Ik PM je evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Normalneo het volgende:
kabinescene
De kaptien (ik dus: whahahahahaha) hoorde van fokkermaatje weet-ik-veel-wie dat jij geboortehoroscopen doet. Heb jij eventueel interesse om voor ik dus een horoscoop te trekken wat de sterren over de liefde zeggen? Want de kaptein: ik dus, voelt zich wel eens alleen op het schip.
De uitkijk? Moet ik eerst mijn bril opzoeken. Heb em nodig voor afstanden maar draag dat ding haast nooitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:29 schreef Normalneo het volgende:
ja is goed hijs de zeilen..
waar is Bastard?? Ik heb hem nodig om het anker op te hijsen..
Metro2005: doe jij het grootzeil..
Nokje: op de uitkijk
Mirage: aan het stuur
DV: zorg ervoor dat de drank klaarstaat
Sararaats: pianospelen meid
Senesta: graag PM-en
we vaar off!!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Weet je zeker dat je Mirage niet in het eksternest wil zetten?
Nee hoor. Ik wil het best doen. Ik denk alleen maar mee in het kader van het verzien en zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Jij probeert je taken af te schuiven![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:19 schreef nokwanda het volgende:
wat?
Ik denk dat jullie me morgenvroeg uit het eksternest kunnen vissen en dan hopen dat we niet in de nacht ergens tegen een ijsschots of een rots geknalt zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het begint best laat te worden nu, het was vanmorgen best vroeg namelijk![]()
Ik vermoed dat ik je morgen wel zal kunnen vertellen wat ik dan denk dat ik nu mis![]()
Dan hebben we die in ieder geval niet gemist, hmm of wel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie me morgenvroeg uit het eksternest kunnen vissen en dan hopen dat we niet in de nacht ergens tegen een ijsschots of een rots geknalt zijn![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:58 schreef vamperotica het volgende:
Vampje gaat even inkopen doen... Voor de eerste tijd veel verse groentetjes, we willen natuurlijk geen scheurbuik aan boord!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef nokwanda het volgende:
*megafoon pakt en vanuit het kraaiennest roept* Da's ook een manier om onder je taken uit te komen
*megafoon pakt en vanuit het kraaiennest roept* Da's ook een manier om onder je taken uit te komen
o nee, Mirage..... NN zei dat we niet uitvaren tot 16.00 uur
Je bent te snel
Heb mijn bril gevonden. Kan je dus op de kant zien staan.quote:
Vrouwen met brillenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb mijn bril gevonden. Kan je dus op de kant zien staan.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
mogguh gelukkig zijn jullie dan nog niet uitgevaren, dan kan ik jullie nog uitzwaaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |