quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is dat SS United Oil & Gas trouwens?
Ik kan geen site van ze vinden op Google en ook geen Wikipedia pagina
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Coulthard had in 1994-1995 een enorm lekkere vriendin, Andrea Murray, nog nooit meer zo'n stuk gezien
Eddie Irvine had geloof ik iets met Karen Mulder.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Coulthard had in 1994-1995 een enorm lekkere vriendin, Andrea Murray, nog nooit meer zo'n stuk gezien
Dat was echt bizar! geweest. Sowieso al maar vooral omdat ik vorige week ofzo een vage droom had over F1, hamilton was gespinned in een hairpin en kwam dwars en er kwam een auto vol in zn zijkant knallen en ineens zag je zo z'n helm uit de cockpit vallen, incl hoofd!quote:
En dan nog bij een Japans team. Kunnen ze het nog fouter verzinnenquote:
Whehehe ik wou 'm ook al postenquote:Op zondag 18 maart 2007 05:24 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit krijg ik als ik die naam in typ op google
http://www.ssunited-group.com/quote:Op zondag 18 maart 2007 05:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is dat SS United Oil & Gas trouwens?
Ik kan geen site van ze vinden op Google en ook geen Wikipedia pagina
Tjah, en die Renault is ook nog minder dan vorig jaar blijkbaarquote:
Villeneuve liep een tijdje met Danni Minogue rondquote:Op zondag 18 maart 2007 05:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eddie Irvine had geloof ik iets met Karen Mulder.![]()
Dat is een beste catch van Davidquote:Op zondag 18 maart 2007 05:24 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit krijg ik als ik die naam in typ op google
Ook logisch eigenlijk, zie Benneton 1996.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, en die Renault is ook nog minder dan vorig jaar blijkbaar
Ja, why bother als Fisichella er in rijdt?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah, en die Renault is ook nog minder dan vorig jaar blijkbaar
Denk dat ze beter op wielletjes is dan onze Schotquote:Op zondag 18 maart 2007 05:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is een beste catch van David![]()
Oh ja wat een sletje was dat van Heinz Haraldquote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Villeneuve liep een tijdje met Danni Minogue rond
En Dhr M Schumacher neukte het neukertje van HHF![]()
Eh, hij is ermee getrouwd hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 05:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Villeneuve liep een tijdje met Danni Minogue rond
En Dhr M Schumacher neukte het neukertje van HHF![]()
Denk het wel ja, de rest is volgens mij al over naar de Belg.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:26 schreef MaGNeT het volgende:
Tjongejonge... Ben ik de enige die zich helemaal doodergert aan de vele reclameblokken?
Zowat om de 3 tot 5 rondjes weer zo'n %&*$%&* reclameblok.
Ik wil SBS6 terug
Op Sporza zenden ze de hele race volledig uit. (weliswaar met droogstoppel 1ste klas Stefaan Lammens als commentator, maar toch)quote:Op zondag 18 maart 2007 05:26 schreef MaGNeT het volgende:
Tjongejonge... Ben ik de enige die zich helemaal doodergert aan de vele reclameblokken?
Zowat om de 3 tot 5 rondjes weer zo'n %&*$%&* reclameblok.
Ik wil SBS6 terug
Zou het ook te zien zijn via p2ptv ?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het wel ja, de rest is volgens mij al over naar de Belg.
Sjorren met 300 km/h is lastigquote:Op zondag 18 maart 2007 05:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het wel slim om Heikki te vragen te gaan pushen?
proostquote:Op zondag 18 maart 2007 05:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
het laatste rondje ............
Erger dan het Duitse kan het toch niet zijn ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |