Albers inspecteert de banden, Sutil de pits!quote:
Ja khoorde 't, we hadden net een commercial break hier...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Sporza is men nu bezig over hoe "vriendelijk voor de fans" die Hamilton eigenlijk is. "Had zijn team hem niet weggehaald bij de circuitingang vanmorgen stond hij er nu nog handtekeningen aan de fans te geven"
Tja, maar in de tussentijd hebben ze in Spanje wél dokter Fuentes opgepakt hé. Waar Alonso ook op de "befaamde lijst" stond volgens de geruchten ...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:44 schreef Ricard0j het volgende:
Hoe zou Alonso zich nu voelen.. vorig jaar pwnedde die Schumacher en nu word hij gepwned door een race-negert
Das waar , maar ik vind het wel aardigquote:Op zondag 18 maart 2007 04:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja khoorde 't, we hadden net een commercial break hier...
Geef 't nog 1,5 jaar dan is die jeugdige aardigheid ook weg
Hamilton mijn manager.quote:
Toen bestond Turn Up The Bass nog!quote:
Al vanaf ongeveer 3u.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:47 schreef Bubblicious het volgende:
En toch moet nog even gezegd worden dat het commentaar nog steeds erg leuk is...
Hoe lang doet ie het eigenlijk al?
Heb je water nodig? Je bent een beetje droog...quote:
Het is sowieso een slecht weekend voor Honda.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij voor Jenson...
Goed plan, geef meteen maar door aan Jensen, die komt langs voor een McMenu.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:48 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Heb je water nodig? Je bent een beetje droog...
Helaas was de McDrive al dicht... nu mag ie op n brommertjequote:Op zondag 18 maart 2007 04:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Goed plan, geef meteen maar door aan Jensen, die komt langs voor een McMenu.
Die wel een vette naam heeft, tho..quote:
Honda had beter met het 2006 chassis kunnen starten, zie SA.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is sowieso een slecht weekend voor Honda.
quote:
Het aantal drive-throughs ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Het aantal reclames begint echt superirritant te worden, dit is al de 5e
Mario Andretti bedoel je hopelijk?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die wel een vette naam heeft, tho..
Mja sinds Andretti is het niets meer met Amerikanen in de F1
Thank god for Sporzaquote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
om de 10 a 12 minutenquote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Is toch geen nieuws meer zoveel reclame's tijdens de F1.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Inderdaad. En SA heeft ook amper getest. En zelfs dan zijn ze nog sneller.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Honda had beter met het 2006 chassis kunnen starten, zie SA.
en zonder die afzichtelijke livery...
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mario Andretti bedoel je hopelijk?
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:51 schreef Atreidez het volgende:
Hij doet me denken aan die Jan bij het WK Schaatsen Afstanden.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
(al is Stefaan Lammens nu niet bepaald moeders enthousiaste fan, maar toch)
Maar wij hebben Olav en Allardquote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, kijk dan gewoon op Sporza ofzo. Ik heb geen idee wat op RTL te zien is, maar zo slecht is het op Sporza nu ook weer niet(al is Stefaan Lammens nu niet bepaald moeders enthousiaste fan, maar toch)
Ik vind dat eigenlijk wel opvallend. Hier in Belgie raakte het commerciele "Kanaal twee" de rechten op de F1 kwijt nadat men van overheidswege vond dat "de verslaggeving door de overtollige reclames niet gegarandeerd was" en de VRT (Sporza dus) méér mocht bieden op de rechten dan aanvankelijk in het budget opgenomen.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is toch geen nieuws meer zoveel reclame's tijdens de F1.
Vond ik ook verbazzingwekkendquote:Op zondag 18 maart 2007 04:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar wij hebben Olav en Allard![]()
Waarbij Olav me tot nu toe 100% meevalt.
Nee, die Huub Stapel, daar gaan we de oorlog mee winnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het vooral fijn dat Jack weg is en Allard terug
Is inderdaad een stuk beter dan Plooy.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben ook echt blij dat Allard terug is in de pits.
In de grindbakquote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef donnahvh het volgende:
gvd moest geowon eerder uit de disco voor de gp en nu zie ik nog niets
ben benieuwd naar spijker
Albers checkt bandenstapel en de ander hangt achteraanquote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef donnahvh het volgende:
gvd moest geowon eerder uit de disco voor de gp en nu zie ik nog niets
ben benieuwd naar spijker
Dat viel mij ook op "Ja, Wust is wereldkampioen. En nu de volgende race" , dan krijg je hier doorgaans toch een "jaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaah haaaaaahaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaah woeeeeeeehooeeeeeeeeeee Henin wint Roland Garros jaaaaaaaaaaaah" ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 04:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die Jan bij het WK Schaatsen Afstanden.
Koebietsja is op zijn pools, Koebieka op zijn Europees.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Arcee het volgende:
Leuk dat de Belgen het over Koebiétsa hebben en Mol over Koébika.
Met Viktor Brand en Ruud ter Weijden wel dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, die Huub Stapel, daar gaan we de oorlog mee winnen.
Jezus, het duurt een minuut en je ziet picture-in-picture wat er gebeurt. Zeikwijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef golfer het volgende:
Welja, gooi er nog wat reclame tussendoor.
idd... 6e keer al hierquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef golfer het volgende:
Ik blijf maar zappen tussen RTL7 en Sporza.
In Belgie zal het wel anders liggen , maar hier in Nederland is het al jaren , en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet , en gelukkig zijn deze reclame's altijd korter omdat ze ook duur zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 04:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel opvallend. Hier in Belgie raakte het commerciele "Kanaal twee" de rechten op de F1 kwijt nadat men van overheidswege vond dat "de verslaggeving door de overtollige reclames niet gegarandeerd was" en de VRT (Sporza dus) méér mocht bieden op de rechten dan aanvankelijk in het budget opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |