Die met de sneeuwman breidde mijn Oma ook voor mij toen ik klein was!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn allernieuwste aanwinst;
[afbeelding]
En deze had ik laatst al gekocht;
[afbeelding] Het bloemetje is trouwens zelf gemaakt...![]()
Conclusie; IBlond Amsterdam....
![]()
Laagquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Toffe broek mên. Hoe draag je hem, hoog of laag?
Is t wel want ik heb m ook, lekker handig om onder een trui te doen ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
die esprit ziet dr niet ech tslim fit uit
ik hoop van wel .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
die esprit ziet dr niet ech tslim fit uit
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is t wel want ik heb m ook, lekker handig om onder een trui te doen ofzo!
Die 50% korting was ik wel heel erg blij mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef jovink het volgende:
maar nette riem hoor!
Ziet er voor Chasin' best leuk uit, doch is Chasin' niet meer dan een slap aftreksel van G-Star en die prul.quote:
Cutequote:
Dat klopt: H&M <3quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Avani het volgende:
[..]
CuteTrui is van de H&M volgens mij, maar waar heb je de tas vandaan?
Die truiquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat klopt: H&M <3.
De tas heb ik op Ebay gewonnen, het is een knock off van de Chloe Paddington tas.
In Nederland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wat kleding van Abercrombie & Fitch gescoord in de uitverkoop:
Lampson Falls Cashmere, afgeprijsd van $198 naar $99.90:
Gill Brook, afgeprijsd van $79.90 naar $39.90:
Nee, uit de online shop. Deze truien zijn niet in NL te koop, alleen maar afgedankte t-shirts uit een collectie van de vorige eeuw zijn soms in NL verkrijgbaar.quote:
Ja toen ik hem wou ook, maar heb hem via een zoekadv. toch kunnen bemachtigen, heb alleen een maatje kleiner nodig denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:53 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die trui![]()
Toen ik m wilde kopen, was ie overal uitverkocht![]()
60 euro zo uik er ook zeker niet voor betalen, maar voor 15 euro kon ik hem niet laten liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef jovink het volgende:
shirt vind k minder. dat ze dr 60 euro voor durfden te vragen..
broek is (Y)
Tja, dat is Blueblood. Het merk heeft ook niet als insteek dat iedereen het kan betalen en dragen. Het is alleen een beetje jammer dat ze nu nationwide te koop zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef jovink het volgende:
shirt vind k minder. dat ze dr 60 euro voor durfden te vragen..
broek is (Y)
99 euro, Nog een groot voordeel van de dry broeken dat ze het goedkoopste zijn van alle nudiebroeken.quote:
het is ff wennen, in de winkel passen zit het inderdaad voor geen meter.. maar na ene tijdje is ie wel soepeler, je hebt meer geveol dat je een broek aan hebt ipv een replay, die daarna ook wel weer heerlijk los zitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, dat is Blueblood. Het merk heeft ook niet als insteek dat iedereen het kan betalen en dragen. Het is alleen een beetje jammer dat ze nu nationwide te koop zijn.
En zon broek lijkt me nou echt helemaal niets. Het zit niet mooi, het zit niet lekker en tja ik vind het gewoon niks.
Mensen die het verschil niet zien tussen D&G boxers en BB boxersquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:46 schreef Nashje het volgende:
Dolce & Gabbana. En maar zeiken op BB boxers
.
Ik heb ook boxers van de HEMA en die zijn verrekte irritant. Slapen met dat soort boxers is natuurlijk geen probleem, maar die zijn bloedirritant onder een spijkerbroek. Dolce&Gabbana boxers zitten supergoed, die pijpjes wijden niet uit en ze gaan niet dubbel zitten als je een broek aantrektquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:55 schreef arneaux het volgende:
Ik ben echt niet vies van mooie kleding en ben ook best bereid daarvoor te betalen, maar D&G boxers vind ik echt debiel. Boxers van de HEMA zitten gewoon ook prima. t Is niet dat je die boxers 3 dagen achtereen hoeft te dragen he.
Ja en met die geldsletten heb ik helemaal geen zak te maken. Als ze zo debiel is dat ze t doorslaggevend voor haar is wat voor ondergoed ik aanheb kan ze optyfen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb ook boxers van de HEMA en die zijn verrekte irritant. Slapen met dat soort boxers is natuurlijk geen probleem, maar die zijn bloedirritant onder een spijkerbroek. Dolce&Gabbana boxers zitten supergoed, die pijpjes wijden niet uit en ze gaan niet dubbel zitten als je een broek aantrekt. Je zou een paar vriendinnen van me overigens eens moeten vragen wat ze liever zien: Boxers van de HEMA of D&G boxers. Nou zijn dat wel zgn. "clubkutten" maar laat ik daar nou net de voorkeur aan geven
.
wOOOOOOOOOOOOOOt! Arneaux for president!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en met die geldsletten heb ik helemaal geen zak te maken. Als ze zo debiel is dat ze t doorslaggevend voor haar is wat voor ondergoed ik aanheb kan ze optyfen.
En, als je gewoon strakke boxers koopt, gaan die dingen écht niet rollen. Ja, als je te strakke broeken aanhebt.
Mooi hoor! Eenvoudig, maar mooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef BrauN het volgende:
Nee, geen kleding, maar ik kon het schoenentopic niet vinden.
[afbeelding]
Ze waren afgeprijsd van 129.- naar 84.-, kon ze niet laten staan. Fijne schoen, lederen zool, zeer degelijk spulleke.
Van Arendonk, Tilburg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef miki het volgende:
[..]
Mooi hoor! Eenvoudig, maar mooiWaar gekocht?
paardrijschoenenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef BrauN het volgende:
Nee, geen kleding, maar ik kon het schoenentopic niet vinden.
[afbeelding]
Ze waren afgeprijsd van 129.- naar 84.-, kon ze niet laten staan. Fijne schoen, lederen zool, zeer degelijk spulleke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |