Ik ben blijven hangen in 3, vind 4 niet zo leuk... En nog lang niet klaar met 3quote:Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef Monidique het volgende:
Warlords, uitbreiding voor 4.
Hier maar eens mee beginnen:quote:
quote:
Het gaat weer lekker in de politiek, zaterdag stond in het Parool dat er drugshonden worden ingezet op uitgaansgelegenheden, de ''opbrengst'': 9x xtc en 1x coke op het Rembrandtplein, als maat geldt: alles meer dan een halve gram coke is een dealershoeveelheid.quote:Meer controle op grote bedragen cash in auto
door onze internetredactie
AMSTERDAM - De verkeerspolitie van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) gaat strenger toezien op grote bedragen contant geld die zij aantreft bij politiecontroles.
Steeds vaker treffen politieagenten grote hoeveelheden contant geld aan bij een controle. Bedragen vanaf 2500 euro worden in beslag genomen als er geen goede verklaring is voor de herkomst van het geld.
Een aantal agenten van de KLPD krijgt een speciale opleiding om sneller te kunnen vaststellen of het om verdacht geld gaat. De nationale recherche geeft ook informatie door aan de verkeerspolitie bij het herkennen van witwaspraktijken.
Wat een kromzin, kromzwaardvechterquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ksbootje.html?p=13,1
Dat maakt echt geen mindere bastaardkind hoor
Ik moest ook heel erg wennen aan 4, maar nu vind ik het 3 keer zo leuk als deel 3.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in 3, vind 4 niet zo leuk...
Geen gekrakeel, iedereen crimineel.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker in de politiek, zaterdag stond in het Parool dat er drugshonden worden ingezet op uitgaansgelegenheden, de ''opbrengst'': 9x xtc en 1x coke op het Rembrandtplein, als maat geldt: alles meer dan een halve gram coke is een dealershoeveelheid.
Het is wel lekker veilig zo, dat iedereen gecriminaliseerd wordt.
Aan hem was heel weinig 'civ'.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zal wel losse synapsjes hebben.
Ze zetten gristenhonden in in de politiek en drugshonden in het uitgaanslevenquote:
Eentje van 25 is zeker te oud?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand hier nog een knappe zus die vrijgezel is van om en nabij de 20?
Het schijnt erg leuk te zijn ja, maar ik ben eigenwijs, ik doe lekker driequote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik moest ook heel erg wennen aan 4, maar nu vind ik het 3 keer zo leuk als deel 3.
Ja hoor, maar ze heeft een snor.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand hier nog een knappe zus die vrijgezel is van om en nabij de 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |