Ken je het verschijnsel cd?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat alles in verschillend mapjes dan ?
Het is inderdaad maar raarquote:Op zondag 18 maart 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik zat helemaal klaar om om half 1 psv ajax te gaan kijken![]()
Uiteraard, maar ik ben gewend om mijn CD's over te zetten op de PC. DUs mijn MP3-speler vul ik altijd met muziek die al op de PC staat.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
0-2 wordt het KJH en davids
Dat lijkt me logisch dan inderdaad. Ik heb er op dit moment ruim 500 minder. Dus dat scheelt een hoopquote:Op zondag 18 maart 2007 12:04 schreef Eilanden het volgende:
We hebben inderdaad niet alle plusminus 700 CD's in de PC nee
AZ wint met 0-4 of zo.quote:
Ik geef jullie niet veel kans zonder al die geblesseerden.quote:
je weet het nooit Kluif kan spelen en volgens de theorie van Louis wil hij dan nog wel eens goede dingen(voor psv dan) gaan doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik geef jullie niet veel kans zonder al die geblesseerden.
ik vrees ook wel met grote vrezenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
in slaap gevallen dusquote:
Je bedoelt zeker met al die geblesseerdenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd zoquote:Op zondag 18 maart 2007 12:44 schreef borisz het volgende:
je krijgt nu zelfs bij de VI een pokerset cadeau als je lid wordt![]()
Al die geblesseerden zijn er niet bij, zonder dusquote:Op zondag 18 maart 2007 12:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker met al die geblesseerden
Die SP-man wist echt niet waar hij het over had, wat een domheid.quote:
Sterkte.quote:
Het is goedbedoeld hequote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef pascalheister het volgende:
heb je genoeg zakdoekjes sandman?
Euhg... Ja?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat PSV Ajax het simpel klaart vanmiddag.
Ok die zin snap ik niet helemaal, maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat PSV Ajax het simpel klaart vanmiddag.
Ik verwacht geen problemenquote:
doet ie nooit hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef borisz het volgende:
behalve als Schaamhaar een verkeerde beslissing neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |