Rosberg/Heidfeld. Ja, da's idd beter dan Hamilton/Sato.quote:
Lig je er nog niet inquote:Op zondag 18 maart 2007 05:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had ik 1 tot 3 toch ff goed maat![]()
Wel opvallend dat Kimi gelijk wat uit die fles dronk.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Bij McLaren is er nu een volledig alcoholverbod" /Sporza
En dan wint Raikkonen toch nog
Kon het niet vindenquote:
Heb jij ook al zo'n mooi variable icoontjequote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef Bubblicious het volgende:
"Hallo? ....Ja hoi mam, met mij...... Dit geloof je nooit, ik heb gewonnen!..........Ja echt......... ja ik ben op tijd thuis!.........tot zo mam.........."
Ik had fokking Kubica en Rosberg: Kubica zou voor Heidfeld geeindigd zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rosberg/Heidfeld. Ja, da's idd beter dan Hamilton/Sato.
Kimi is dan ook zelf niet vies van een flinke slokquote:Op zondag 18 maart 2007 05:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Kimi gelijk wat uit die fles dronk.
Ja, voor elk topic een anderequote:Op zondag 18 maart 2007 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n mooi variable icoontje![]()
http://sport.fok.nl/f1/puntentellingquote:Op zondag 18 maart 2007 05:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe berekenen jullie dat zo snel met die punten?
Ook jaquote:Op zondag 18 maart 2007 05:45 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Ja, voor elk topic een andere
Waar is die van jou op gebaseerd? Tijdstip van de dag?
Grande graziequote:Op zondag 18 maart 2007 05:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/puntentelling [afbeelding]
Hij praat wel makkelijk voor zijn doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 05:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Raikkonen meteen het enthousiasme zelve bij de interviews ...
Dat is de champagne die hij al binnen heeft natuurlijk ...quote:Op zondag 18 maart 2007 05:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij praat wel makkelijk voor zijn doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |