Als je die niet al hebtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En mijn eerste note zal opleveren
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
2 punten achter op Feyenoord, wij gaan CL spelen
Wie heb je omgekocht?quote:
Jammer dat modjes er niks over mogen zeggen, anders had ik nu graag uitsluitsel gekregen.quote:
niemandquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
niemandmaar ik weet zo goed als zeker dat ik niks heb..
Ik heb daarvoor nooit een aanleiding gegeven... ik ben zo voorbeeldig![]()
Ach, als er een modje is nu hoor je het vast wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat modjes er niks over mogen zeggen, anders had ik nu graag uitsluitsel gekregen.
Jij was toch modquote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat modjes er niks over mogen zeggen, anders had ik nu graag uitsluitsel gekregen.
WAS ja, maar nu weet je inmiddels via MSN iets meerquote:
we zijn de 'spannende' usersquote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dat ik uberhaupt boven de vingers op één niet-radioactief-bestraalde-hand uitkom.
Echt wel.quote:
en hoe kinderlijk die laatste 3 goals weggeeftquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef appelsientje het volgende:
Als je nu als PSV strijdend ten onder gaat...
maar dit.. als je al begint met 4 - 5 - 1
Mooie reactie van hem.quote:
Hier is een modjequote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, als er een modje is nu hoor je het vast wel.
Ik zal niet zeggen dat appelsientje één note heeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja en dat Dankzij Bosquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat appelsientje één note heeft.
Ik note vaak ook om bullshit. Vaduz gister nog genotequote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja en dat Dankzij Bos
Zooooo'n voorbeeldige user ben ik![]()
Gelukkig is dit ook een onzin note....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik note vaak ook om bullshit. Vaduz gister nog genote.
Ik heb ook allemaal onzin notesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef appelsientje het volgende:
§
[..]
Gelukkig is dit ook een onzin note....
Nou, het was best wel een zware overtreding van je hoor, waarom ik je benote heb.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef appelsientje het volgende:
§
[..]
Gelukkig is dit ook een onzin note....
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, het was best wel een zware overtreding van je hoor, waarom ik je benote heb.
Hier nog zo éénquote:
Dat is een positieve notequote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]alleen omdat ik gratis kaartjes had gekregen voor Ajax..
Eigenlijk wel terecht dat ik hem heb gekregenquote:
2 letters...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:32 schreef borisz het volgende:
Ray of Diek wat voor notes heb ik staan?
kan wel wat raden denk ik![]()
quote:
Ik kijk naar buiten en ik zie mooie schigten langs komenquote:
Hier nog niksquote:Op zondag 18 maart 2007 20:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten en ik zie mooie schigten langs komen
quote:
Je post meestal erg korte posts, dus zul je ook geen grote notes hebbenquote:
Is dat zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |