Zometeen aan de eigengemaakte pizza.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef borisz het volgende:
het is hier ook donker, net al onweer.
Eten zit er weer in, rode kool![]()
voor hoelang je nog naar tien kan kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, eens eten. En dan gezellig Tien kijken.
Hier is het ook al weer afgelopenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier nu een hele lichte hagelbui, het zet niet echt door.
echte bikkelsquote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Ongekend net bij Liverpool. : 'Bennant verliest zijn hoofd'
En gewoon doorspelen hè. Zie je alleen in Engeland.
zoveel drink ik niet hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag je wel zoveel drinken van papa?
ik neem het op, want het is altijd tijdens Axels badtijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, eens eten. En dan gezellig Tien kijken.
ik wel iigquote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag je wel zoveel drinken van papa?
Jij doet aan kwaliteit, geen kwantiteitquote:
scheelt weer reclamesquote:Op zondag 18 maart 2007 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik neem het op, want het is altijd tijdens Axels badtijd.
Leffequote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zit elk uur zowat te pimpen met je leffe biertje
dan neemt ie weer een nieuw slokjequote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zit elk uur zowat te pimpen met je leffe biertje
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook bier. veeeeeeeeeel bieren daarna ga ik in bad
euhm ik zie niksquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
HIer genoeg kratjes. Je kan er zelf een naast het bad zetten, kun je ook in het bad drinken.
de foto doet het nietquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
HIer genoeg kratjes. Je kan er zelf een naast het bad zetten, kun je ook in het bad drinken.
hey das een andere fotoquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Nu inmiddels wel
Ja klopt. Ik dacht dat hij niet werkte, bleek ik een spatie te veel of enter te veel gebruikt te hebben.quote:
niks hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wat is er mis met stoute meisjes dan?![]()
Het bier was dan ook niet voor jou bedoeld, maar voor Memento-Moriquote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef borisz het volgende:
komt tie aanzetten met bavaria![]()
het is niet vies maar zeker niet mijn favoriet zegmaar bovenin rechter rijtje
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het bier was dan ook niet voor jou bedoeld, maar voor Memento-Mori
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]maar je mag wel meedrinken hoor
Ja, daarom. Al was ik niet van plan de hele voorraad in een keer leeg te drinken. ZO kunnen we teminste vaker samen drinkenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel maar![]()
[..]
Is meer dan genoeg om beiden lam van te worden lijkt me
Ach de winkel heeft genoeg bierquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Al was ik niet van plan de hele voorraad in een keer leeg te drinken. ZO kunnen we teminste vaker samen drinken![]()
Dat doe ik wel met o.a. Iron Maiden. Waarschijnlijk dadelijk even wat System of a Down en Slayer er tussendoor doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef pascalheister het volgende:
lekker ff die muziek van jovink en normaal om af te koelen![]()
* pascalheister alvast een duik neemtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. en nu ga ik lekker eten en daarna in bad![]()
Ik denk dat er iets behoort te staan wat een moderator zal editten en doorspelen naar een FAquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogen we zelf wat op de puntjes invullen Sientje?
Kijk uit man, ik lag er al in.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
* pascalheister alvast een duik neemt
En mijn eerste note zal opleverenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets behoort te staan wat een moderator zal editten en doorspelen naar een FA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |