Is die niet te groot? Het lijkt nu net zo'n pannenkoekenhouder.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
Staat je gulp nou open![]()
![]()
Wel mooie broek, staat je goed
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Ik dacht t ook al te zien maar hield me mond maar. Ben sowieso geen fan van die pasvorm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is die niet te groot? Het lijkt nu net zo'n pannenkoekenhouder.
Nu lijkt 't net alsof ze er een pannenkoek (2 ruggen) in hebben gehesen. Onder de ceintuur oogt 't nog wel oké, maar er boven is 't m.i. geen porem. Maar iedereen z'n ding natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef parselmouth het volgende:
Nope, het model zit precies zoals ie zou moeten zitten. Beetje baggy bovenaan en voor de rest strak. Vind het persoonlijk wel mooi, hij zou niet helemaal strak moeten zitten, dan was het ordinair geweest.
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een pannenkoekenhouder?
nice! hoe duur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
freshcotton wrschijnlijkquote:
Damn. Heb je hen lang geleden gekocht?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef _petjan het volgende:
Ja freshcotton, en waarschijn uitverkocht.
Valerio werd tijdens wakker worden met valerio gesponsord door fresh cotton. Ik weet niet of dat nog zo is, maar hij heeft wel vaak tshirts aan die op die site staan/stonden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:54 schreef SupahFunk het volgende:
Waar haal je zo een tony bell shirt net als valerio?
slijmen is ook een vak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik vind het een erg tof jurkje, het staat je mooi parselmouth! Ik denk niet dat het voor iedereen geschikt is, maar jij kunt het goed hebben!
je kunt rustig zeggen dat alle shirts van frsh c zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Valerio werd tijdens wakker worden met valerio gesponsord door fresh cotton. Ik weet niet of dat nog zo is, maar hij heeft wel vaak tshirts aan die op die site staan/stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |