Natuurlijk vind ik het wel leuk, daar ging het niet om.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Monidique het volgende:
Vind je Bottom niet leuk? Ik wel.
hihiquote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef pberends het volgende:
Hans Teeuwen bij het Theo van Gogh standbeeld.
Dat ''proffesionele'' verbeteren ze toch niet en ze geloven het zo als je zegt dat die Ferrari door een Marokkaan gejat is, xenofoob als ze zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef Monidique het volgende:
En je hoeft het ze niet te vertellen natuurlijk. In de buurt denken ze dat ik een proffesionele voetballer ben, met een afgeronde economie-opleiding en een Ferrari. Echt, je maakt ze vanalles wijs.
Nee, daarom geloven ze het juist, omdat jij het verkeerd zegt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
Nieuwe spelling. Als je vandaag zo scherp zou zijn als anders, had je natuurlijk 'Marrokaan' geschreven.
heul gedateerd..quote:
Weet Sidekick het al?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Monidique het volgende:
-Angelus- stuurt me boze PM's.
Mij niet. Dat valt me mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Monidique het volgende:
-Angelus- stuurt me boze PM's.
quote:http://uncyclopedia.org/wiki/Amsterdam
A mythical (miniature) village that was last seen somewhere between Holland and Norway, due north of Germany. It's also the highest capital in the world.
It's well known for lawlessness and criminalitym, both of which are not displayed outside but mainly sold from flower markets and coffeeshops trying to exploit this merchandise to the max.
Amsterdam is the place you look for, for a practical weekend with your lover, no romantism, only 24/7 limitless drugs and sex.
On Dam Square, in the middle of town, a giant dildo monument has been erected after WWII. It vibrates every hour. When it does the four lions surrounding it sing "The Smurfensong". At night the lions sleep. There is talk of making it into a fountain.
Legend has it that this medieval-style picturesque place is filled with glass cages displaying beautiful naked women waiting to have sex with middle-aged Americans and Japanese or drunk Britons. These quarters are well known as the Red Light District. Furthermore, akin to a modern Big Rock Candy Mountain, the streets are filled with drugs (which for reasons known to the dutch and to be read in the Netherlands entry do NOT include weed), free for the taking.
Due to the fact that the canals function as open sewers, Amsterdam holds the record for number of different diseases in one city. There are now so many that people are named after the disease they carry. Kankerlijer and Klerelijer are family names you can hear regularly when walking around Amsterdam.
Not to be confused with hamsterdam, a dam made entirely out of the rotting remains of dead hamsters and other rodents.
The city made headlines all over the world last Christmas when 1 (one) man supposedly 'came' over himself while speekwalking. Authorities traced the trail of cum back to his Damrak hostel where he was found weeping. He wasn't amused. He was. Not..? Or thee?
[edit]
Fun Facts
* Not Rotterdam.
* Is where Melissa18 lives
* Capital: Leidseplein, the royalty is often spotted waiting for people to get on trams without paying and then behead them.
* Population:16 million people, on a tiny piece of earth, and poetry is not lost in translation.
* Area: The only important area of course is My House.
* Currency: Before the switch to the euro the common currency was Marijuana. Beer was also ok. Bicycles however are still used for bartering purposes.
* Ethnic Groups: Stoners, Hippies, Tourists, Islams, Gonzos, Homosapiens and Hetrosapiens. and brittany
* Government: Harry Potter controls the general public and steers their political ideas by having sex with everybody.
* Legal System: Laws are not enforced at all, well they don't like murder.....bad for money
* Life Expectancy: In Amsterdam everybody stays 21 years old for the rest of their life, which is infinite.
* National Sports: Football riots, drinking, sex, smokin weed and vandalizing.
* Imports: Junkies and tourists.
* Exports: Drugs (prime consumer is England), clogs, AIDS, cheese, Heineken and Tourist junkies.
* Twinned With: Antarctica and the planet Zurg of Emperor Luijken
* Hometown of: George Baker, Bassie en Adriaan, Pieter Jan, Goldmember, Madonna and B. Gates.
* some think incorrectly that Amsterdam is the capital of the Netherlands, the real capital is Madurodam (Because that has a smaller Maroccan society).
En niet eens leuk, zoals ''Muki'' ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
Er worden hooguit kloons naar mij vernoemd.
Discriminatie.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
Boze PM's, waarom krijg ik ze nooit?
Zolang die persoon zich er maar in kan vinden he.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
En niet eens leuk, zoals ''Muki'' ofzo.
zoiets zei mijn vrouw vannacht ook, maar dan poekie ofzo..quote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
En niet eens leuk, zoals ''Muki'' ofzo.
Heeft denk ik iets te maken met groene vloei.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is Maroccan?
Wie wie ?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nu toch een ernstig boze PM gekregen zeg!
Toch niet weer een herhaling he?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef Aoristus het volgende:
juist, het wachten is op southpark..
Geen idee.. Is dit degene waarbij Kyle in de kelder wordt opgesloten?quote:
Mooie foto.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Er is helemaal geen klimaatverandering.
[afbeelding]
quote:Zo is de publieke omroep gepolst of er interesse is Jack Spijkerman terug te nemen. Ook Beau van Erven Dorens heeft zich bij de publieken gemeld.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
Sigme, waarom zijn alle mooie vrouwen lesbisch?
Hier is alles wit...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:07 schreef du_ke het volgende:
Hier is de sneeuw net weer over
quote:
quote:Presentatrice Vlaams belspelletje bedreigd
ANP
BRUSSEL - Net als in Nederland liggen ook in Vlaanderen de belspelletjes onder vuur. Zo erg zelfs dat een presentatrice bedreigd is na een uitzending waarin ze overduidelijk had geknoeid met de oplossing.
Tijdens het spelletje op 15 februari moesten de bellers een woord vormen met de letters S en I. De laatste beller antwoordde SI, wat het juiste antwoord was, maar de presentatrice draaide het antwoordvel snel om.
De producent van het spel heeft de 2000 euro later alsnog overgemaakt aan de winnaar, aldus de krant het Laatste Nieuws maandag.
In Nederland gaf RTL vorige week toe dat belspelletjes niet helemaal eerlijk gaan. Justitie is een onderzoek begonnen tegen twee commerciële omroepen. Belspelletjes mogen niet misleidend of onvolledig zijn, geen valse verwachtingen wekken of aanzetten tot onmatige deelname.
Saturnus?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
Sneeuw? Het is hier grijs en koud, maar geen sneeuw. Vanochtend wel oorverdovende donderslagen die de hemel openscheurden.
http://onziclo.pedie.info/wiki/Balkenendemanquote:Bekende teksten van Pim Fortuyn
Ik poep wat ik eet en ik eet wat in mijn bakje zit
Alle spruitjes het land uit
De witlof is achterlijk, ik zeg het maar, het is een achterlijk stuk natuur
Edje oorservies (red: Scheldnaam voor Ed van Thijn)
Ik word de nieuwe upperdog, vergis je niet, ik word de nieuwe upperdog!
Ida, dat is een lekker teefje, daar zie ik wel wat in.
Dit moet stoppen, deze pitbullisering. Frits moet stoppen om mij in een hoek te schoppen. Je bent ook MIJN baasje, Frits.
quote:
http://onziclo.pedie.info/wiki/Geert_Wildersquote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
http://onziclo.pedie.info/wiki/Pim_Fortuyn
[..]
http://onziclo.pedie.info/wiki/Balkenendeman
De Nederlandse versie van Unclopedia.
Wel heel erg flauwquote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
http://onziclo.pedie.info/wiki/Pim_Fortuyn
[..]
http://onziclo.pedie.info/wiki/Balkenendeman
De Nederlandse versie van Unclopedia.
Ik ben blijven hangen in 3, vind 4 niet zo leuk... En nog lang niet klaar met 3quote:Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef Monidique het volgende:
Warlords, uitbreiding voor 4.
Hier maar eens mee beginnen:quote:
quote:
Het gaat weer lekker in de politiek, zaterdag stond in het Parool dat er drugshonden worden ingezet op uitgaansgelegenheden, de ''opbrengst'': 9x xtc en 1x coke op het Rembrandtplein, als maat geldt: alles meer dan een halve gram coke is een dealershoeveelheid.quote:Meer controle op grote bedragen cash in auto
door onze internetredactie
AMSTERDAM - De verkeerspolitie van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) gaat strenger toezien op grote bedragen contant geld die zij aantreft bij politiecontroles.
Steeds vaker treffen politieagenten grote hoeveelheden contant geld aan bij een controle. Bedragen vanaf 2500 euro worden in beslag genomen als er geen goede verklaring is voor de herkomst van het geld.
Een aantal agenten van de KLPD krijgt een speciale opleiding om sneller te kunnen vaststellen of het om verdacht geld gaat. De nationale recherche geeft ook informatie door aan de verkeerspolitie bij het herkennen van witwaspraktijken.
Wat een kromzin, kromzwaardvechterquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ksbootje.html?p=13,1
Dat maakt echt geen mindere bastaardkind hoor
Ik moest ook heel erg wennen aan 4, maar nu vind ik het 3 keer zo leuk als deel 3.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in 3, vind 4 niet zo leuk...
Geen gekrakeel, iedereen crimineel.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker in de politiek, zaterdag stond in het Parool dat er drugshonden worden ingezet op uitgaansgelegenheden, de ''opbrengst'': 9x xtc en 1x coke op het Rembrandtplein, als maat geldt: alles meer dan een halve gram coke is een dealershoeveelheid.
Het is wel lekker veilig zo, dat iedereen gecriminaliseerd wordt.
Aan hem was heel weinig 'civ'.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zal wel losse synapsjes hebben.
Ze zetten gristenhonden in in de politiek en drugshonden in het uitgaanslevenquote:
Eentje van 25 is zeker te oud?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand hier nog een knappe zus die vrijgezel is van om en nabij de 20?
Het schijnt erg leuk te zijn ja, maar ik ben eigenwijs, ik doe lekker driequote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik moest ook heel erg wennen aan 4, maar nu vind ik het 3 keer zo leuk als deel 3.
Ja hoor, maar ze heeft een snor.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand hier nog een knappe zus die vrijgezel is van om en nabij de 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |