whehe idd, zulke heb ik ook, trok er vorig jaar nog 1 aan en toen vond ik ze al niks meer vergeleken met andere polo's, vooral de pasvorm. Als je dan toch nog Scapa draagt ga dan voor de nieuwere stijl Scapa polo's.quote:
Hij zit mij eigenlijk perfectquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
whehe idd, zulke heb ik ook, trok er vorig jaar nog 1 aan en toen vond ik ze al niks meer vergeleken met andere polo's, vooral de pasvorm. Als je dan toch nog Scapa draagt ga dan voor de nieuwere stijl Scapa polo's.
Gave schoenen. Waar heb je ze gekocht en wat kosten ze?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gelukkig op dat pagina niet![]()
Nieuwe schoentjes:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07115/Pho-0119.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuwe polo:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07115/Pho-0126-2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Volgens mij zijn deze polo's gewoon standaard collectie, die elk jaar terug komt. Ik heb er ook één, maar hij zit mij prima. Het voordeel van scapa vind ik dat ze vrij lang zijn, en ik ondanks mij lengte prima in een Small pas.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:56 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Hij zit mij eigenlijk perfect![]()
En misschien kun je even een foto van zo'n nieuwe polo pm'en, dan weet ik waar je het over hebt want ik heb ze niet gezien bij de New Port Blue bijv. (welke suppliers zijn er nog meer in Groningen?)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:21 schreef revolutionx het volgende:
jezus wat lelijk, maar als het voor jou werkt moet je het aantrekken.
kan niet het niet echt goed zien, maar volgens mij staan slip on's beter (van vans).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe vest + broek, beide van Diesel![]()
Toffe schoenen. Ik wil ze ook maar ze zien er niet tof uit in size12quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe vest + broek, beide van Diesel![]()
Netjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef DoimeN het volgende:
Nieuw overhemd,
[afbeelding]
WE, witte boordjes en manchetten lichtblauw gestreept wit.
Beetje brakke pic
KNEUSquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff een strak Emporio Armani shirt gehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vogeltje op linkerborst, niet goed te zien @ foto's maar tis dan ook maar 1.5 bij 1.5 cm ofzo
[afbeelding]
Binnenkort nog een foto waar het shirt wat fatsoendelijker te zien is
Pro Sport Groningen, 79.95quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gave schoenen. Waar heb je ze gekocht en wat kosten ze?
Ik zeg ook niet dat dit geen standaard collectie is, maar ik vind deze polo wel stukken mooier dan die op de afbeelding, ook als die dezelfde/andere kleur had.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:17 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze polo's gewoon standaard collectie, die elk jaar terug komt. Ik heb er ook één, maar hij zit mij prima. Het voordeel van scapa vind ik dat ze vrij lang zijn, en ik ondanks mij lengte prima in een Small pas.
Volgens mij bedoelt SW deze
[afbeelding]
Jij groeit ook nooit op hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff een strak Emporio Armani shirt gehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vogeltje op linkerborst, niet goed te zien @ foto's maar tis dan ook maar 1.5 bij 1.5 cm ofzo
[afbeelding]
Binnenkort nog een foto waar het shirt wat fatsoendelijker te zien is
Dat boeit niet gekquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
KNEUS!!!!! Die ga je zeker met stappen en zo dragen? De Underwear lijn
![]()
![]()
![]()
Ontzettende stakker ben je ook
.
Ga je die prachtige ketting van je er ook overheen dragen?quote:
Wtf denk jij gek.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga je die prachtige ketting van je er ook overheen dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |