totdat je de TT gaat aanpassenquote:
jammer johquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Hools met veel bier en lekkere wijven
Te laat
Dat zit niet in de planningquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef dndiek het volgende:Battletoads op de NES 8-bit
Hoe nostalgisch is dat
Ja man ze zijn nu in Nederlandquote:
Je wilt mijn niet zien tekenenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom dan maar op met jullie tekeningen hier, M-M en Bos.
Tot over 3 of 4 minuten.quote:
Waarom een uitdaging? Gepiep en gekraak overal?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:22 schreef Againzender het volgende:
Ook weer thuis na een een diner bij mijn schoonouders
Op zaterdagavond met tram 2 (oud model) van CS naar Slotervaart is trouwens best een uitdagingAxel vond het wel erg leuk trouwens
Die ingangen zijn niet echt berekend op een kinderwagen, en de 2 rijdt vanaf CS via het Leidseplein naar west, dus het is nogal druk danquote:Op zondag 18 maart 2007 00:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom een uitdaging? Gepiep en gekraak overal?
Maar op zaterdagavond van CS naar het Leidsche is het druk, dat kan je je wel voorstellen denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 00:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, ik kom niet in de avond in Amsterdam, en de vorige keer dat ik er was ben ik gewoon op de voet verder gegaan. (Bij daglicht, dat wel weer.)
Ik heb een vaag vermoeden.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar op zaterdagavond van CS naar het Leidsche is het druk, dat kan je je wel voorstellen denk ik
Was het leuk?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van het Shakira concertdit keer MET Shakira
Yup .... ze is echt een podiumbeest .... onverwacht veel Spaanse nummers erbij en bovendien werd ook mijn favoriete nummer (_O_ La Paredquote:
Oh heerlijk nummerquote:Op zondag 18 maart 2007 00:59 schreef Eilanden het volgende:
Yup .... ze is echt een podiumbeest .... onverwacht veel Spaanse nummers erbij en bovendien werd ook mijn favoriete nummer (_O_ La Pared) gespeeld.
En bovendien maakte ze nog iets van excuses, dus ze heeft het wel weer goed gemaakt
Lul!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:49 schreef VoreG het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik zet de TV gewoon aanquote:Op zondag 18 maart 2007 03:24 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik de eerste F1-race nog live ga meemaken.
waar ben je?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef Againzender het volgende:
Weltrusten mensen, tot over een uurtje of zeven
dat vraag ik mij ook af, voel me beroerdquote:
wat is dr ? Was Axel te vroeg?quote:Op zondag 18 maart 2007 08:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vraag ik mij ook af, voel me beroerd
Axel was laat, maar heb zelf amper geslapenquote:
dat is kutquote:Op zondag 18 maart 2007 09:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je je auto net 2 dagen terug, is er al weer gelijk schade![]()
begon bij mij vorige week.... nu pas begint het minder te worden....quote:Op zondag 18 maart 2007 08:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vraag ik mij ook af, voel me beroerd
die snippende verkoudheid die ik van de week had leek net af te zakken, maar ik denk dat het eten niet helemaal goed gevallen is gisteren, daardoor zeer onrustig 'geslapen'.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
begon bij mij vorige week.... nu pas begint het minder te worden....
Hmm vervelend! Nou ja rustig aan doen vandaag dus..quote:Op zondag 18 maart 2007 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
die snippende verkoudheid die ik van de week had leek net af te zakken, maar ik denk dat het eten niet helemaal goed gevallen is gisteren, daardoor zeer onrustig 'geslapen'.
dat ziet er slecht uitquote:
Gelukkig was het mijn schuld niet. Maar toch.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
dat ziet er slecht uit![]()
Mijn verhoudheid is langzamerhand aan het verdwijnen. Al loop ik nog steeds te kwakkelen, het is echt een tijd geleden dat ik echt goed ziek ben geweest. Iedere keer halh/half
weet je wie het gedaan heeft of wordt het rechercheur sjimz ?quote:Op zondag 18 maart 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig was het mijn schuld niet. Maar toch.![]()
Ja, een roeivereniging heeft het gedaanquote:Op zondag 18 maart 2007 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
weet je wie het gedaan heeft of wordt het rechercheur sjimz ?
Dat is ook maar een korte aflevering van Baantjer danquote:Op zondag 18 maart 2007 10:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, een roeivereniging heeft het gedaan
Ik reed over een smal weggetje in Amsterdam, aan mijn rechterkant stonden trailers met roeiboten erin.
Ik reed er langs en ineens gleed er een plank zijdelings uit de trailer op de rechterkant van mijn voorruit.
dan moet er minstens een moord gepleegd wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 10:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is ook maar een korte aflevering van Baantjer dan![]()
![]()
die moord kan nog komen natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet er minstens een moord gepleegd worden. Nu is het eerder van speijk ofzo
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
die moord kan nog komen natuurlijk
Daar heeft ze toch geen stem voor nodig?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:56 schreef SCH het volgende:
Weer geen sex Eilantsie?
Dit zet de Feyenoord-mantra "Geen woorden maar daden." toch in een íets ander daglicht.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch geen stem voor nodig?![]()
Ik kende via dinnetje Shakira ook al eerder .. sterker nog .. we waren een aantal jaren geleden in de zomer op vakantie in Puerto Rico en toen was daar Suerte (Spaanse versie van Wherever, Whenever) een grote hit en toen zei ik al dat ze dat nummer in Nederland zou moeten uitbrengen ... ik werd voor gek versleten, maar 7 maanden later kwam het in Nederland uit en kwam het van niets binnen op nummer 1quote:Op zondag 18 maart 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Okay, wij praten altijd veel tijdens de sex maar dat zal wel typisch iets.......ach laat maar.
Weet je wel dat ik Shakira heb ontdekt voor Nederland toen ik op vakantie in Venezuela was al heel lang terug
Draaiden ze de hele dag bij het zwembad, hadden nog nooit van haar gehoord, voor ze in Europa doorbrak - toen vond ik het geweldig en heb ook nog een Spaanse cd van d'r opgesnord in Nederland destijds. Wist ik veel dat ze later zo'n liegende heup zou worden
Staat alles in verschillend mapjes dan ?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:32 schreef Eilanden het volgende:
Je muziek in je MP3-speler stoppen, daar gaat echt veel tijd inzitten!
Ken je het verschijnsel cd?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat alles in verschillend mapjes dan ?
Het is inderdaad maar raarquote:Op zondag 18 maart 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik zat helemaal klaar om om half 1 psv ajax te gaan kijken![]()
Uiteraard, maar ik ben gewend om mijn CD's over te zetten op de PC. DUs mijn MP3-speler vul ik altijd met muziek die al op de PC staat.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
0-2 wordt het KJH en davids
Dat lijkt me logisch dan inderdaad. Ik heb er op dit moment ruim 500 minder. Dus dat scheelt een hoopquote:Op zondag 18 maart 2007 12:04 schreef Eilanden het volgende:
We hebben inderdaad niet alle plusminus 700 CD's in de PC nee
AZ wint met 0-4 of zo.quote:
Ik geef jullie niet veel kans zonder al die geblesseerden.quote:
je weet het nooit Kluif kan spelen en volgens de theorie van Louis wil hij dan nog wel eens goede dingen(voor psv dan) gaan doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik geef jullie niet veel kans zonder al die geblesseerden.
ik vrees ook wel met grote vrezenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
in slaap gevallen dusquote:
Je bedoelt zeker met al die geblesseerdenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd zoquote:Op zondag 18 maart 2007 12:44 schreef borisz het volgende:
je krijgt nu zelfs bij de VI een pokerset cadeau als je lid wordt![]()
Al die geblesseerden zijn er niet bij, zonder dusquote:Op zondag 18 maart 2007 12:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker met al die geblesseerden
Die SP-man wist echt niet waar hij het over had, wat een domheid.quote:
Sterkte.quote:
Het is goedbedoeld hequote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef pascalheister het volgende:
heb je genoeg zakdoekjes sandman?
Euhg... Ja?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat PSV Ajax het simpel klaart vanmiddag.
Ok die zin snap ik niet helemaal, maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat PSV Ajax het simpel klaart vanmiddag.
Ik verwacht geen problemenquote:
doet ie nooit hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef borisz het volgende:
behalve als Schaamhaar een verkeerde beslissing neemt
Net niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zet in op een gelijkspel: 1-1.
ja daar hebben we wat aanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Sand, ik neem m'n woorden terug. Ik zat er compleet naast.
Tsja anders had je er geld mee kunnen verdienen...quote:
Lekker.quote:
Lekker.quote:
wat heeft nivo sparta gedaan?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog gevoetbald vanmiddag ?
* golfer duikt erbij.quote:
Die grote zwembaden ook in Bloomingdalequote:
Dat was gisterenquote:
Lelijke tattoo.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Ten aaaaaanvaaaalllllll!!!
IK ZEI NOG ZO, GEEN BOMMETJE !quote:
Ja lekker 2 katers wegdrinkenquote:
ik lust er nog wel eentjequote:
tvp is geplaatstquote:
snijdt geen hout dat gedicht !quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van m'n gedicht ? :
Hout.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
Hout.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
Hout.
Zometeen aan de eigengemaakte pizza.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef borisz het volgende:
het is hier ook donker, net al onweer.
Eten zit er weer in, rode kool![]()
voor hoelang je nog naar tien kan kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, eens eten. En dan gezellig Tien kijken.
Hier is het ook al weer afgelopenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier nu een hele lichte hagelbui, het zet niet echt door.
echte bikkelsquote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Ongekend net bij Liverpool. : 'Bennant verliest zijn hoofd'
En gewoon doorspelen hè. Zie je alleen in Engeland.
zoveel drink ik niet hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag je wel zoveel drinken van papa?
ik neem het op, want het is altijd tijdens Axels badtijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, eens eten. En dan gezellig Tien kijken.
ik wel iigquote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag je wel zoveel drinken van papa?
Jij doet aan kwaliteit, geen kwantiteitquote:
scheelt weer reclamesquote:Op zondag 18 maart 2007 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik neem het op, want het is altijd tijdens Axels badtijd.
Leffequote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zit elk uur zowat te pimpen met je leffe biertje
dan neemt ie weer een nieuw slokjequote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zit elk uur zowat te pimpen met je leffe biertje
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook bier. veeeeeeeeeel bieren daarna ga ik in bad
euhm ik zie niksquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
HIer genoeg kratjes. Je kan er zelf een naast het bad zetten, kun je ook in het bad drinken.
de foto doet het nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
HIer genoeg kratjes. Je kan er zelf een naast het bad zetten, kun je ook in het bad drinken.
hey das een andere fotoquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Nu inmiddels wel
Ja klopt. Ik dacht dat hij niet werkte, bleek ik een spatie te veel of enter te veel gebruikt te hebben.quote:
niks hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wat is er mis met stoute meisjes dan?![]()
Het bier was dan ook niet voor jou bedoeld, maar voor Memento-Moriquote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef borisz het volgende:
komt tie aanzetten met bavaria![]()
het is niet vies maar zeker niet mijn favoriet zegmaar bovenin rechter rijtje
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het bier was dan ook niet voor jou bedoeld, maar voor Memento-Mori
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]maar je mag wel meedrinken hoor
Ja, daarom. Al was ik niet van plan de hele voorraad in een keer leeg te drinken. ZO kunnen we teminste vaker samen drinkenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel maar![]()
[..]
Is meer dan genoeg om beiden lam van te worden lijkt me
Ach de winkel heeft genoeg bierquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Al was ik niet van plan de hele voorraad in een keer leeg te drinken. ZO kunnen we teminste vaker samen drinken![]()
Dat doe ik wel met o.a. Iron Maiden. Waarschijnlijk dadelijk even wat System of a Down en Slayer er tussendoor doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef pascalheister het volgende:
lekker ff die muziek van jovink en normaal om af te koelen![]()
* pascalheister alvast een duik neemtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. en nu ga ik lekker eten en daarna in bad![]()
Ik denk dat er iets behoort te staan wat een moderator zal editten en doorspelen naar een FAquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogen we zelf wat op de puntjes invullen Sientje?
Kijk uit man, ik lag er al in.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
* pascalheister alvast een duik neemt
En mijn eerste note zal opleverenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets behoort te staan wat een moderator zal editten en doorspelen naar een FA
Als je die niet al hebtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En mijn eerste note zal opleveren
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
2 punten achter op Feyenoord, wij gaan CL spelen
Wie heb je omgekocht?quote:
Jammer dat modjes er niks over mogen zeggen, anders had ik nu graag uitsluitsel gekregen.quote:
niemandquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
niemandmaar ik weet zo goed als zeker dat ik niks heb..
Ik heb daarvoor nooit een aanleiding gegeven... ik ben zo voorbeeldig![]()
Ach, als er een modje is nu hoor je het vast wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat modjes er niks over mogen zeggen, anders had ik nu graag uitsluitsel gekregen.
Jij was toch modquote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat modjes er niks over mogen zeggen, anders had ik nu graag uitsluitsel gekregen.
WAS ja, maar nu weet je inmiddels via MSN iets meerquote:
we zijn de 'spannende' usersquote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dat ik uberhaupt boven de vingers op één niet-radioactief-bestraalde-hand uitkom.
Echt wel.quote:
en hoe kinderlijk die laatste 3 goals weggeeftquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef appelsientje het volgende:
Als je nu als PSV strijdend ten onder gaat...
maar dit.. als je al begint met 4 - 5 - 1
Mooie reactie van hem.quote:
Hier is een modjequote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, als er een modje is nu hoor je het vast wel.
Ik zal niet zeggen dat appelsientje één note heeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja en dat Dankzij Bosquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat appelsientje één note heeft.
Ik note vaak ook om bullshit. Vaduz gister nog genotequote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja en dat Dankzij Bos
Zooooo'n voorbeeldige user ben ik![]()
Gelukkig is dit ook een onzin note....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik note vaak ook om bullshit. Vaduz gister nog genote.
Ik heb ook allemaal onzin notesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef appelsientje het volgende:
§
[..]
Gelukkig is dit ook een onzin note....
Nou, het was best wel een zware overtreding van je hoor, waarom ik je benote heb.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef appelsientje het volgende:
§
[..]
Gelukkig is dit ook een onzin note....
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, het was best wel een zware overtreding van je hoor, waarom ik je benote heb.
Hier nog zo éénquote:
Dat is een positieve notequote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]alleen omdat ik gratis kaartjes had gekregen voor Ajax..
Eigenlijk wel terecht dat ik hem heb gekregenquote:
2 letters...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:32 schreef borisz het volgende:
Ray of Diek wat voor notes heb ik staan?
kan wel wat raden denk ik![]()
quote:
Ik kijk naar buiten en ik zie mooie schigten langs komenquote:
Hier nog niksquote:Op zondag 18 maart 2007 20:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten en ik zie mooie schigten langs komen
quote:
Je post meestal erg korte posts, dus zul je ook geen grote notes hebbenquote:
Is dat zo?quote:
Doe is lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|