totdat je de TT gaat aanpassenquote:
jammer johquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Hools met veel bier en lekkere wijven
Te laat
Dat zit niet in de planningquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef dndiek het volgende:Battletoads op de NES 8-bit
Hoe nostalgisch is dat
Ja man ze zijn nu in Nederlandquote:
Je wilt mijn niet zien tekenenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom dan maar op met jullie tekeningen hier, M-M en Bos.
Tot over 3 of 4 minuten.quote:
Waarom een uitdaging? Gepiep en gekraak overal?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:22 schreef Againzender het volgende:
Ook weer thuis na een een diner bij mijn schoonouders
Op zaterdagavond met tram 2 (oud model) van CS naar Slotervaart is trouwens best een uitdagingAxel vond het wel erg leuk trouwens
Die ingangen zijn niet echt berekend op een kinderwagen, en de 2 rijdt vanaf CS via het Leidseplein naar west, dus het is nogal druk danquote:Op zondag 18 maart 2007 00:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom een uitdaging? Gepiep en gekraak overal?
Maar op zaterdagavond van CS naar het Leidsche is het druk, dat kan je je wel voorstellen denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 00:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, ik kom niet in de avond in Amsterdam, en de vorige keer dat ik er was ben ik gewoon op de voet verder gegaan. (Bij daglicht, dat wel weer.)
Ik heb een vaag vermoeden.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar op zaterdagavond van CS naar het Leidsche is het druk, dat kan je je wel voorstellen denk ik
Was het leuk?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van het Shakira concertdit keer MET Shakira
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |