quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:12 schreef floydvisser het volgende:
denk dattik die met kiss ga halen... rechtsboven!
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef parselmouth het volgende:
[..].
En 't capeje komt inderdaad van de H&M. Van de trendafdeling, hij was bij ons in de sale, dus de kans is groot dat ie niet meer in de winkel hangt (gezien 70% van de sale is opkeplurt).
quote:
quote:
Die is idd wel leuk.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ja ik wil nog steeds die polo met die leeuw.
die kleur bruin is niet helemaal mijn smaak, maar verder ziet hij er wel ok uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ja ik wil nog steeds die polo met die leeuw.
Dat jasje is leuk!quote:
Die krulletjes!quote:
cttb? en wat kost-ie en waar gekocht?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef MazeNL het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Slimfit shirt en nog 3cm ingenomen via de coupnaden, echt cttb nu.
[afbeelding]
Cut To The Bonequote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef Bolter het volgende:
[..]
cttb? en wat kost-ie en waar gekocht?
Zoiets moet ik ook nog kopen, heb eigenlijk helemaal geen nette kleren..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef MazeNL het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Slimfit shirt en nog 3cm ingenomen via de coupnaden, echt cttb nu.
[afbeelding]
I vind dat jasje ook zo leuk, maar hij is nu uitverkochtquote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef parselmouth het volgende:
Haha, komt van de Wehkamp, maar 29 euro!
Threadless shirtjes zijn leuk voor mannen
Mooie broek en mooi overhemd, waar heb je die BlueBlood broek gekocht? En wat kost ie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Yo, bitches. Vandaag 'n nieuwe BlueBlood broek gekocht.
[afbeelding]
Kleuren zijn wat 'koud' op deze foto, maar dat is te wijten aan de brakheid van mijn digicam.
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
It's Niiiice!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
Staat je gulp nou open![]()
![]()
Wel mooie broek, staat je goed
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Oh ja, gulp staat open.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
![]()
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Is die niet te groot? Het lijkt nu net zo'n pannenkoekenhouder.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
![]()
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Ik dacht t ook al te zien maar hield me mond maar. Ben sowieso geen fan van die pasvorm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is die niet te groot? Het lijkt nu net zo'n pannenkoekenhouder.
Nu lijkt 't net alsof ze er een pannenkoek (2 ruggen) in hebben gehesen. Onder de ceintuur oogt 't nog wel oké, maar er boven is 't m.i. geen porem. Maar iedereen z'n ding natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef parselmouth het volgende:
Nope, het model zit precies zoals ie zou moeten zitten. Beetje baggy bovenaan en voor de rest strak. Vind het persoonlijk wel mooi, hij zou niet helemaal strak moeten zitten, dan was het ordinair geweest.
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een pannenkoekenhouder?
nice! hoe duur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
freshcotton wrschijnlijkquote:
Damn. Heb je hen lang geleden gekocht?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef _petjan het volgende:
Ja freshcotton, en waarschijn uitverkocht.
Valerio werd tijdens wakker worden met valerio gesponsord door fresh cotton. Ik weet niet of dat nog zo is, maar hij heeft wel vaak tshirts aan die op die site staan/stonden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:54 schreef SupahFunk het volgende:
Waar haal je zo een tony bell shirt net als valerio?
slijmen is ook een vak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik vind het een erg tof jurkje, het staat je mooi parselmouth! Ik denk niet dat het voor iedereen geschikt is, maar jij kunt het goed hebben!
je kunt rustig zeggen dat alle shirts van frsh c zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Valerio werd tijdens wakker worden met valerio gesponsord door fresh cotton. Ik weet niet of dat nog zo is, maar hij heeft wel vaak tshirts aan die op die site staan/stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |