SBS mocht alleen reclame uitzenden als het geen live race wasquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
In Belgie zal het wel anders liggen , maar hier in Nederland is het al jaren , en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet , en gelukkig zijn deze reclame's altijd korter omdat ze ook duur zijn![]()
SBS had dan ook geen reclamesquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet
Je manager?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:01 schreef A.l.e.x het volgende:
SBS mocht alleen reclame uitzenden als het geen live race was
Dacht dat die het ook hadden , maar dan heb ik me vergistquote:
Ik kan het prima lezen?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Liever dat alleen dan dat er nog een slang aanhangt
Om over dat oranje nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:04 schreef golfer het volgende:
Dat ING staat ook raar op de neus van de Renaults.
Snappen de buitenlanders wel wat daar zo verticaal staat?
Beter dan dat ie op zn strepen gaat staan.quote:
Hier in belgie is dat toch echt nog "not done", reclame uitzenden tijdens een sportwedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:01 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
SBS mocht alleen reclame uitzenden als het geen live race was
Wel jammer dat ze geen WSS data meezenden, zodat me pc ook begrijpt dat het breedbeeld is.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel fijn dat nu in breedbeeld is, maar HDTV is zo bloedgeil veel mooier dat ik daar nog naar uitkijk.
UPC digitale tv is matig hier
Whehe zegt al weer genoeg dat ik het over de beeldkwaliteit ga hebben ipv de race![]()
Krijg nu van die Gladiator scene's in me hoofdquote:Op zondag 18 maart 2007 05:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Webber is bijna naar de eeuwige albers velden gegaan
Zelfs Mol ziet 't niet en dat zegt wat.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:08 schreef golfer het volgende:
Trouwens, het verschil tussen hard en zacht is op de TV niet te zien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Krijg nu van die Gladiator scene's in me hoofd
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik miste 'm alquote:Op zondag 18 maart 2007 05:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaa daarissieweer:
Trulli-treintje
Natuurlijk ook niet echt handig dat die stip wit is. Snap niet welke Einstein dat nou handig vond.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zelfs Mol ziet 't niet en dat zegt wat.
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
gnignigniquote:Op zondag 18 maart 2007 05:15 schreef golfer het volgende:
Toch leuk op die nues bij de Renaults, dat GNI.
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op die wagen "SS United" , gaan ze daar serieus nog de Grote prijs van Duitsland" mee rijden ook ?
Je kan het geen snuggere actie noemen van Coulthard.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet zeuren Olav
Er gebeurt eindelijk eens iets!
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op die wagen "SS United" , gaan ze daar serieus nog de Grote prijs van Duitsland" mee rijden ook ?
En dat je helm het dan niet houdtquote:Op zondag 18 maart 2007 05:19 schreef TommyGun het volgende:
Zow je zou heel die mikmak maar tegen je helm aan krijgen zeg...
Als herinnering aan die goede ouwe tijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Neu.. bijna Wurz onthoofdquote:Op zondag 18 maart 2007 05:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je kan het geen snuggere actie noemen van Coulthard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |