quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb mijn bril gevonden. Kan je dus op de kant zien staan.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zorg voor de spa-blauw en spa-rood. Er wordt geen druppel alcohol gedronken aan boord
Iedereen krijgt frisdrank of water.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan boord hoort rum... met een houten poot
Ze gaat toch meequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Er is al genoeg water om ons heen!
Twee ook goed?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan boord hoort rum... met een houten poot
hi hi terwijl ik type kom jij ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Twee ook goed?
Anders moet ik er een thuis laten![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi terwijl ik type kom jij ook
doe dan ff 3 houten poten
Wel goed insmeren he, je hebt zo houtworm op zeequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar als er toch een houten poot mee moet......
Jaaaa............maar dan krijg je wel gatenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:
Nemen we gewoon een specht mee. Die eet die houtworm wel
Ach, ik heb ook niet echt zee-wielen...........quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef sararaats het volgende:
ik ben net wakker
ik ga vanavond op restaurant dus kan niet meeevaren en pianospelen
ik word niet gemakkelijk zeeziek maar heb het toch niet zo voor boten
Trouwens... waar hebben we het eigenlijk over. Jij hebt rubberen houten benenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jaaaa............maar dan krijg je wel gaten![]()
De moderne piraat van tegenwoordig kent niet meer zonder de gamma!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens... waar hebben we het eigenlijk over. Jij hebt rubberen houten benen![]()
Geen last van houtworm dus
Dat zegt tie..........Gammaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:20 schreef draculettetje het volgende:
kan niet meer zonder de gamma metro hihi
Weet je wat zeewater met rubber doetquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens... waar hebben we het eigenlijk over. Jij hebt rubberen houten benen![]()
Geen last van houtworm dus
Daar ken ik de slogan niet vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
En de Praxis dan?
Ook daar heeft de gamma wat voor :quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet je wat zeewater met rubber doet![]()
scampi's? Kun je ze niet eerst dood makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef sararaats het volgende:
ik ga straks scampi's vangen en opeten
ik hoop dat ze niet bijten
ik zal ze eerst besproeien met cognac en dan in brand steken (het zogeheten flamberen)
heb geen zin in fastfood
ik sla ze eerst dood met een baseball-batquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
scampi's? Kun je ze niet eerst dood makenik giet over jou toch ook geen benzine en ik steek je daarna toch ook nie aan? dat zou jij ook niet leuk vinden
sadist.
Hee... Vaar je mee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
Welkomquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
ik vind het vooral grappigquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:58 schreef vamperotica het volgende:
K vind t wel een erg passend onderdinges Sara!
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef Gardner het volgende:
Goedemiddag allemaal
Lol! Is dat het restaurant waar de scampi's gegeten gaan worden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind het vooral grappig
en voor yvonne:
Restaurant Tante Yvonne
nee hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol! Is dat het restaurant waar de scampi's gegeten gaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |