tja ja en nee, kan wel gewoon mijn dagelijkse bezigheden doen maar het blijft wel constant door mijn hoofd spoken, hoe die daar ligt in dat bed. De dingen die die gezegd heeft de laatste keren en dat soort dingen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zware tijden dus met je pa. Kun je het wel van je afzetten allemaal of blijft het in je hoofd spoken?
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan het zijn dat het dragen van berg-kristal binnen 20 minuten vruchten afwerpt?
Lijkt wel alsof ik wat merk
Maar dat kan een placebo effect zijn.
Dat doek aan de muur op die foto, is dat een smiley met armen en benen Mirage
Sterkte ermeequote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
tja ja en nee, kan wel gewoon mijn dagelijkse bezigheden doen maar het blijft wel constant door mijn hoofd spoken, hoe die daar ligt in dat bed. De dingen die die gezegd heeft de laatste keren en dat soort dingen.
Ik dacht alquote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]nee dat was in het kader van het ridderfeestje.
Even snel een kasteel en draak en jonkvrouw op een doek gezet en opgehangen als aankleding.
Elders hing een jurk en een zwaard en een schild.
Heel veel sterkte metro, zeker de komende tijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
tja ja en nee, kan wel gewoon mijn dagelijkse bezigheden doen maar het blijft wel constant door mijn hoofd spoken, hoe die daar ligt in dat bed. De dingen die die gezegd heeft de laatste keren en dat soort dingen.
Mijn vader is nog bij zijn volle bewustzijn ja maar is wel heel erg platgespoten met pijnstillers dus hij valt wel elke paar minuten weer in slaapquote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel veel sterkte metro, zeker de komende tijd.
Is je vader zich nog bewust van alles ?
En je moeder.. trekt zij het een beetje ?
Dikke knuffel, ik weet waar je doorheen gaat.
Er is niet veel dat ik kan zeggen dat het makkelijker maakt of minder onrechtvaardig,
maar ik denk aan jullie.
Begraven of cremeren bedoel je?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft je pa al duidelijk gemaakt wat hij wilt als hij sterft?
helloquote:Op maandag 19 maart 2007 12:43 schreef sararaats het volgende:
say hello to het Belgisch zotteke
thnxquote:en Metro, veel sterkte !!!
Goed geregeld dusquote:Op maandag 19 maart 2007 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Begraven of cremeren bedoel je?
ja, hij wil begraven worden.
Dat soort dingen zijn allemaal gelukkig al besproken. Ook hebben we al een formulier moeten ondertekenen dat wij (familie) het er mee eens zijn dat als hij bv ondraagelijke pijn krijgt dat hij een overdosis morfine krijgt. (euthanasie dus)
Ja, maar moet wel met toestemming van mijn vader natuurlijk, en dat kan niet als hij niet meer bij zijn volle bewustzijn is straks. Dus dat moet iets van te voren.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goed geregeld dus
Inderdaad bedoelde ik begraven of cremeren.
Wist niet dat ze zulke dingen regelen in het ziekenhuis over zo'n overdosis. Dacht dat ze echt tot het einde uitstellen.
Mijn oom hebben ze nog onder de scanner gedaan op de dag van overlijden in het ziekenhuis. Laatste poging om er wat tegen te doen maar dat was dus in principe niet meer nodig.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, maar moet wel met toestemming van mijn vader natuurlijk, en dat kan niet als hij niet meer bij zijn volle bewustzijn is straks. Dus dat moet iets van te voren.
Hij ligt trouwens niet meer in het ziekenhuis nu hoor, hij ligt nu in een hospice. Hij krijgt ook geen verdere behandeling meer.
hihi dank en DV ook, ik zal het meenemen morgen....quote:Op maandag 19 maart 2007 07:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandaag is je grote dag![]()
Succes meid![]()
Dat moet ie zelf aangeven, hij krijgt dan een morfinepompje die hij zelf kan bedienen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn oom hebben ze nog onder de scanner gedaan op de dag van overlijden in het ziekenhuis. Laatste poging om er wat tegen te doen maar dat was dus in principe niet meer nodig.
Tekenen dat ze je een overdosis geven bij erge pijn lijkt me dan wel een troost voor je pa. Weten dat je niet kapot gaat van de pijn. Vraag me dan wel af hoe ze bepalen wanneer de pijn te erg wordt.
En dan lijkt het naarmate ik "ouder" word dat het nog sneller gaat allemaal. Kerstmis is amper voorbij en de volgende kerst staat weer voor de deur. Tel eens tot 10 en je zit weer 10 jaar verder.
Ja ik waardeer het echt heel erg. Echt heel lief van iedereenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef draculettetje het volgende:
@metro de meeste woorden die je op dit moment kan zeggen zijn al gezegd, maar daar wil ik me wel graag bij aansluiten!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
niets bijzonders hoor
Ik heb er 1 uitgezocht waar bijna geen kinderen op staan en de kindjes die er op staan onherkenbaar. gemaakt.
(hint: ja het zijn twee kinderen.. de ene staat tegen mij aan en is deelsf verstopt achter mijn arm haar lichaam gaat bijna in ij op odat zij ook iets wits draagt )
[afbeelding]
Ik vind die bovenste wel apart. Je ziet er veel verschillende dingen inquote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef Normalneo het volgende:
recovering_the_sats
[afbeelding]
bon_bini_math
[afbeelding]
gaat dus weer zoals vanoudsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef vamperotica het volgende:
hoofdpijnen wat heftiger als normaal...
Wazig wel net als normaal!...
Ik bots alleen nog meer overal tegen aan... (deuren die niet helemaal open staan, randjes van muren en aanrechten), mis stoeprandjes, laat van alles uit mn handen vallen en vergeet nog meer als normaal....
Verder...
Niets aan t handje!
hihi gaat vast sneller als er wat meer rust wordt genomen enzo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gaat dus weer zoals vanouds![]()
serieus: Enig idee hoe lang dat duurt voor het over is?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi gaat vast sneller als er wat meer rust wordt genomen enzo....
Al vin ik wel hoor dat het snel moet over zijn, bv voor donderdag maar da lukt nie
Geen idee!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gaat dus weer zoals vanouds![]()
serieus: Enig idee hoe lang dat duurt voor het over is?
over mij? wat droomde je dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier vandaag trouwens rustig.
Hier nog geen babykattenkoppen. Ik ben nog een dagje thuisgebleven, uitzieken.
Beetje te lang blijven doorlopen en kan nu hele dagen slapen, lijkt het wel.
Droomde net over jou Metro.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef Mirage het volgende:
nou dat is dan lekker, ik wil net naa rbuiten gaan.
Even lekker de hort op met mijn meisje, ze moet hoognodig geborsteld worden...
begint het weer opeens te regenen
en nee, ik ga d'r echt niet binnen borstelen vandaag
mijn vloer ziet er redelijk uit en als ik haar binnen borstel vliegt er genoeg haar rond om een tapijtje te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |