Dikke kus voor jullie allemaal...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
erg slecht, hij eet en drinkt bijna niet meer nu en heeft een dubbele dosis morfine gekregen.
Ga er vanavond heen. Maar ben band dat hij volgende week niet meer doorkomt
en oorontsteking is wel vervelend! krrijgt minimonster dan buisjes ofzo?
Gaan ze eindelijk kijken naar die constante koppijn van jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef vamperotica het volgende:
Middag...
Bij de dokter geweest vandaag... Miniminimonster heeft weer aan twee kanten oorontsteking en ik mag naar de neuroloog
Yup...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk kijken naar die constante koppijn van jou?
Ben je blij dat er nu eindelijk een keer naar gekeken gaat worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup...
Ik had uitgelegd dat t al jaaaren zo was maar dak ook steeds meer in de war was met woorden zeg maar... En vaak t gevoel had van uhm... in de mist zitten.. Of in een zwembad dat alles om je heen nie helemaal helder is enzo.... Doktertje zag in zn pjoetertje dak in 2004 al eens op de EHBO geweest was en dat ze me toen n nacht gehouden hadden met een thunderdinges(??) hoofdpijn iets... En riep gelukkig niet wacht eerst maar eens rustig af of die hersenschuddingoverlastdinges voorbij gaat, maar ik mocht gelijk een afspraak maken... de 19e april staat ie!
Aan de ene kant wel... Aan de andere kant hek genoeg andere dingen aan mn kop...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je blij dat er nu eindelijk een keer naar gekeken gaat worden?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel... Aan de andere kant hek genoeg andere dingen aan mn kop...
Wil natuurlijk wel weten waar t vandaan komt, maar jammer dat dat niet ff tijdens een telefoongesprekje met meneer de neuroloog kan. En dat ie dan een pilletje geeft dat t niet meer elke dag zo zeer doet....
Ga je ook mee?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Moet ik ook nagekeken worden of gewoon voor de gezelligheid?
sterkte met na laten kijken, hoop dat je er snel vanaf bent!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat jouw hoofd ook wel vaak pijn deed...
klopt wel, maar ik weet vrijwel altij waar at mee samenhangt en die oorzaak is niet neurologischquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat jouw hoofd ook wel vaak pijn deed...
Dan alleen voor de gezelligheid!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt wel, maar ik weet vrijwel altij waar at mee samenhangt en die oorzaak is niet neurologisch
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan alleen voor de gezelligheid!
owwwwwwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef senesta het volgende:
Hij is vast al oud maar ik moet er steeds weer om lachen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwwww
die is ook errrrruuuuuggggg leuk !!!(hoe toepasselijk ook)
och schat, er zit genoeg spanning in jou om het toetsenbord te elecrokuterenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:44 schreef Mirage het volgende:
woepsie, ghoe groot is ed kans dat ik geelectrokuteerd wordt doro mijn toetsenbord ??
(er zit een half glas wijn in)
jah, das waarschijnlijk waar..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
och schat, er zit genoeg spanning in jou om het toetsenbord te elecrokuteren
Leuk sara bedankt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind het vooral grappig
en voor yvonne:
Restaurant Tante Yvonne
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef Normalneo het volgende:
leuk het is weer vrijdag zie ikleuke plaatjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |