"Hey laat die korting maar zitten"quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koop je een broek omdat je er veel geld voor betaalt of omdat de broek exclusief en mooi is? Ik ga in ieder geval voor het tweede. Je bent pas een stakker als je persé de volle mep betaald wil hebben voor een broek zodat je kunt vertellen wat ie heeft gekost.
"Weet je wat, doe er nog maar wat bovenop!"quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:56 schreef parselmouth het volgende:
[..]
"Hey laat die korting maar zitten"
Goed bezig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:45 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat allemaal voor nog geen 30 euro![]()
![]()
De broek is van John galliano, niet van Dsquared.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:41 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat soort kleren koop je niet om ze later door te verkopen maar uit een liefde voor mode, en daar geld voor over hebben. Vind het in jouw geval al apart dat je het schijnbaar heel cool vind dat je korting krijgt, ik zie het beetje als een ferrari hebben maar de benzine niet kunnen betalen. Ik draag zelf alleen maar de "duurdere" merken, van d&g tot Morello en heb nog nooit iemand trots horen zijn op het feit dat ie korting krijgt. En je stoer doenerij met ik krijg korting vind ik ook belachelijk, bovendien die broek van d-squared van 400 met die bandana, ik heb broeken van 200 euro die 100x aparter zijn.
Dat shirtje is echt super cute!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:45 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat allemaal voor nog geen 30 euro![]()
![]()
Zo dat is wel erg goedkoop!quote:
Je moet je ook geen reet aantrekken van wat men hier post. Met uitgaan, bij vrienden, van vrouwen en op school krijg ik louter complimenten over mijn kleding en hier wordt alles standaard afgezeken. Waarom? Daar er op Fok nou eenmaal veel wereldvreemde types postenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
De broek is van John galliano, niet van Dsquared.
En ik heb op deze broek geen korting gekregen. Ik koop overigens iets omdat ik het mooi vind, de prijs intresseert me niet zolang ik het maar kan betalen. Exclusiviteit heeft z'n prijs. Dat jij je laat afzetten door een D&G broekje puur voor het merk te kopen intresseert me niet.Het maakt trouwens niet uit wat je hier zegt, je krijgt altijd de wind van voren. Eerst verklaren ze je voor gek omdat je veel geld uitgeeft aan kleding, daarna verklaren ze je voor weetikwat omdat ik vertel dat ik korting kan krijgen op deze kleding
..
Maja, gelukkig heb ik m'n eigen stijl..
Of je hebt allemaal mensen met dezelfde "smaak" om je heen? Niet dat ik me iets aantrek van de meningen of fok maar toch is het wel grappig om te lezen soms.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet je ook geen reet aantrekken van wat men hier post. Met uitgaan, bij vrienden, van vrouwen en op school krijg ik louter complimenten over mijn kleding en hier wordt alles standaard afgezeken. Waarom? Daar er op Fok nou eenmaal veel wereldvreemde types posten. Ik neem de moeite niet eens meer om mijn aankopen te posten
.
Dat is het denk ik niet, want de kleding die ik draag is meestal een totaal andere stijl dan wat mijn vrienden/kennissen dragen. Die hebben meer met Replay, Diesel, H&M, WE, Score etc. Ze zeggen alleen wel eens tegen me dat ik teveel kleding koop en dat ik meer zou moeten sparenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Of je hebt allemaal mensen met dezelfde "smaak" om je heen? Niet dat ik me iets aantrek van de meningen of fok maar toch is het wel grappig om te lezen soms.
Op een forum geven mensen een veel eerlijkere mening. In het echt zeggen ze dat die broek je geweldig staat, maar zodra je uit het zicht ben lachen ze je uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet je ook geen reet aantrekken van wat men hier post. Met uitgaan, bij vrienden, van vrouwen en op school krijg ik louter complimenten over mijn kleding en hier wordt alles standaard afgezeken. Waarom? Daar er op Fok nou eenmaal veel wereldvreemde types posten. Ik neem de moeite niet eens meer om mijn aankopen te posten
.
Dat zal het inderdaad zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef Syytön het volgende:
[..]
Op een forum geven mensen een veel eerlijkere mening. In het echt zeggen ze dat die broek je geweldig staat, maar zodra je uit het zicht ben lachen ze je uit.
Welcome to the real world.![]()
OMG, ik zag dat shirt gister en wist dat jij hem zou kopen! Dat is wel heel stom toevalquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef birdydontfly het volgende:
javandaag gekocht! ik dacht dat hij overal uitverkocht was maar vond em vandaag toch nog ergens
Hij is ietsjes getaillerd, niet echt heel erg, maar hij zit wel strak. Zijkantjes hadden nog wel wat strakker gemogen. Maarja WE, dat doe ik wel als ik maatshrit koop.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef jovink het volgende:
is die getailleerd en wat koste die?
Mooiquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef DoimeN het volgende:
Nieuw overhemd,
[afbeelding]
WE, witte boordjes en manchetten lichtblauw gestreept wit.
Beetje brakke pic
haha!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef roooosje het volgende:
[..]
OMG, ik zag dat shirt gister en wist dat jij hem zou kopen! Dat is wel heel stom toeval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |