quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Yo, bitches. Vandaag 'n nieuwe BlueBlood broek gekocht.
Kleuren zijn wat 'koud' op deze foto, maar dat is te wijten aan de brakheid van mijn digicam.
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef birdydontfly het volgende:
in echt echt echt veeeeel mooier. eindelijk eens de perfect zittende spijkerbroeken gevonden
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef DoimeN het volgende:
Nieuw overhemd,
WE, witte boordjes en manchetten lichtblauw gestreept wit.
Beetje brakke pic
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef rena het volgende:![]()
![]()
Voor mijn zus haar bruiloft, komende zomer
![]()
quote:
een revick? Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe vest + broek, beide van Diesel![]()
Nou daar kan ik me nog enigsinds in vinden, maar iets van de underwear lijn dragen tijdens het stappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef Stansfield het volgende:
Een zwart shirtje kopen alleen omdat er een armani logo opstaat![]()
¤140quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef men_in_red het volgende:
[..]
een revick? Hoeveel heb je er voor betaald?
Zo uniek is hij niet hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef The_Mich het volgende:
Ik zit nog steeds op het moment te wachten dat Maikuuul gaat vertellen dat hij ons al jaren voor de gek aan het houden is......
Het is jammer dat Ralf Imbar al een paar jaar geleden is overleden, maar hij kon anders moeiteloos hier met zijn bananensplit-troffee FOK binnen komen wandelen......
Wat een schitterende persiflage op zichzelf is die Maikuuul toch ook!
Maar dan wel een zo klein dat niemand het ziet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef Stansfield het volgende:
Een zwart shirtje kopen alleen omdat er een armani logo opstaat![]()
Dat maakt het niet minder triest of zoquote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar dan wel een zo klein dat niemand het ziet.
Dus wat huil je
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef cultheld het volgende:
Gezien het merk (Chasin') vermoed ik de Score.
Als ik die foto niet had gemaakt waar in stond: underwear.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Kankertriest Maikuuuuuul.
Pimpen met een fucking underwearline shirtke.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie combi hoor. Ik vind het leuk wanneer een jongen zijn outfit met zorg samenstelt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Banzaii het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
Hoop dat het lukt met die foto's. Altijd een verrassing.
Heb vandaag all stars exlusive gehaald, met geperforeerde logo's van allstars converse
Een Cast Iron broek die smal toeoopt, helemaal goed en fantastisch merk. Niet zo'n afgedragen merk als G-star.
Und ein super blouse van Cast Iron, fijn gestreepte blouse, wat je bijna niet kan zien licht grijze strepen en fijne roze hoofdkleur.
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk ben er zo blij mee (bert visser)![]()
Beetje late reactie maarquote:Op maandag 19 maart 2007 01:23 schreef Xennia het volgende:
Leuke jurk Rena, waar heb je die gekocht? En hoe staat hij als je hem aan hebt? Foto!
Ziet er idd goed uit. Best een ok merk dat cast iron. Dure en mooiere variant van pall mall.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Banzaii het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
Heb vandaag all stars exlusive gehaald, met geperforeerde logo's van allstars converse
Een Cast Iron broek die smal toeoopt, helemaal goed en fantastisch merk. Niet zo'n afgedragen merk als G-star.
Und ein super blouse van Cast Iron, fijn gestreepte blouse, wat je bijna niet kan zien licht grijze strepen en fijne roze hoofdkleur.
wat voor schoenen zijn dat en waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Banzaii het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
Volgens mij is er ondertussen wel genoeg hierover gezegd, er zijn meer mensen die dingen willen laten zien Maikuuul!........volgende dus!..........quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik die foto niet had gemaakt waar in stond: underwear.
Dan weet ik cker dat niemand op Fok! wist dat het underwear was maar gewoon een strak shirt
* Maikuuul is blij met zijn shirt en draagt het gewoon als shirt en combo met boss blouse.
volgens mij niet. Maikuuul, dat shirt kan echt niet!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:51 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Volgens mij is er ondertussen wel genoeg hierover gezegd, er zijn meer mensen die dingen willen laten zien Maikuuul!........volgende dus!..........![]()
Een riem van ¤ 30,- asociaal duur vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef jovink het volgende:
kijk maar is evenmaar je moet hetzien als ee ninvestering in de toekomst
ikvind een riem voor 30 euro ook asociaal duur maar als je het elke dagh draagt valt het ook wel weer mee opzich
afschrijving
Cast Iron? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Banzaii het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
Gast, jij bent echt zo'n sjapquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een riem van ¤ 30,- asociaal duur vinden.
Hoe cheap ben je dan.
Maar toch zou ik hem laten liggen omdat hij aan de voorkant een extra knoop op dat kleine zakje heeft. Zonde!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:19 schreef Cloud_SB het volgende:
Broek had ik toch een maatje groter genomen.
Maar die broek ziet er verder wel goed uit, geen drukke shit. mooie achterzakken ook zo te zien.
Patrick:peace: (110)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Erotica_ het volgende:
[..] Reacties op Hyves
Cast Iron? Nooit van gehoordWaar kun je dat halen. Je broek is namelijk echt chill
![]()
Ik zag hem vandaag in de etalage van Le Cocon en hij is echt mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef rena het volgende:
Beetje late reactie maar![]()
Ik heb hem gekocht bij Le Cocon in Utrecht, ongelovelijk dure winkel, maar het is voor een bruiloft dus mijn moeder heeft gedoktHij was 160 euro
![]()
En hij staat me leuk
Ik post wel een foto als het zover is
![]()
wat is dat nouweer voor onzin, ik vind 30 euro al bizar veel voor een shirtje, laat staan voor een riemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een riem van ¤ 30,- asociaal duur vinden.
Hoe cheap ben je dan.
Ik zweer je, die broek staat zoveel beter met all starsquote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef Thundertje het volgende:
Maandag worden de cliché chucks weer uit de kast getrokkenAl ben ik bang dat die nog groter lijken dan deze, maar goed
Dus het dragen van sneakers onder zulks conservatieve nette kleding vind je niet lomp?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:28 schreef parselmouth het volgende:
Oh ik vind het best mooi zo hoor, met nettere schoenen er onder. Maar ik vind deze net iets te lomp. Als je het dan netjes wil houden zou ik wat subtielere schoenen kopen voor onder een smalle broek.
Eerlijk? Nee niet echt. Mag bestquote:Op zondag 25 maart 2007 15:35 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Dus het dragen van sneakers onder zulks conservatieve nette kleding vind je niet lomp?![]()
Die broek is echt tof, maar het lijkt serieus alsof je schoenen maat 50 zijn. Welke maat heb je?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nieuwe broek en nieuwe trui. Jas is nog niet zo heel oud dus die kan hier ook prima *yay*
Nudie Thin Finn dry en simpele trui van de sting.
Ligt maar net aan het model en washingquote:Op zondag 25 maart 2007 15:50 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik vind nudie trouwens meer bij een rock & roll outfit passen dan bij een studentikoos....
Ja anders wordt ie rozequote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef revolutionx het volgende:
thundertje, je weet dat je die broek 6 maanden niet moet wassen?
Maybe I am just an average guy...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
wow, gesproken over doorsnee kleren![]()
Haha dankjewel.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:18 schreef Agrafes het volgende:
Een man met zulk een puike kledingsmaak adviseren om sneakers te gaan dragen, mijn god zeg wat is dat voor NederlandsNette kleden vriend, en die schoenen zijn uitermate puik
![]()
't Is niet m'n eerste dryquote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef revolutionx het volgende:
thundertje, je weet dat je die broek 6 maanden niet moet wassen?
44,5 ongeveer. Ik blame de hoek.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:49 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Die broek is echt tof, maar het lijkt serieus alsof je schoenen maat 50 zijn. Welke maat heb je?
Owjah, ben nog een beetje een n00b wat dat betreft. Zal eens even gaan uitzoeken hoe dat moet...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef zwahiel het volgende:
@Wouzeraar: RESIZE! Niet iedereen heeft snel breedband!*zucht*
All-stars zijn een heleboel maar stoer ?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Nee, simpele allstars vind ik juist een stoer contrast geven met een verder nette outfit
Ah nu begrijp ik het, de afgebeelde shirtje was in een compacte vrouwen maat.quote:
En bij jou stond die voor geen meterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar al in het blauw, hoe nieuw![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef revolutionx het volgende:
leuk, maar jammer dat over 2 weken fucking veel mensen met die trui lopen.
zo, vind jij dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef De_Brandweer het volgende:
niemand gaat meer een trui kopen vind ik.
leuke outfitquote:
zwart is nou niet de meest gewilde kleur in de zomer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet, het word mooi weer dus niemand gaat meer een trui kopen vind ik.
Sinds wanneer heeft Nudie een ondergoedslijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff naar MAW geweest, een mooi Nudie jeans t-shirt gezien, heb hem me laten wegleggen voor morgen zodat ik hem dan mooi kan kopen
Niet alles wat ik koop is underwearquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef Judah het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nudie een ondergoedslijn?
Gast, je underwear styl0wz (dat koste me pakweg vijf kostbare seconden om 't zo te tikkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet alles wat ik koop is underwear![]()
En mijn underwear styl0wz pwnt de mofo normale shirts
Zolang het niet deze is, is het goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff naar MAW geweest, een mooi Nudie jeans t-shirt gezien, heb hem me laten wegleggen voor morgen zodat ik hem dan mooi kan kopen
ja toch, als je dat stylo vindt, moet je zeker gewoon je eigen gang gaan. Geef me een boks, aiiiquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom vraag ik me ook af waarom de meeste fokkers zo bashen
Tis underwear oke, maar dat wist niemand als ik er geen pic van gemaakt hadmaar het gaat erom dat ik het mooi vind, niet wat jullie denken
en het zit heerlijk
Ik ben nog net niet zo diep gezonken dat ik een wijven shirt ga kopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zolang het niet deze is, is het goed![]()
[afbeelding]
Zolang die maar van de jeans afblijftquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef dialMforMonkey het volgende:
Als Maikuuuls zelfs Nudie gaan dragen is het duidelijk dat het merk zijn beste tijd gehad heeft.
Mwoa die broeken vallen redelijk mee vind ik, niet supermooi ofzo, maar misschien binnenkort een slim jim ofzo halen, kmoet es kijkequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zolang die maar van de jeans afblijft![]()
Aflbijven GVDquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mwoa die broeken vallen redelijk mee vind ik, niet supermooi ofzo, maar misschien binnenkort een slim jim ofzo halen, kmoet es kijke
Wat denk je van die Versace broek die hij toen postte. Prachtige broek en dan zo'n semi-kampjosti met supersized goudgespoten ketting die er in looptquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef dialMforMonkey het volgende:
Als Maikuuuls zelfs Nudie gaan dragen is het duidelijk dat het merk zijn beste tijd gehad heeft.
Als hij goudgespoten was was de kleur er onderhand wel afgeweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat denk je van die Versace broek die hij toen postte. Prachtige broek en dan zo'n semi-kampjosti met supersized goudgespoten ketting die er in loopt.
en niet z'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef mic_forever het volgende:
wannaB nike jasjes ofzo?
Ik koop ook niet die goedkope groene/donkere groene normale jasjes, iedereen loopt daarmee rondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:27 schreef Maikuuul het volgende:die Nike jasjes :/ 20 euro ofzo bij Foot locker .... :/
Mijn Sergio Tacchini pwnt dat jasje harder jeweet
leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef dialMforMonkey het volgende:
Onitsuka Tiger jasje. Voor de lente.
[afbeelding]
pff joh, ik weet niet. Hij zit verder precies goed dus ik vind het wel ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef jovink het volgende:
neei k bedoel omdat t ponderaan allemaal beetje bollig enzo is
Heb je ook bij die van Nike, komt door die strakke band onderaan. Als die ff omhoogschuift door een beweging heb je gelijk dit zeg maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef jovink het volgende:
neei k bedoel omdat t ponderaan allemaal beetje bollig enzo is
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik kom ook uit Friesland en ken het merk wel... Al lang![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef gfo het volgende:
de mainstream mensen
zit wel lekker inderdaad maar denk dat je hem neit zo makkelijk meer kan score, is 2005/2006 wintercolelctie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:53 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Wat een broekAlleen de maat is niet echt zo..
M@W verkoopt maar een heel beperkt stukje, je kunt nog steeds de vele malen mooiere en niet iets andere items eruit plukken vind ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef gfo het volgende:
nudie is toch al verneukt door de mainstream mensen die bij menatwork komen
ik draag het al 5 jaar en nu loopt iedere ito met nudie rond.. dus exclusief is het al niet meer
leuke spullen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:01 schreef Elvanera het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het eigenlijk een skinny?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Fok! kennende verwachte ik geflame, maar dat zal nog wel komenHet is van Dr. Denim.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind het wel een lauwe broek eigenlijk. Moet je 'm natuurlijk niet hysterisch gaan combineren, maar aan je schoenen eronder te zien zit dat wel goed.
Ik hou wel van jongens die niet bang zijn om op te vallen dmv hun kleding.
Ik had vroegâh een CKV-leraar en die had ook zo'n broekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn camera deed gek maarja geen zin om een nieuwe foto te maken.
[afbeelding]
Alsof Nike het enigste merk is wat die jasjes mag makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef mic_forever het volgende:
wannaB nike jasjes ofzo?
Kwam em vandaag ook tegen, toch maar niet gekocht omdat het mij niet stond (ik zag er verwijf uit ermeequote:
Hoeveel kost die?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn camera deed gek maarja geen zin om een nieuwe foto te maken.
[afbeelding]
Waar heb je die bril gevonden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:16 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
* Thundertje > Blues Brothers
60 euro, maar hij is dus niet zo rood als op deze.quote:
Mij meer aan die rode broeken van die ballen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:29 schreef roburt het volgende:
het doet me denken aan die rode overseas broeken waar die emo's altijd in lopen/liepen.
helemaal mee eensquote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef jovink het volgende:
ziet er leuk uit
alleen die gruwlijk lelijke ketting/hanger mag je van mj wel t raam uit pleuren
Ja iddquote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef jovink het volgende:
ziet er leuk uit
alleen die gruwlijk lelijke ketting/hanger mag je van mj wel t raam uit pleuren
Oorbellen en hanger combineren prima ja. Oorbellen matchen dat topje ook nog eens. Alsof erover nagedacht is.quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind die ketting juist wel tof, net als de rest wat je aanhebt. Vooral die oorbellen.
Witquote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef beschuit het volgende:
Alvast wat zomerspul gekocht:
Scotch&Soda 3/4
[afbeelding]
Witte Solid slimfit
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat shirtjes en een paar slippers maar daar heb ik zo vlug geen pics van
Jou ontgaat ook niets!quote:
Hoeveel koste die en welke merk?quote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef beschuit het volgende:
Witte Solid slimfit
[afbeelding]
[afbeelding]
Proest.quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef heaumeaux het volgende:
Vandaag 2 nieuwe shirtjes en een overhemd gekocht..
[afbeelding]
[afbeelding]
versace Jeans Couture
[afbeelding]
[afbeelding]
Dolce & Gabbana
[afbeelding]
Hugo Boss
oja, let niet op het dekbed...
marktplaats shopping?quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef heaumeaux het volgende:
Vandaag 2 nieuwe shirtjes en een overhemd gekocht..
[afbeelding]
[afbeelding]
versace Jeans Couture
[afbeelding]
[afbeelding]
Dolce & Gabbana
[afbeelding]
Hugo Boss
oja, let niet op het dekbed...
Nopequote:
Laat staan manquote:Op maandag 2 april 2007 17:58 schreef heaumeaux het volgende:
[..]
Nope, mja ik haal ze wel weg (als ik erachter ben hoe
)..
Gezien de reacties storen jullie er nogal aan..![]()
inderdaad gooi die turken t-shirts wegquote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
haha gewoon lelijk mischien kun je ze nog ruilen voor nog 2 van die baas overhemden?
'quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef heaumeaux het volgende:
Nope, overhemd komt uit andere winkel.. lol..![]()
Maar vind ze zelf wel mooi, dat is het belangrijkste
Lol, heb nu al spijt dat ik deze username heb gekozenquote:Op maandag 2 april 2007 18:00 schreef Liquidootje het volgende:
Mwah, niet mijn smaak kleren iig. Maar gewoon laten staan als het bij jouw stylo past. Als homo zijnde kom je in die (uitgaans)scene er vast wel mee weg![]()
Hoe weet jij dat ?quote:
Omdat ik dit soort prints nooit tegen kom in de winkels (ik koop echt niet alleen bij Yoox, zelfs daar heb je dit soort prints er niet tussen zitten). Alleen Bob Bayer verkoopt oerlelijke Versace t-shirts (die t-shirts zijn sowieso lelijk), maar die zijn nog niet zo lelijk als de shirts die heaumeaux post.quote:Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ?
Mensen die neppe kleren kopen
uiterst sad
Welke winkel hebje ze gekocht eigenlijk ?quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef heaumeaux het volgende:
Mwuah, je denkt er nogal verstand van te hebben, wil bestvanvond even foto'tje maken van echtheidscertificaat.. Mja je bent toch al zo overtuigd..
3 winkels naast de 3 gezusters waar ze ook stone island verkopen? of 1 terug?quote:Op maandag 2 april 2007 18:18 schreef heaumeaux het volgende:
Gezien dat je uit maastricht komt, denk ik niet dat je het kent, maar het is een winkel aan de grote markt in Groningen
En wat is de naam van die winkelquote:Op maandag 2 april 2007 18:18 schreef heaumeaux het volgende:
Gezien dat je uit maastricht komt, denk ik niet dat je het kent, maar het is een winkel aan de grote markt in Groningen
oh die in die soort kelder? of zit ik nou helemaalv erkeerdquote:Op maandag 2 april 2007 18:21 schreef heaumeaux het volgende:
Euhm nee, dat is vic.. Koop ik btw ook vaak dingen, maar die kleine winkel naast de Mexx zaak.
Dat zijn ze ookquote:Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Maar die shirts zijn nogal aan de drukke kant idd naar mijn mening.
En omdat het er zo reusachtig groot opstaat denkt toch iedereen dat het nep is.
net zoals het shirt van d&gquote:
Doe niets zo bijdehand..quote:
ik luis niemand dr in pas wel opquote:Op maandag 2 april 2007 18:26 schreef heaumeaux het volgende:
Nouja, is maar wat je een kelder vind.. iig glazen winkel, erg klein, altijd een iets oudere mevrouw achter de kassa.. vlakbij een bakker.. nog meer info nodig? Wou je me btw net inluizen of zo?Bij vic verkopen ze alleen armani, stone island en hugo..
LOLquote:Op maandag 2 april 2007 18:28 schreef jovink het volgende:
[..]
net zoals het shirt van d&g
DOLLARS AND GIRLS![]()
heb zelf ooit nog is een who te fuck is d&g shirt gekocht leek wel aardig echt maar volgens mij is al dat spul nep
praizlezzquote:Op maandag 2 april 2007 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
DIT MEEN JE NIET SERIEUS TOCH???????
Haha clown, Prada heeft ooit een echt who the fuck shirt gemaakt en daarna is 't schaamteloos gekopieerd door al die "grappige" winkeltjes. Net als de krantenartikel print.quote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef heaumeaux het volgende:
Who the fuck is d&g is zeker nep, dolce & gabbana zal nooit zo'n shirt over zich zelf maken.
Wel geinig dat ik een maand geleden in milaan ook allemaal zulke shirts heb gekocht in hun eigen winkels maar dat zal ook wel allemaal nep zijn.. Maar ga er ook niet meer woorden aan vuil maken.![]()
Wil je toch verder lullen, voeg me toe op msn of zo.. geen zin om er een heel topic mee te vullen
Ik weet dit omdat ik altijd gebashed word als ik kleding postquote:
Jouw Armani underwear shirt is inderdaad erg opvallendquote:Op maandag 2 april 2007 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik altijd gebashed word als ik kleding post
Achja, liever iets opvallends wat je zelf mooi vind dan als 13 in een dozijn figuur in de stad rond te lopen zonder stylz
Dank jequote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw Armani underwear shirt is inderdaad erg opvallend.
Daar gaat het op zich niet om.quote:Op maandag 2 april 2007 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dank je
Grapjes maken over een underwear shirt waaraan je niet eens wist dat het underwear was als ik er geen pic van had gemaakt ( dat labeltje )
sad
Ik word veelal onder invloed en/of opgefokt voor de camera gehaald. Dat doet niets af aan het feit dat je circuskleren hebt gekocht; Maar hé, jij moet er mee lopen, ik gelukkig nietquote:Op maandag 2 april 2007 21:03 schreef heaumeaux het volgende:
Trouwens cultheld.. Als je net zo'n chagarijn bent in het echt als op je foto's, zie ik het alleen maar als een compliment dat je het niet mooi vind![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef heaumeaux het volgende:
Gozer.. paar berichten hier boven zie je echtheidscertificaat kaartjes
echt,surequote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef heaumeaux het volgende:
Gozer.. paar berichten hier boven zie je echtheidscertificaat. kaartjes. Dus wtf lul je nep?
Solid, voor maar ¤69 bij strictly in eindhovenquote:
die laatste tee is ok, waar heb je die gehaald, Y0shi?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef Y0shi het volgende:
Nieuw t-shirtje van de H&M:
[afbeelding]
Nieuwe broek van G-star:
[afbeelding]
En nog een nieuw t-shirtje, ditmaal van Supremebeing:
[afbeelding]
koste die? tientje? hijs zker vetquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef Y0shi het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek van G-star:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef Y0shi het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek van G-star:
[afbeelding]
[afbeelding]
ow vergeten bij te zetten>?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Y0shi het volgende:
@ SHOOOTO: Gekocht bij de Revenge in Utrecht.
@ jovink: Welke bedoel je? T-shirt van de H&M was ¤ 15 en het andere shirtje was ¤ 30.
Dat H&M shirt is van de Organic Cotton lijn. Is dus helemaal milieuvriendelijk geproduceerd, hogere kwaliteit dan normaal en dan kost het dus wa meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef jovink het volgende:
[..]
ow vergeten bij te zetten>?
15?? zijn ze helemaal gestoord bij de H&M 10 moeten die dingen kosten
Zaterdag ook weer eens ff richting H&M, kijken of ze 'm nog hebben. Is die stof van die lijn ook wat "zwaarder" of?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat H&M shirt is van de Organic Cotton lijn. Is dus helemaal milieuvriendelijk geproduceerd, hogere kwaliteit dan normaal en dan kost het dus wa meer.
Vind het echt een heel leuk shirt, wilde 'm meenemen voor m'n vriend, maar ik neem al zoveel mee vanuit de H&M voor hem
Oh, ik ervaar het zelf anders wel zo. De kleren voelen ook veel zachter aan enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef revolutionx het volgende:
organic cotton is niet van hogere kwaliteit. dit wordt alleen maar beweerd.
Inderdaad! heel erg tevreden met de service en kwaliteit!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef jovink het volgende:
hebben ze snel geleverd
Waarom zit die Organic lijn niet in de online shop eigenlijk? Want dat shirt was dus uitverkocht in mijn maat potverdorie.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat H&M shirt is van de Organic Cotton lijn. Is dus helemaal milieuvriendelijk geproduceerd, hogere kwaliteit dan normaal en dan kost het dus wa meer.
Vind het echt een heel leuk shirt, wilde 'm meenemen voor m'n vriend, maar ik neem al zoveel mee vanuit de H&M voor hem
dan heb je de goede keus toch gemaakt !quote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef Senne het volgende:
Ik ben een erg standaard jongen.
Bij welke h&m's hebben ze de Organic Cotton lijn? ik keek net op de site maar daar vond ik niks.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef JopJuh het volgende:
Nieuw shirtje, Bash me
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sonic Youth , http://youtube.com/watch?v=4l6hpV4NrR0quote:
nop van http://www.madsnorgaard.dk/quote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef jovink het volgende:
zelf geschreven? dan is ie t bests
Ik schrijf lelijk en H&M shirts zijn 3x wassen lelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef jovink het volgende:
had je dan beter niet een 4.95 shirt bij de H&m op kunnen halen en het er zelf op schrijven/?
beoihu ook ik zit ook maar te zueren op deze mooie winterdagquote:Op donderdag 5 april 2007 17:09 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik schrijf lelijk en H&M shirts zijn 3x wassen lelijk![]()
En ja http://sonicyouth.com/photos/kim/index.html![]()
waar te koop?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:16 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
* Thundertje > Blues Brothers
Ohhh...wat a-grappigquote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
Niet te koop in de winkel, zelf bedacht, zelf gemaakt..![]()
En ja, dit is nog maar een proefdrukje, ik ga er nog 1 maken zonder dat doorzichtige spul overal, dus wat netter geknipt enzo.
Pff koop dan iets echt moois van Mads Norgaard, prachtige kleding heeft dat merk maar dit is wel enorm teleurstellend zegquote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef JopJuh het volgende:
Nieuw shirtje, Bash me
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Normaal houd ik niet van dit soort shirts, met grappen erop. Maar dit shirt is echt geweldig. Kan je mij het plaatje mailen want ik wil dat shirt ook?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
En ja, dit is nog maar een proefdrukje, ik ga er nog 1 maken zonder dat doorzichtige spul overal, dus wat netter geknipt enzo.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
Nouja.. ik wilde hem eigenlijk uniek houden zegmaar... maar ik zal er ff over denkenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Normaal houd ik niet van dit soort shirts, met grappen erop. Maar dit shirt is echt geweldig. Kan je mij het plaatje mailen want ik wil dat shirt ook?Email adres staat in mijn profiel.
Whehehe vet mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
Mooi shirtquote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
Huh Revenge? waar zit datquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Y0shi het volgende:
@ SHOOOTO: Gekocht bij de Revenge in Utrecht.
@ jovink: Welke bedoel je? T-shirt van de H&M was ¤ 15 en het andere shirtje was ¤ 30.
op dit plaatje staat geen copyright op dat adidas geval van jou wel dikke kusquote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef friemel het volgende:
oei, ik word nou al bang! zal ik mn shirt maar snel vernietigen? En wat maakt het uit dat ik er op aan word gesproken? Nederland is een gezellig en vrij land, de draak steken met een heilige oorlog (die door ieder weldenkend mens word afgekeurd) lijkt me toch niet verboden of raar?
Zou je trouwens ff dat dance department plaatje uit je FoBo willen halen? De buurvrouw van de moeder van de neef van mijn oudtante uit het verre africa heeft een kennis die daar werkt, die zal ik even inschakelen!
vroeger! toen respecteerde men elkaar nog!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:35 schreef dialMforMonkey het volgende:wat een topic is het ook geworden.
copyright of niet, hij krijgt adidas toch niet achter z'n broek aan voor 1 t-shirt, het zou anders zijn wanneer hij massaproductie start en iemand adidas zou waarschuwen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef jovink het volgende:
[..]
op dit plaatje staat geen copyright op dat adidas geval van jou wel dikke kus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |