Lijkt je dat een goed plan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil ook een tagje en ik heb hem ook niet gehad voor mijn verjaardag
13 aprilquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:59 schreef yvonne het volgende:
Sara wanneer ben je jarig?
Heb je OS in Jokeruitmonstering het sprookje van Balkje en de boze burgemeester laten voorlezen?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je OS in Jokeruitmonstering het sprookje van Balkje en de boze burgemeester laten voorlezen?
Of heb je hem echt in de kast gestopt?
(voordeel is dan dat ie uit de kast mag. Stuur em dan even bij mij langs)
Aangezien jij hier nog post zal het ook wel bij leven zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 11:29 schreef yvonne het volgende:
Zeg, dat "Godin" moet je dan al dood zijn of is dat bij leven ook zo?
jij bent gewoon de blonde godin van FOK!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:29 schreef yvonne het volgende:
Zeg, dat "Godin" moet je dan al dood zijn of is dat bij leven ook zo?
waar is de foto van Mir met kroontje?quote:
Vandaag is je grote dagquote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef draculettetje het volgende:
zoooo weer thuis fijn weekendje zoessie
was gezellig, lekker gegeten in een te druk en chaotisch maaaar ooooowww zoo leuk restaurant voor de kindjes
de trein net was wel heeel koud![]()
nu naar bed![]()
Sluit aanquote:Op maandag 19 maart 2007 07:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandaag is je grote dag![]()
Succes meid![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar is de foto van Mir met kroontje?
niets bijzonders hoorquote:
Zware tijden dus met je pa. Kun je het wel van je afzetten allemaal of blijft het in je hoofd spoken?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:32 schreef Metro2005 het volgende:
Ben een beetje moe vandaag.
Hele weekend in Spijkenisse gezeten ongeveer. Mijn moeder geholpen met de jaaropgave en belastingaangifte en veel bij mijn pa gezeten. Gaat niet echt lekker momenteel. Hadden niet verwacht dat ie het weekend zou halen eigenlijk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
niets bijzonders hoor
Ik heb er 1 uitgezocht waar bijna geen kinderen op staan en de kindjes die er op staan onherkenbaar. gemaakt.
(hint: ja het zijn twee kinderen.. de ene staat tegen mij aan en is deelsf verstopt achter mijn arm haar lichaam gaat bijna in ij op odat zij ook iets wits draagt )
[afbeelding]
[..]
niets bijzonders hoor
Ik heb er 1 uitgezocht waar bijna geen kinderen op staan en de kindjes die er op staan onherkenbaar. gemaakt.
(hint: ja het zijn twee kinderen.. de ene staat tegen mij aan en is deelsf verstopt achter mijn arm haar lichaam gaat bijna in ij op odat zij ook iets wits draagt )
[afbeelding]
tja ja en nee, kan wel gewoon mijn dagelijkse bezigheden doen maar het blijft wel constant door mijn hoofd spoken, hoe die daar ligt in dat bed. De dingen die die gezegd heeft de laatste keren en dat soort dingen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zware tijden dus met je pa. Kun je het wel van je afzetten allemaal of blijft het in je hoofd spoken?
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan het zijn dat het dragen van berg-kristal binnen 20 minuten vruchten afwerpt?
Lijkt wel alsof ik wat merk
Maar dat kan een placebo effect zijn.
Dat doek aan de muur op die foto, is dat een smiley met armen en benen Mirage
Sterkte ermeequote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
tja ja en nee, kan wel gewoon mijn dagelijkse bezigheden doen maar het blijft wel constant door mijn hoofd spoken, hoe die daar ligt in dat bed. De dingen die die gezegd heeft de laatste keren en dat soort dingen.
Ik dacht alquote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]nee dat was in het kader van het ridderfeestje.
Even snel een kasteel en draak en jonkvrouw op een doek gezet en opgehangen als aankleding.
Elders hing een jurk en een zwaard en een schild.
Heel veel sterkte metro, zeker de komende tijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
tja ja en nee, kan wel gewoon mijn dagelijkse bezigheden doen maar het blijft wel constant door mijn hoofd spoken, hoe die daar ligt in dat bed. De dingen die die gezegd heeft de laatste keren en dat soort dingen.
Mijn vader is nog bij zijn volle bewustzijn ja maar is wel heel erg platgespoten met pijnstillers dus hij valt wel elke paar minuten weer in slaapquote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel veel sterkte metro, zeker de komende tijd.
Is je vader zich nog bewust van alles ?
En je moeder.. trekt zij het een beetje ?
Dikke knuffel, ik weet waar je doorheen gaat.
Er is niet veel dat ik kan zeggen dat het makkelijker maakt of minder onrechtvaardig,
maar ik denk aan jullie.
Begraven of cremeren bedoel je?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft je pa al duidelijk gemaakt wat hij wilt als hij sterft?
helloquote:Op maandag 19 maart 2007 12:43 schreef sararaats het volgende:
say hello to het Belgisch zotteke
thnxquote:en Metro, veel sterkte !!!
Goed geregeld dusquote:Op maandag 19 maart 2007 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Begraven of cremeren bedoel je?
ja, hij wil begraven worden.
Dat soort dingen zijn allemaal gelukkig al besproken. Ook hebben we al een formulier moeten ondertekenen dat wij (familie) het er mee eens zijn dat als hij bv ondraagelijke pijn krijgt dat hij een overdosis morfine krijgt. (euthanasie dus)
Ja, maar moet wel met toestemming van mijn vader natuurlijk, en dat kan niet als hij niet meer bij zijn volle bewustzijn is straks. Dus dat moet iets van te voren.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goed geregeld dus
Inderdaad bedoelde ik begraven of cremeren.
Wist niet dat ze zulke dingen regelen in het ziekenhuis over zo'n overdosis. Dacht dat ze echt tot het einde uitstellen.
Mijn oom hebben ze nog onder de scanner gedaan op de dag van overlijden in het ziekenhuis. Laatste poging om er wat tegen te doen maar dat was dus in principe niet meer nodig.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, maar moet wel met toestemming van mijn vader natuurlijk, en dat kan niet als hij niet meer bij zijn volle bewustzijn is straks. Dus dat moet iets van te voren.
Hij ligt trouwens niet meer in het ziekenhuis nu hoor, hij ligt nu in een hospice. Hij krijgt ook geen verdere behandeling meer.
hihi dank en DV ook, ik zal het meenemen morgen....quote:Op maandag 19 maart 2007 07:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandaag is je grote dag![]()
Succes meid![]()
Dat moet ie zelf aangeven, hij krijgt dan een morfinepompje die hij zelf kan bedienen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn oom hebben ze nog onder de scanner gedaan op de dag van overlijden in het ziekenhuis. Laatste poging om er wat tegen te doen maar dat was dus in principe niet meer nodig.
Tekenen dat ze je een overdosis geven bij erge pijn lijkt me dan wel een troost voor je pa. Weten dat je niet kapot gaat van de pijn. Vraag me dan wel af hoe ze bepalen wanneer de pijn te erg wordt.
En dan lijkt het naarmate ik "ouder" word dat het nog sneller gaat allemaal. Kerstmis is amper voorbij en de volgende kerst staat weer voor de deur. Tel eens tot 10 en je zit weer 10 jaar verder.
Ja ik waardeer het echt heel erg. Echt heel lief van iedereenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef draculettetje het volgende:
@metro de meeste woorden die je op dit moment kan zeggen zijn al gezegd, maar daar wil ik me wel graag bij aansluiten!![]()
[..]
niets bijzonders hoor
[afbeelding]
Ik vind die bovenste wel apart. Je ziet er veel verschillende dingen inquote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef Normalneo het volgende:
recovering_the_sats
[afbeelding]
bon_bini_math
[afbeelding]
gaat dus weer zoals vanoudsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef vamperotica het volgende:
hoofdpijnen wat heftiger als normaal...
Wazig wel net als normaal!...
Ik bots alleen nog meer overal tegen aan... (deuren die niet helemaal open staan, randjes van muren en aanrechten), mis stoeprandjes, laat van alles uit mn handen vallen en vergeet nog meer als normaal....
Verder...
Niets aan t handje!
hihi gaat vast sneller als er wat meer rust wordt genomen enzo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gaat dus weer zoals vanouds![]()
serieus: Enig idee hoe lang dat duurt voor het over is?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi gaat vast sneller als er wat meer rust wordt genomen enzo....
Al vin ik wel hoor dat het snel moet over zijn, bv voor donderdag maar da lukt nie
Geen idee!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gaat dus weer zoals vanouds![]()
serieus: Enig idee hoe lang dat duurt voor het over is?
over mij? wat droomde je dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier vandaag trouwens rustig.
Hier nog geen babykattenkoppen. Ik ben nog een dagje thuisgebleven, uitzieken.
Beetje te lang blijven doorlopen en kan nu hele dagen slapen, lijkt het wel.
Droomde net over jou Metro.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef Mirage het volgende:
nou dat is dan lekker, ik wil net naa rbuiten gaan.
Even lekker de hort op met mijn meisje, ze moet hoognodig geborsteld worden...
begint het weer opeens te regenen
en nee, ik ga d'r echt niet binnen borstelen vandaag
mijn vloer ziet er redelijk uit en als ik haar binnen borstel vliegt er genoeg haar rond om een tapijtje te knopen.
Hoi Hoi,quote:
Ik PM je evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Normalneo het volgende:
kabinescene
De kaptien (ik dus: whahahahahaha) hoorde van fokkermaatje weet-ik-veel-wie dat jij geboortehoroscopen doet. Heb jij eventueel interesse om voor ik dus een horoscoop te trekken wat de sterren over de liefde zeggen? Want de kaptein: ik dus, voelt zich wel eens alleen op het schip.
De uitkijk? Moet ik eerst mijn bril opzoeken. Heb em nodig voor afstanden maar draag dat ding haast nooitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:29 schreef Normalneo het volgende:
ja is goed hijs de zeilen..
waar is Bastard?? Ik heb hem nodig om het anker op te hijsen..
Metro2005: doe jij het grootzeil..
Nokje: op de uitkijk
Mirage: aan het stuur
DV: zorg ervoor dat de drank klaarstaat
Sararaats: pianospelen meid
Senesta: graag PM-en
we vaar off!!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Weet je zeker dat je Mirage niet in het eksternest wil zetten?
Nee hoor. Ik wil het best doen. Ik denk alleen maar mee in het kader van het verzien en zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Jij probeert je taken af te schuiven![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:19 schreef nokwanda het volgende:
wat?
Ik denk dat jullie me morgenvroeg uit het eksternest kunnen vissen en dan hopen dat we niet in de nacht ergens tegen een ijsschots of een rots geknalt zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het begint best laat te worden nu, het was vanmorgen best vroeg namelijk![]()
Ik vermoed dat ik je morgen wel zal kunnen vertellen wat ik dan denk dat ik nu mis![]()
Dan hebben we die in ieder geval niet gemist, hmm of wel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie me morgenvroeg uit het eksternest kunnen vissen en dan hopen dat we niet in de nacht ergens tegen een ijsschots of een rots geknalt zijn![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:58 schreef vamperotica het volgende:
Vampje gaat even inkopen doen... Voor de eerste tijd veel verse groentetjes, we willen natuurlijk geen scheurbuik aan boord!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef nokwanda het volgende:
*megafoon pakt en vanuit het kraaiennest roept* Da's ook een manier om onder je taken uit te komen
*megafoon pakt en vanuit het kraaiennest roept* Da's ook een manier om onder je taken uit te komen
o nee, Mirage..... NN zei dat we niet uitvaren tot 16.00 uur
Je bent te snel
Heb mijn bril gevonden. Kan je dus op de kant zien staan.quote:
Vrouwen met brillenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb mijn bril gevonden. Kan je dus op de kant zien staan.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
mogguh gelukkig zijn jullie dan nog niet uitgevaren, dan kan ik jullie nog uitzwaaien!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb mijn bril gevonden. Kan je dus op de kant zien staan.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zorg voor de spa-blauw en spa-rood. Er wordt geen druppel alcohol gedronken aan boord
Iedereen krijgt frisdrank of water.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan boord hoort rum... met een houten poot
Ze gaat toch meequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Er is al genoeg water om ons heen!
Twee ook goed?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan boord hoort rum... met een houten poot
hi hi terwijl ik type kom jij ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Twee ook goed?
Anders moet ik er een thuis laten![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi terwijl ik type kom jij ook
doe dan ff 3 houten poten
Wel goed insmeren he, je hebt zo houtworm op zeequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar als er toch een houten poot mee moet......
Jaaaa............maar dan krijg je wel gatenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:
Nemen we gewoon een specht mee. Die eet die houtworm wel
Ach, ik heb ook niet echt zee-wielen...........quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef sararaats het volgende:
ik ben net wakker
ik ga vanavond op restaurant dus kan niet meeevaren en pianospelen
ik word niet gemakkelijk zeeziek maar heb het toch niet zo voor boten
Trouwens... waar hebben we het eigenlijk over. Jij hebt rubberen houten benenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jaaaa............maar dan krijg je wel gaten![]()
De moderne piraat van tegenwoordig kent niet meer zonder de gamma!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens... waar hebben we het eigenlijk over. Jij hebt rubberen houten benen![]()
Geen last van houtworm dus
Dat zegt tie..........Gammaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:20 schreef draculettetje het volgende:
kan niet meer zonder de gamma metro hihi
Weet je wat zeewater met rubber doetquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens... waar hebben we het eigenlijk over. Jij hebt rubberen houten benen![]()
Geen last van houtworm dus
Daar ken ik de slogan niet vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
En de Praxis dan?
Ook daar heeft de gamma wat voor :quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet je wat zeewater met rubber doet![]()
scampi's? Kun je ze niet eerst dood makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef sararaats het volgende:
ik ga straks scampi's vangen en opeten
ik hoop dat ze niet bijten
ik zal ze eerst besproeien met cognac en dan in brand steken (het zogeheten flamberen)
heb geen zin in fastfood
ik sla ze eerst dood met een baseball-batquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
scampi's? Kun je ze niet eerst dood makenik giet over jou toch ook geen benzine en ik steek je daarna toch ook nie aan? dat zou jij ook niet leuk vinden
sadist.
Hee... Vaar je mee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
Welkomquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
ik vind het vooral grappigquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:58 schreef vamperotica het volgende:
K vind t wel een erg passend onderdinges Sara!
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
Lol! Is dat het restaurant waar de scampi's gegeten gaan worden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind het vooral grappig
en voor yvonne:
Restaurant Tante Yvonne
nee hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol! Is dat het restaurant waar de scampi's gegeten gaan worden?
Dat kun je wel omdraaien tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:14 schreef vamperotica het volgende:
33
Nu nog wel ja!quote:
Dat zie je dan wel weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nu nog wel ja!![]()
Maar volgend jaar nie meer!![]()
Heeft ie daar een handleiding voor nodigquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Mirage het volgende:
hey !!!!
Hij heeft de G-spot gevonden
[afbeelding]
Waarom zo geschokt?quote:
Die is bezig met het weren van Rum aan boord!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:22 schreef Normalneo het volgende:
ik miste dv vandaag iemand die weet waar die jongen uithangt?
Om alle soorten fokkers te bewaren voor de toekomst?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:21 schreef Normalneo het volgende:
pff de kade was erug hard slapen en ik kom net uit mijn roes..ik kan me iets herinneren van een schip in mijn droom en allemaal fokkers erop..of was het nu de ark van fok?
Heb jij nog leuke verjaardagsdinges gedaan vandaag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die is bezig met het weren van Rum aan boord!
leuke dag gehad vampje?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die is bezig met het weren van Rum aan boord!
Kdootjes gekregen en taartejs gegeten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke verjaardagsdinges gedaan vandaag?
Zijn jullie zussen? Wat betekend dat zoessie? Heb ik me al heel lang afgevraagd..quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
de zoessie!
Ik deed even met jou mee, met de verkeerde smilie zie ikquote:
Wist je dat echt nog niet? Ja we zijn zussen maar noemen elkaar geen zus maar zoessiequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Zijn jullie zussen? Wat betekend dat zoessie? Heb ik me al heel lang afgevraagd..![]()
Samen met haar wel een naam voor mij bedacht, maar idd dracula en de intervieuw with the vampire samen veel gezien!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef Normalneo het volgende:
vaag gehoord ja in het verleden..leuk..en jullie hebben iets met dracula en vampieren?
vind je Bram Stokers Dracula ook zo geweldig? Ik wel iig..met dr. van Helsing. Dat is een film waar ik me helemaal bij kan inleven. Zo''n geweldige decors. Keanu Reeves speelt een meesterrol in die film vind ik persoonlijk.
Dikke kus voor jullie allemaal...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
erg slecht, hij eet en drinkt bijna niet meer nu en heeft een dubbele dosis morfine gekregen.
Ga er vanavond heen. Maar ben band dat hij volgende week niet meer doorkomt
en oorontsteking is wel vervelend! krrijgt minimonster dan buisjes ofzo?
Gaan ze eindelijk kijken naar die constante koppijn van jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef vamperotica het volgende:
Middag...
Bij de dokter geweest vandaag... Miniminimonster heeft weer aan twee kanten oorontsteking en ik mag naar de neuroloog
Yup...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk kijken naar die constante koppijn van jou?
Ben je blij dat er nu eindelijk een keer naar gekeken gaat worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup...
Ik had uitgelegd dat t al jaaaren zo was maar dak ook steeds meer in de war was met woorden zeg maar... En vaak t gevoel had van uhm... in de mist zitten.. Of in een zwembad dat alles om je heen nie helemaal helder is enzo.... Doktertje zag in zn pjoetertje dak in 2004 al eens op de EHBO geweest was en dat ze me toen n nacht gehouden hadden met een thunderdinges(??) hoofdpijn iets... En riep gelukkig niet wacht eerst maar eens rustig af of die hersenschuddingoverlastdinges voorbij gaat, maar ik mocht gelijk een afspraak maken... de 19e april staat ie!
Aan de ene kant wel... Aan de andere kant hek genoeg andere dingen aan mn kop...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je blij dat er nu eindelijk een keer naar gekeken gaat worden?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel... Aan de andere kant hek genoeg andere dingen aan mn kop...
Wil natuurlijk wel weten waar t vandaan komt, maar jammer dat dat niet ff tijdens een telefoongesprekje met meneer de neuroloog kan. En dat ie dan een pilletje geeft dat t niet meer elke dag zo zeer doet....
Ga je ook mee?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Moet ik ook nagekeken worden of gewoon voor de gezelligheid?
sterkte met na laten kijken, hoop dat je er snel vanaf bent!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat jouw hoofd ook wel vaak pijn deed...
klopt wel, maar ik weet vrijwel altij waar at mee samenhangt en die oorzaak is niet neurologischquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat jouw hoofd ook wel vaak pijn deed...
Dan alleen voor de gezelligheid!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt wel, maar ik weet vrijwel altij waar at mee samenhangt en die oorzaak is niet neurologisch
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan alleen voor de gezelligheid!
owwwwwwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef senesta het volgende:
Hij is vast al oud maar ik moet er steeds weer om lachen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwwww
die is ook errrrruuuuuggggg leuk !!!(hoe toepasselijk ook)
och schat, er zit genoeg spanning in jou om het toetsenbord te elecrokuterenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:44 schreef Mirage het volgende:
woepsie, ghoe groot is ed kans dat ik geelectrokuteerd wordt doro mijn toetsenbord ??
(er zit een half glas wijn in)
jah, das waarschijnlijk waar..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
och schat, er zit genoeg spanning in jou om het toetsenbord te elecrokuteren
Leuk sara bedankt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind het vooral grappig
en voor yvonne:
Restaurant Tante Yvonne
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef Normalneo het volgende:
leuk het is weer vrijdag zie ikleuke plaatjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |