quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef dndiek het volgende:
Bos81 [afbeelding] dndiek (ja nog een keer)
Klopt, ze gaan naar Azie toe. Waarom ze tegen Thailand gaan spelen weet niemandquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
stond een overzicht in de Telegraaf eergisteren ofzo.
voor de $ natuurlijk, dat snap je toch ook welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef Aanvoerder het volgende:
6 juni oefeninterland in Bangkok tussen Thailand en Nederland.
Ff serieus... Thailand???
Toe maarquote:
en nu snel BBC aanzetten jij voor de finale wedstrijden van de 6nations cupquote:
Shit vergeten! Dankje!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:57 schreef borisz het volgende:
[..]
en nu snel BBC aanzetten jij voor de finale wedstrijden van de 6nations cup![]()
Neem een Guinness, dan ben je zo weer boven Jan!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
M'n cluppie met 4-1 verloren. Met als gevolg geen periodetitel.
Waarom ?quote:
MOTD, engels voetbal spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
MOTD, engels voetbal spoilerDie gaat de geschiedenis in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
MOTD, engels voetbal spoilerCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
we horen het welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Dalijk eens LAZIO-Empoli kijken via www.tien.tv
Kijken of dat nog redelijke kwaliteit is. 2.48 Euro voor betaalt, dus ik verwacht er HEEL veel van.
Ongelooflijk toch. Echt shit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef sjimz het volgende:
Wat een drama voor Ierland![]()
Notabene een Ierse Ref.
Dat is toch altijd op 17 Maartquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom is mij niet eerder verteld dat het vandaag St. Patrick's Day is???
Ja, maar ik hou het nooit bij. Net als Halloween.quote:
Okee. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou het nooit bij. Net als Halloween.
Common knowledge?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom is mij niet eerder verteld dat het vandaag St. Patrick's Day is???
Leuk, zo eens kijken!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:
MM, je column heeft psv.netwerk.to gehaald
Succes met luiers verschonenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Gollemrulez het volgende:
En ik ga meteen weer. Op mn 6 maanden oude neefje passen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |