Dat kun je wel omdraaien tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:14 schreef vamperotica het volgende:
33
Nu nog wel ja!quote:
Dat zie je dan wel weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nu nog wel ja!![]()
Maar volgend jaar nie meer!![]()
Heeft ie daar een handleiding voor nodigquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Mirage het volgende:
hey !!!!
Hij heeft de G-spot gevonden
[afbeelding]
Waarom zo geschokt?quote:
Die is bezig met het weren van Rum aan boord!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:22 schreef Normalneo het volgende:
ik miste dv vandaag iemand die weet waar die jongen uithangt?
Om alle soorten fokkers te bewaren voor de toekomst?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:21 schreef Normalneo het volgende:
pff de kade was erug hard slapen en ik kom net uit mijn roes..ik kan me iets herinneren van een schip in mijn droom en allemaal fokkers erop..of was het nu de ark van fok?
Heb jij nog leuke verjaardagsdinges gedaan vandaag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die is bezig met het weren van Rum aan boord!
leuke dag gehad vampje?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die is bezig met het weren van Rum aan boord!
Kdootjes gekregen en taartejs gegeten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke verjaardagsdinges gedaan vandaag?
Zijn jullie zussen? Wat betekend dat zoessie? Heb ik me al heel lang afgevraagd..quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
de zoessie!
Ik deed even met jou mee, met de verkeerde smilie zie ikquote:
Wist je dat echt nog niet? Ja we zijn zussen maar noemen elkaar geen zus maar zoessiequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Zijn jullie zussen? Wat betekend dat zoessie? Heb ik me al heel lang afgevraagd..![]()
Samen met haar wel een naam voor mij bedacht, maar idd dracula en de intervieuw with the vampire samen veel gezien!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef Normalneo het volgende:
vaag gehoord ja in het verleden..leuk..en jullie hebben iets met dracula en vampieren?
vind je Bram Stokers Dracula ook zo geweldig? Ik wel iig..met dr. van Helsing. Dat is een film waar ik me helemaal bij kan inleven. Zo''n geweldige decors. Keanu Reeves speelt een meesterrol in die film vind ik persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |