Ik wil SBS6 terug
Op Sporza zenden ze de hele race volledig uit. (weliswaar met droogstoppel 1ste klas Stefaan Lammens als commentator, maar toch)quote:Op zondag 18 maart 2007 05:26 schreef MaGNeT het volgende:
Tjongejonge... Ben ik de enige die zich helemaal doodergert aan de vele reclameblokken?
Zowat om de 3 tot 5 rondjes weer zo'n %&*$%&* reclameblok.
Ik wil SBS6 terug
Zou het ook te zien zijn via p2ptv ?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het wel ja, de rest is volgens mij al over naar de Belg.
Sjorren met 300 km/h is lastigquote:Op zondag 18 maart 2007 05:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het wel slim om Heikki te vragen te gaan pushen?
proostquote:Op zondag 18 maart 2007 05:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
het laatste rondje ............
Erger dan het Duitse kan het toch niet zijn ?quote:
En ik had hem goedquote:1. K.Räikkönen Ferrari
2. F.Alonso McLaren-Mercedes
3. L.Hamilton McLaren-Mercedes
Dit denk ik voor vannacht
Hier ook zonde van de tijd, was een verspilling maarja ik ga maffenquote:Op zondag 18 maart 2007 05:32 schreef Bubblicious het volgende:
Ik vond het het wakkerblijven weer niet waard... en toch blijf ik er elke keer weer in trappen
Villeneuve en...?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De afgelopen 35 jaar ! zijn er maar 2 rijders geweest die bij hun debuut op het podium stonden volgens Sporza
Hamilton![]()
Inderdaad...quote:Op zondag 18 maart 2007 05:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vrij weinig uitvallers eigenlijk voor een eerste race
iddquote:Op zondag 18 maart 2007 05:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat Italiaanse volkslied blijft toch "iets" hebben
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey wacht eens, er staat een neger op het podium, SECURITY!!
Nu je het zegt. Zou dit de eerste neger op een F1 podium zijn ?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
SS is al in de buurt..quote:Op zondag 18 maart 2007 05:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Het is de eerste neger in de F1 hoorde ik gisteren...quote:Op zondag 18 maart 2007 05:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zou dit de eerste neger op een F1 podium zijn ?
Rosberg/Heidfeld. Ja, da's idd beter dan Hamilton/Sato.quote:
Lig je er nog niet inquote:Op zondag 18 maart 2007 05:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had ik 1 tot 3 toch ff goed maat![]()
Wel opvallend dat Kimi gelijk wat uit die fles dronk.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Bij McLaren is er nu een volledig alcoholverbod" /Sporza
En dan wint Raikkonen toch nog
Kon het niet vindenquote:
Heb jij ook al zo'n mooi variable icoontjequote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef Bubblicious het volgende:
"Hallo? ....Ja hoi mam, met mij...... Dit geloof je nooit, ik heb gewonnen!..........Ja echt......... ja ik ben op tijd thuis!.........tot zo mam.........."
Ik had fokking Kubica en Rosberg: Kubica zou voor Heidfeld geeindigd zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rosberg/Heidfeld. Ja, da's idd beter dan Hamilton/Sato.
Kimi is dan ook zelf niet vies van een flinke slokquote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Kimi gelijk wat uit die fles dronk.
Ja, voor elk topic een anderequote:Op zondag 18 maart 2007 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n mooi variable icoontje![]()
http://sport.fok.nl/f1/puntentellingquote:Op zondag 18 maart 2007 05:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe berekenen jullie dat zo snel met die punten?
Ook jaquote:Op zondag 18 maart 2007 05:45 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Ja, voor elk topic een andere
Waar is die van jou op gebaseerd? Tijdstip van de dag?
Grande graziequote:Op zondag 18 maart 2007 05:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/puntentelling [afbeelding]
Hij praat wel makkelijk voor zijn doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 05:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Raikkonen meteen het enthousiasme zelve bij de interviews ...
Dat is de champagne die hij al binnen heeft natuurlijk ...quote:Op zondag 18 maart 2007 05:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij praat wel makkelijk voor zijn doen...
Is ie vast voor betaaldquote:Op zondag 18 maart 2007 05:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Verstappen, maar hij kan wel goed de uitslag voorspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |